Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
nicoletju schreef:ohww laeuk, dus ook bij Z2 pony's??
ladyenpippi schreef:haha wat leuk.. ik sprak laats een jury en die vond het echt heel moeilijk om het bij te kunnen houden. dus ik denk dat je snel moet kunnen schrijven maar ik moet in die ring 2 keer als laatste starten bij de Z2. in welke ring moet jij schrijven?
dihjo schreef:
Wij komen foto's maken van o.a. dressuur op zaterdag (Amev/Rabo) en mennen (zondag/maandag).
www.paardenfoto.nl
en misschien ga ik nog effe het bos in voor de endurance. Als iemand nog wensen heeft, mail die dan even. Kan er misschien wel tussendoor.
Powerlover schreef:nicoletju schreef:ohww laeuk, dus ook bij Z2 pony's??
zeg, wie ben jij dan hee? aangezien je ook mee doen met de observatie, zag ik in je naam!
Noon schreef:balen...er doen echt bijna geen 'leuke' bekende springruiter in Zelhem...snik snik snik
madie88 schreef:maartjuh schreef:maak je ook foto's van springen?
heb deze camera nog niet uitgeprobeert met springen.. maar ik kan het natuurlijk proberen.. hoelaat moet je starten?
groetjes, Madelon
[edit; stuk tekst weggehaalt.]
chantal_cs schreef:Noon schreef:balen...er doen echt bijna geen 'leuke' bekende springruiter in Zelhem...snik snik snik
Heb je dat op de startlijsten gezien? Zo ja waar heb je die gevonden?
kadans16 schreef:Ja ik waarschijnlijk ookin het Z1 ,voor de rabobank talententrophy.
Super stoere wedstrijd altijd![]()
Vorig jaar zijn we alleen royaal weggeregend.En het prijzengeld was ook zéér aantrekkelijk
nicoletju schreef:michelle_vl schreef:Heey mensen.!!!
ik moet in zelhem starten in de Z2 rabobank talenten trophy, observatie met Basalt en in het Z1 rabobank talenten trophy met Sander..!!! Heb er zin in..!!!
ik ook succes hee!!!
Aifa schreef:weet iemand de starlijst van de paarden dressuur te vinden? ik kan m niet vinden bij startlijsten en de site van de paardendagen??
oja en waar is de starlijst van t nationaal springen? daar doet mn vriend nl in mee