Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:-----------
Wat heb je als commentaar en cijfers bij de verschillende onderdelen?
Als je daar op in zou willen gaan, dan kun je misschien leren waarom ik jureer zoals ik dat doe, daar kun je misschien meer van leren dan van het vergelijken van alleen puntentotalen. ...
-----------
@ bertie: Je hebt de goede voor je![]()
Die 5 voor impuls is geheel duidelijk. Ook in mijn eerste proef kwam het woord 'impuls' regelmatig naar voren op de coupon. Gelukkig is dit niet gebruikelijk en scoren we ook regelmatig 7-ens op dit onderdeel, ik hoop je de volgende keer dan ook een proef te laten zien waarin dat wel gewoon naar voren komt!
Citaat:Die andere 5 op onderdeel 25 daar heb je bij gezet 'gymnastiseren'. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik nog nooit eerder een 5 op dit onderdeel heb gehad. Ik kan hem dan ook niet goed plaatsen. Met de oplettendheid en het vertrouwen van mijn paard is niets mis, blijft het gereden zijn in het algemeen over. En als je 142 punten in totaal scoort, dan zal dat in de ogen van de jury niet best zijn geweest.
Citaat:Het enige commentaar dat verder op mijn coupon staat (dus afgezien van de impuls) is "2e deel heel goed" bij een middendraf die met een 7 werd gewaardeerd, 'h.h. gestrekt en te veel passen achterwaarts' (4), bij 1 contra staat er idd. 'stelling en buiging volgens de galop' (5) en bij 1 middengalop staat er 'slingert' (5). Lijkt mij allemaal duidelijk.
Mijn eerste proef had ik zoals gezegd ook meerdere malen 'impuls' als commentaar. Toch 162. Waarin zit hem dan die
20
punten verschil ?
Citaat:Als je voor goed vergelijkbare proeven 15 keer te horen krijgt 'dit is goed' en vervolgens 1 keer 'dit is helemaal niet goed' , wat moet je dan?
bertie schreef:We zijn net mensen.![]()
rhapsody schreef:Ben ik ook nog niet zo lang.Maar mer saar gaat alles goed misschien start ik haar in haren maar dat weet ik nog niet zekerSaartje1 schreef:Hoi bertie
Ik wil even kwijt dat ik het hartstikke leuk vind dat je op deze manier iemand n hart onder de riem steekt. Daar doe je het uiteindelijk allemaal voor. Heb zelf n paard gehad die altijd last had van beren op de weg en als t dan weer eens verprutst was maar er stond op mijn coupon jammer van de spanning maar wel n fijn sportpaard gaf dat de burger weer moed! Fouten kijken kan iedereen maar kijken naar iets wat rijtechnisch goed wordt uitgevoerd is n ander verhaal ,maar gelukkig zijn deze mensen er wel!![]()
groeten Landa
hey landa wat cewl dat jij ook op bokt bentwist ik helemaal niet
hoe gaat saar?!
bertie schreef:Citaat:We zijn net mensen.![]()
bertie