Bettine schreef:Nee ik rijd ook voor Gelderland?
Maar was mee met mijn moeder, ze moest jureren.
Whoops ik ben weer de beste in het lezen van alles zo te zien
sorry hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Bettine schreef:Nee ik rijd ook voor Gelderland?
Maar was mee met mijn moeder, ze moest jureren.
Whoops ik ben weer de beste in het lezen van alles zo te zien
sorry hoor
Melanie15 schreef:He INkie jij moest toch ook vandaag? Of is de Z2 paarden morgen?
k was bijna bang dat k verkeerd had gekeken en dat toch vandaag moest
Gelukkig is er niets mis met mn ogen

ik ga maar naar me pony toe 

maarjah wat wil je met zo'n bodem 
!!
*heeft opeens geen zin meer in de komende wedstrijden* Me 1e proef ging opzich wel netjes, toen was ik 2e.. Er waren maar 4 mensen (2 uitvallers) en de helft zou dus eigenlijk over moeten rijden, dus ik was al blij want er mochten er ook 2 door naar de NK! Kwam er opeens nog een 3e bij >;) Normaal rij ik die 3e er meestal wel uit, maar nu dus niet..! Ik heb nog nooit zo n slechte proef gereden!
Ik reed ook nog verkeerd en echt ALLES ging mis!! Ik baal wel nu dat ik niet naar de NK mag, maarja me eigen schuld, ik was diegene die slecht reed
Ik had trouwens 144 & 150 ofzo.. (terechte punten!!) Nouja van de winter beter!
) Ik mocht met hem ook overrijden (stond 8e ofzo) De 2e proef ging beter dan de 1e proef maar had lagere punten.. Ben uiteindelijk 7e met hem geworden

Ben t eerlijk gezegd een beetje zat nu.. Heb volgende week en die week daarop ook wedstrijd maar zit eraan te denken om t af te zeggen (aangezien met instrictrise ook op vakantie is ) 
)

Noukie schreef:allemaal, ben nieuwsgierig gewoon
maar vooral het Z
ik wee thet niet meer maar ik dacht de Z!