Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Javelin schreef:Las net in de krant dat Jeroen Dubbeldam meedoet met de rubriek ZZ-springen
Javelin schreef:Misschien op dezelfde manier doen als vorige jaar Abcoude? Daar stond bij een tent een kast met vakken met ringnrs. erop. Daar werden de startcoupons die nagekeken waren ingelegd. Deze kon je dan zelf uitnemen.
Michelle85 schreef:@ Reddytobias en Javelin: Ik kom vanuit het noorden, via de A10 Noord en dan pak ik de A1. Misschien stomme vraag, maar jullie rijden altijd zo? Want mijn routeplanner zegt heel iets anders namelijkMaar ik vertrouw op jullie !
xxLisaxx schreef:succes alvast iedereen!
Komt morgen toch ook een clinic met Anky? weet iemand misschien hoelaat? op de ene poster staat na 14.00 uur en de ander na 15.00 uurnja hoop na 14.00 dan kan ik nog ff kijken... anders ben ik zelf aan het losrijden.
sannenn schreef:ben ook al terug was 7de in het Z1had het echt niet verwacht want ik had 4 grote fouten, maar ik was wel tevreden want ik had een doel gestelt dan hij niet in mijn hand ging hangen en dat heeft hij niet gedaan dus na mij gevoel ben ik weer een stapje vooruit gegaan
en ik moet zeggen het was een top concours goed geregelt en georganiceert super!