Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nimber schreef:zeg sirona start ik bij je in de ring doe je niet mee
.
masja schreef:Nog 2 nachtjes dan gaan Gaby en ik die kant al op! Heb er echt zin in!!! Tent mee en gaan! Waar slapen jullie allemaal eigenlijk? Wij op de camping van Stal Agnes. Zijn er meer mensen die daar hun paarden gaan zetten?
masja schreef:Nog 2 nachtjes dan gaan Gaby en ik die kant al op! Heb er echt zin in!!! Tent mee en gaan! Waar slapen jullie allemaal eigenlijk? Wij op de camping van Stal Agnes. Zijn er meer mensen die daar hun paarden gaan zetten?
missmiekie schreef:masja schreef:Nog 2 nachtjes dan gaan Gaby en ik die kant al op! Heb er echt zin in!!! Tent mee en gaan! Waar slapen jullie allemaal eigenlijk? Wij op de camping van Stal Agnes. Zijn er meer mensen die daar hun paarden gaan zetten?
hoi, mijn paard staat op het concoursterrein zelf en ik slaap in almelo in het theaterhotel, alleen ik mag hopen dat ik geen finale hoef te rijden, want wij hebben van vrijdag op zaterdag geen slaapplaats
missmiekie schreef:haha justahorse ( we gaan soort van samen ) en ik hadden 3 maanden geleden al een hele lijst gemaakt tis ongeveer 1 heel a4-tje alshet niet meer is