Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mireille1970 schreef:Hij vertelde het wel, maar het was al gemeld in een post erboven...
Met zijn verhaal erbij kan ik me voorstellen dat het er in de ogen van velen als niet terecht uit heeft gezien.
Mireille1970 schreef:Heb ook net een insider gesproken, volgens hem was de uitslag niet terecht en was er grote consternatie binnen de jury omdat die zelf ook niet hadden gedacht dat ze Lingh bovenaan hadden.
Samsam schreef:Gaat hij een nieuwe kuur rijden zondag?
Sjappie schreef:In de Grand Prix was het ontroerend om te zien hoe mooi Ollright ging, gun het Laurens echt! Hij was zo blij!
figora schreef:Ook ik ben net terug en vond dat Edward niet die 77% had verdient. Hij had pech met het weer, maar Anky was gewoon echt beter!
Mireille1970 schreef:Bleek een storing. Bij Joy van Patricia Callaghan stond het scoreboard continu op 58% begreep ik en ze had bijna 67 hahaha... Sta je raar te kijken als je de ring uit rijdt en je ziet in je ooghoek 58% staan... oeps. Slordig.
Mireille1970 schreef:Gribaldi was voor gribaldi's doen ook heel goed (hadden hem getraind met tuigpaardringen).
Suzanne F. schreef:Kyrain wil niet meer zo de laatste tijd.