CH Eindhoven... 5-8 mei... wie gaat?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

stalleke

Re: CH Eindhoven... 5-8 mei... wie gaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 22:46

robinbeekink schreef:
Oh echt heel Sh*t dat het zo'n weer moet zijn ... Boos!

Hopen dat het morgen beter is..!!
Ik ga morgen kijken maar de weersverwachting van morgen is ook niet om vrolijk van te worden...
Maarja...

Ik had je gister ook gezien Lachen ik stond bij maaike erbij Knipoog Lamento is erg gaaf Haha! milkshake ook hoor Knipoog

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 23:57

Hee Robin, als ik je nog zie moet je me nog een email-adres geven. Heb hele gave foto's van de dressuur!

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 12:44

Gisteren was het in de Movies zoals elk jaar super gezellig!
Dalijk maar ff naar de Derby gaan kijken, dan heb ik toch ook iets gezien van CHE Tong uitsteken

Powerlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 13:40

WIe heeft er foto's gemaakt van de dressuur ponies op Vrijdag?????!!!!!!

Miss87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 17:49

schoentje schreef:
Gisteren was het in de Movies zoals elk jaar super gezellig!

*LOL*

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 17:59

Heb ik toch wat gemist ja?
Nouja, misschien volgend jaar! Haha!

Ben net nog even geweest, moest erg lachen om Henk vd Pol na afloop, paard durfde absoluut niet voorop tijdens de ereronde! Nagelbijten / Gniffelen

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 18:12

Whooohoooow! Henk van de Pol heeft de derby gewonnen. De VIP-Lounge waar ik in zat ging HELEMAAL uit zn dak. (De meeste die daar zaten staan bij Van de Pol op stal)

De modeshow waren ook super. Ik heb nog een Burberry chabrak gekocht, en de eigenaresse van Ixo heeft een burberry halster voor em gekocht.

Nu gaat ie helemaal in stijl!

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 18:14

Maud, ik had jou nog zien staan bij het losrijden, bij de broodjes en drank- tent, en bovenaan de tribune met Marieke.

Ik was ook de hele morgen bij de dressuur-ring,. Mn instructrice moest rijden.

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 18:15

Ahaaa, waren jullie dat!! Haha!

nicoletju

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 18:42

Powerlover schreef:

op de site : www.picturelifestyle.nl
ik had een kaartje gevraagd, en ze zei dat de foto's er begin van de week op staan!! Knipoog

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 18:45

Angeliek schreef:
Maud, ik had jou nog zien staan bij het losrijden, bij de broodjes en drank- tent, en bovenaan de tribune met Marieke.

Ik was ook de hele morgen bij de dressuur-ring,. Mn instructrice moest rijden.

zie je wel, heb ik je wel gezien!! heb je nog even aangekeken volgens mij toen wij in de tent stonden, maar wist het niet zeker, nu weet ik het dus voor de volgende keer Knipoog

wie was je instructrice en hoe had ze gereden? Lachen

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 18:57

Ohw, S. Kreeft. Na een bevalling van een jaar geleden was dit weer het eerste concours. Ze reed best netjes. Soms wat spanning, vooral in de series wordt ie wat heet. ze had iets van 56% ofzo. Jammer..

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 19:57

Ik ben net terug van Eindhoven. Erg jammer van het slechte weer. Er waren dit keer (maar) 8 deelnemers in de GP kur.
De top 3 reden hele goede proeven, al vond ik het niet geheel terecht dat Jeanette Haazen won. Roger Schullekens reed naar mijn idee beter. Maar Jeanette scoorde volgens mij, in het artestieke gedeelte erg goed.
Wat heeft Kebie van der Heijden een geweldig paard die nieuwe vos... kwijlkwijl... WAT EEN GAAF BEEST!!!
Zo weinig ervaring, en gewoon bluffend naar bijna 70% lopen. Ik hoop dat ze deze nog lang kan blijven rijden, en dattie niet zoals Memphis snel verkocht wordt. (Wat zal Pher Zangard balen, deze is veeeel beter dan Memphis).
Het junioren niveau viel wat tegen. De top 5 reden toch wel hele degelijke proeven. Maar Chantal van Lanen (1) en Inge Verbeek (3) waren een klasse apart.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 20:07

ben er vandaag ook geweeest, en de derby was echt spannend man Bloos! , echt zo telkes als er 1 bíjna foutloos rondkwam, net weer eentje deraf hoorde je heel da publiek echt van aaaaaaaah. Vond Cor D'emilion (zoiets Schijnheilig ) wel mooi & ruim springen! Die show van dat Tennessee Walking Horse was ook echt mooi! Lachen in die 2 aparte gangen over dat hout, was echt wel maf om te horen Knipoog . wel jammer dat bij de pony springen uitreiking het zo hard begon te regenen Scheve mond maar voor de rest is het toch behoorlijk droog gebleven Lachen . Concour Hippique Eindhoven was toch wel weer geslaagd dit jaar *LOL*

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 21:07

Powerlover schreef:

Neonlight heeft erg gave fotos van je Haha!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 21:27

De derby was echt mooi, wij hadeen mooie plaatsen op een verhoging. Knipoog Beetje arrogant, maar wij zaten lekker en konden alles goed zien. Knipoog

Mooie sport om te zien en uiteindelijk lekker weer.

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 21:44

Derby was echt super!
Ik als oorspronkelijk Eindhovenaar was natuurlijk enorm trots op Henk. Hij reed dan ook een ongeloofelijk sterk rondje.

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 21:57

Yep was idd gave prestatie, de eerste combinatie in de derby en dan zo sterk rijden en winnen. Ook wel gaaf dat Henk nog even de bloemen naar zijn moeder ging brengen, maar zijn paard vervolgens eerst niet dicht langs de VIP durfde......

Gisteren ook al zo'n actie, toen viel Eric van der Vleuten van Oklund in de ereronde. Na opstellen, handjes sponsors etc gaf de ringmeester sein voor ereronde op de rechterhand, dus Eric rijdt aan. Een meter of 10 later ligt hij er echter weer af. Oklund wilde niet langs de VIP (zelfde plek als vandaag Henk's paard niet wilde), draaide erg snel om en daar lag meneer de winnaar;-)
Hij had Oklund nog wel gewoon vast hoor en kon er direct weer op, maar toch was het wel apart.

Zie je toch allemaal mooi als je vooraan staat ivm de loper en de vlag.

Maar goed ook trouwens dat er geen ernstige ongelukken zijn gebeurd. Wel twee vervelende vallen van dichtbij gezien overigens, maar dat was eerder deze week.
Reggy hoffman viel erg ongelukkig na de sloot, ze riepen later om dat er niks ernstigs was gelukkig, maar toch zag er erg rot uit zeg maar.
En daarnaast Emiel Tacken nog. Die viel ook niet helemaal lekker, hoorde dat hij wrs zijn neus gebroken heeft. Vandaag heeft hij echter wel gewoon gereden.

Maar goed al met al 4 lange dagen met beter weer dan voorspeld, veel lol en dus erg gezellig!!

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 21:59

MissSisa schreef:
De derby was echt mooi, wij hadeen mooie plaatsen op een verhoging. Knipoog Beetje arrogant, maar wij zaten lekker en konden alles goed zien. Knipoog

Mooie sport om te zien en uiteindelijk lekker weer.

Hadden julloie rode jassen aan?

Ik zat trouwens in die lounge waar Henk zn bloemen afgeefde.

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 22:08

Jep, 5 dagen sjouwen, werken en rennen in het springparcours zitten er weer op. Het was zwaar, het was leuk, het was erg gezellig en ik heb veel gelachen (ik snap de grap over de condoom, heb m zelf gemaakt). Het weer was lastig, niet alleen de regen was vervelend, de wind was helemaal balen, toen er 5 net opgebouwde hindernissen tegelijk omwaaide....Af en toe was er toch wel de zon, wat ook blijkt uit de hier en daar toch verbrande kopjes (waaronder mijn neus).
Nu heb ik overal spierpijn, ook pijn in mn rug, daar schijnt een vriendje tegen te helpen, maar die begrijp ik niet helemaal.
En moe, erg moe (stappen in Eindhoven is leuk!), dus ik ga op tijd slapen, das wel nodig.
Volgend jaar weer!

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 22:59

Als jullie mijn kur willen zien van vandaag, dan kan je mijn onderschrift aanklikken Knipoog

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 23:03

Tyrza schreef:
Als jullie mijn kur willen zien van vandaag, dan kan je mijn onderschrift aanklikken Knipoog

Ik heb je zien rijden, opperste concentratie! Haha!
Zal je links nog eens bekijken.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 08:11

Powerlover schreef:

Ikke!!!! Ben ze nog aan het uploaden, maar ook van Power heb ik een paar mooie!

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 08:17

Ik vond dat meisje, die Kim de Borst echt zo gaaf rijden, ze verdiende echt haar tweede prijs! Lachen dat ze alle grote namen er uit rijdt. Haha!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 08:27

Oke, hier de eerste foto's van de ponydressuur. Heb er zo'n 150 geloof ik...... Bloos Maar dit zijn de foto's van Robin en Lamento (tja, mijn "lammie-veulen" was net geboren Haha! ), Michelle en Brummerhoeve's Boss en Mara en Power and Paint.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding