Hier weer een kleine update van de 13 (het worden er steeds minder) bokkers
B dressuur: 1e Shanna Alderliesten met Rocky (Shanna16) 7e Annemiek Welman met Bram v/d Meijershoeve (Annemiekbram) 20e Arlette Sophie van Kempen met Soraya (Soraya92)
L1 dressuur: 2e Marjolein van den Bosch met Di Caprio du Bois (Marjolein88)
L2 dressuur: 1e Vivian Koetsier Kassandro (viefdepief) 2e Pegani Wutun met Neronelja (neronelja) 13e Elise Grotentraast met Norbert (Elise01)
M1 dressuur: 12e Liza van Loon met Paddington's Pride (liza van loon) 14e Marlies Verkade met Abigail (hetismij)
29e Hariëtte van Dalfsen met Niels van de IJseldijik (weet ik niet) 33e Elise Grotentraast met Lady M (Elise01)
M2 Dressuur: 21e Loes Meijerink met Eduard's Brownie (l0esjj)
Z1 Dressuur: 7e Laura Ceelen met Lyon (Walco_Aqua)
Zooo..ff bewerkt Ik kon um niet Quoten Beetje raar maarja zo kan t ook
Laatst bijgewerkt door Annemiekbram op 01-09-05 11:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Huh.. bij mij sta je op de 12e plek.. kan het ook niet helpen hoor Maar ik kijk bij de totaaluitslagen, niet bij de uitslagen per categorie.. denk dat jij daar bij hebt gekeken
het klopt niet meer Ik sta nu met springen 4e en met dressuur 7e Maar ik had het erover met m'n vader, volgens mij kun je zo valse punten invullen ofniet? Of gaan ze dat controleren??
Ik heb ook een paar redsultaten ingevoerd, en ik sta nu 21e bij de M2 dressuur, mag ik dan ook mee doen. Heb in Juli geen proefjes gereden en in juni maar 1.. dus ik hoop niet dta het erg is.. heb nu een gemiddelde score van 60 ,..%
Uhhmm niet wat meer?? Tsjaa ik weet het oo niet precies hoor.. Als we allemaal maar doormogen maakt het me ook niet zo veel uit Hier nog een topic van ons En ik in jasje viewtopic.php?f=10&t=461877