Oud-Beyerlandse Dagen (20 & 21 Augustus)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle77

Re: Oud-Beyerlandse Dagen (20 & 21 Augustus)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 19:45

ShannaY schreef:
Ik heb je proef ook gezien michelle, ik heb ook gezien dat je de zweep aan gereikt kreeg, zo heftg sloeg je hem niet hoor, gewoon verdiende tikken.. ik zag dat hij nogal aan het klieren was bij die bloempotten en vlaggen... Ik zag ook dat hij oversprong in de contra galop, daarna sprong je opnieuw aan in de goede galop, maar voor de contragalop dus de foute galop haha.. je moest in dezelfde ringen als mij rijden, ring 5 viel nog mee, maar ring 6, wat een drama veld!

Haha ja idd, maar het klinkt zo grof als ik zeg "ik heb hem de ring rond geslagen"! Hij deed alles in de galop dramatisch terwijl hij de contra heel goed doet (kan bijna een volte 10m in contra!)

Ik vond ring 6 juist beter, verder van de tent en de enge dingen haha! en minder hobbelig

Succes morgen he? gaat vast goedkomen!

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 20:10

Idd erg jammer, maarja je punten zijn dat toch netjes voor een eerste keer M2
ShannaY wat waren jouw punten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 20:17

Heel slecht haha.. ik wil er liever ook niet over praten, ze waren gewoon terecht, ik was te gestressed, omdat ik geen pillen in genomen had, en heb het dus zelf helemaal verziekt. Ik ben ook een keer verkeerd gereden, het ging gewoon slecht. Ik heb kate trouwens nog wel gezien, die had goede punten met het paardje dat ze in de L1 start.

Ach, morgen weer een dag, nu weet ik de proeven en oefeningen in ieder geval wat beter

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 20:31

xjessx schreef:
Idd erg jammer, maarja je punten zijn dat toch netjes voor een eerste keer M2
ShannaY wat waren jouw punten?

Idd, tuurlijk baal ik wel een beetje, omdat er anders dus gewoon een winstpunt ingezeten had! Maar als ik al het verzet en spanning eruit haal zou ik op bij beide proeven uitgekomen zijn op net wel of net geen winst, dus heel netjes!

Shanna, neem je morgen wel je pilletjes in??anders kunnen we je afvoeren na zo'n weekend!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 20:41

Ben er al mee bezig haha... hopen dat het nog op tijd aanslaat, maar ik ga in ieder geval proberen mijn beste te doen, wij laten ons natuurlijk niet uit het veld slaan

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 21:01

that's the spirit!

Effy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 21:26

Pfff wat een dag, stond om 5 uur al naast m'n bed want we moesten om kwart over 6 laden vanochtend. En morgen hetzelfde! Het is allemaal leuk en aardig, die Oud-Beijerlandse Dresuurdagen, maar ik denk dat dit toch de laatste keer was dat ik mee deed. In ieder geval de laatste keer dat ik met de veewagen en een hele club van stal mee ga (dat wachten totdat iedereen eindelijk eens klaar is is niet zo'n denderend succes met een slaaptekort).

Desalniettemin niet voor niets de hele dag daar rondgeslenterd vandaag; het is niet veel maar een 8e prijs, een mooie beker met roze lint, heb ik dan toch in ontvangst mogen nemen met mijn 161 punten in de 1e proef (L1). Jammer van de 154 in de tweede proef, maar m'n paard was in die proef ook aanzienlijk minder aan de hulpen. Morgen nog maar een keer proberen... Nu slapen.

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 22:13

Ik heb je idd zien rijden! Wat krijg jij hem goed bij elkaar zeg! Die ene middendraf was echt perfect voor ie op de rem ging, als ie daar niet op de rem was gaan staan had je daar echt een goed cijfer voor gehad..
Ik vond het zo zonde dat ie ging klieren, want de stukken die goed gingen, zagen er ook echt goed uit!

Ik had 154 en 156 punten, en morgen ga ik voor de 2 winst
Ik vind 154 zo'n rotgetal.. Ik had hem ook wel netter kunnen rijden hoor, maar ja..

Cha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 22:15

Heej als je maar 1 dag rijd kan je zeker geen kampioen meer worden en alles wie kan me even uitleggen voor de uitslagen?

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 22:22

Je kan iig alleen overall kampioen worden als je alle 2 de dagen hebt gereden.. Anders zou het natuurlijk ook oneerlijk zijn..

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 22:26

miesie schreef:
Ik heb je idd zien rijden! Wat krijg jij hem goed bij elkaar zeg! Die ene middendraf was echt perfect voor ie op de rem ging, als ie daar niet op de rem was gaan staan had je daar echt een goed cijfer voor gehad..
Ik vond het zo zonde dat ie ging klieren, want de stukken die goed gingen, zagen er ook echt goed uit!

Ik had 154 en 156 punten, en morgen ga ik voor de 2 winst
Ik vind 154 zo'n rotgetal.. Ik had hem ook wel netter kunnen rijden hoor, maar ja..

Dank je Klopt van zn middendraf, ik had er voor de rest 3x een 7 voor (zelfs voor uitstrekken en overgang naar verzamelde draf)

Ik moet zeggen dat ik hem liever zo fel heb als zo lauw dat ie vorige week was! Natuurlijk niet dat schrikken, maar als ie wat heter is toont ie gewoon echt stoer en goed (nu dat nog een beetje controleren haha) Kreeg m na de eerste galop echt haast niet terug en dan moet je ook nog eens tussen 4 a 6 passen aanspringen in verzamelde galop andere hand hahahaha)

Maar super hoor! Je had toch een hele tijd niet gestart? Zijn toch mooie punten! En liever 154 ipv 155!

Cha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 22:26

Dat is waar

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 22:29

Oja, heb 3 foto's neergezet van de Zuidhollandse!

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 17:01

Zo ik ben tevreden
Had vandaag 162 en 167.. dus heb dit weekend 5 winstpunten gereden

Cha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 17:12

Hoi ik heb vandaag wel aardig gereden kon niet inrijden want was heel erg ingelopen ...Want ik was er zeker uur van te voren maar als nog net aan 156 157...

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 17:17

Netjes hoor wat ree jij?

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 18:35

Ik had vandaag 158 en 153.. En stond net nog 5e (van de 14 geloof ik en er moesten nog 6 uitslagen komen..), maar kan helaas niet bij de prijsuitreiking zijn.. Die zal nu wel zijn

Cha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 18:57

ik rijd B pony's net met dat paardje begonnen

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 19:09

miesie schreef:
Ik had vandaag 158 en 153.. En stond net nog 5e (van de 14 geloof ik en er moesten nog 6 uitslagen komen..), maar kan helaas niet bij de prijsuitreiking zijn.. Die zal nu wel zijn

Netjes toch
Jammer dat je er niet bij kon zijn, ik zag je Shanna nog voorlezen ik stond bij t L2 voor te lezen bij een groot bruin paard in ring 5 en 6(heb een beetje harde stem )
Weetje ook hoe Shanna t gedaan heeft?

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 20:12

Dat meisje die de Z2 heeft gewonnen, Sietske de Man, die kan me een partij sturen zeg! Dat is echt een GP-amazone in de dop!

Aman__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 20:37

Sietske is mijn instuctice gaaf zeg dat ze de Z2 gewonnen heeft. Ik hoor donderdag het verslag wel van haar ... Ze kan echt super rijden.
Echt een super meid...

Target

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 22:17

Ja, Sietske stuurt zeker goed.....
Verdiend kampioene, al vind ik dat ze vandaag in de tweede proef was ondergewaardeerd.
Volgens mij heeft ze een tijd bij Ellen Bontje gereden in de tijd dat ze een opleiding volgde in Duitsland (iets met paarden)

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 10:33

Shanna nu wil ik je punten wel weten hoor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 11:51

Nou ik ben nog nooit zo beledigd geweest, dat mag ik wel even duidelijk maken

Zaterdag waren me punten ook terecht, ik reed gewoon ontzettend poedersuiker, en het ging voor geen meter. Maar zondag ging hij echt lekker, Bob was lekker rustig, ik was lekker rustig, al moest ik wel ineens 40 !!! minuten eerder starten, nog geluk gehad ook, want ik was extra vroeg weggegaan om langer los te kunnen rijden, wat dus alsnog niet kon, achteraf was dat ook niet nodig geweest hij was heel braaf. Ik reed alleen in mijn eerste proef 1 keer de verkeerde kant op, en in mijn tweede proef gallopeerde hij met wijken aan. Heb ik dezelfde punten als zaterdag, dus echt totaal niet terecht, ben er zo ontzettend pissed over! Ik wil best toegeven aan slechte punten, maar dan wel wanneer het terecht is!

Het was overigens wel de laatste keer dat ik er aan meedoe... (ook al had ik goed gereden) ik vind het terrein erg slecht, slechte ringen, veel kuilen, hoog gras ect.. en ik vond de sfeer ook niet ju van het..

Zelfs mijn vader zei, wat een raar sfeertje hangt hier, ik vond Brielle veel gezelliger !

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 12:23

Balen zeg! Das idd helemaal niet leuk..
Ik vond de sfeer wel heel gezellig, volgend jaar start ik dus wel weer mee
Mag ik misschien weten welke jury's je had? Mag ook via pm