wie gaan er naar SGW Roden?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sodera

Re: wie gaan er naar SGW Roden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 08:03

ok.... k ga nu zo douchen, en dan met mn mama in de auto.... hihi zij dacht dat t klein uurtje rijden was: dik n uur is t !!! whaha eigen schuld dikke bult!! ik heb n rode jas aan, spijkerbroek, ben niet al te dun Knipoog en heb n bruin oilily sjaaltje aan, en als je in de cross iemand keihard RIJDENNNN ROBIN< KOM OP BLA BLA BLA hoort staan schreeuwen ben ik dat Bloos....we moeten robin altijd even helpen Knipoog!

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 16:03

OKé.. ik zou nu dus heen gaan, mr zie ik op de startlijsten dat et al afgelopen is Scheve mond Nou,, dan morgen maar.. Moeten er dan ook Bokkers?

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 16:13

Morgen ben ik er misschien ook wel om aan te moedigen!!! Een vriendin van me doet dan mee, dus die zou ik wss ff supporteren Knipoog

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 18:29

Dat was een leuk dagje! Lachen
Vanochtend eerst de B-dressuur schrijven, de jury heeft overigens het C-bordje ook even gesloopt. Toen we klaar waren reed ze er midden overheen, was even vergeten dat er ook nog een bordje stond. Vork Of de auto kapot is weet ik niet.

's Middags werd ik gevraagd om te schrijven bij de cross, bij de jury die de stijlpunten in de B geeft dus. Ik zat op het bouwland. Was echt heel leuk!

Ik heb geen bokkers gemeet, wel een paar gezien geloof ik. 's Ochtends heb ik wel iemand in de ring waar ik schreef zien rijden met het SGWay of life-logo. 's Middags na afloop van de wedstrijd heb ik nog de bokker met de pleister over haar oor gezien.
Ik weet even niet meer welke bokkers jullie zijn, zeg het maar even als jij dat was. Cool

Maar kortom; een supergeslaagde dag!

Wel 1 minpuntje; ik vond de organisatie slecht.

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 19:15

Haaay!!! Ik ben weer thuis, kan niet meer lopen en Lars is ook nog eens op mn tenen gaan staan thuis Boos!. Maarjah, ik heb niet echt mensen herkend alleen Tabitha waar ik nog wat logo's van heb overgenomen.

Ik was te herkennen aan:
Val met inspringen Boos!
Had heel simpel blauwe rijbroek+sharbak en streepjes shirt
Was NIET wakker
Had 191 punten in de dress, foutloos parcours en foutloze cross alleen iets van 11 pnt voor tijdsoverschr. maar kvond sommige stukken grond erg bagger en kwas natuurlijk niet de helderste in het parcours.

Uiteindelijk --> Eeen zeeeer mooie 3e Plaats!!!!!!

Allemaal super bedankt want Roden was weer heerlijk crossen!!
Ben benieuwd naar de rest van de uitslagen!!

Groetjes Hester en knuf Lars die zich zonet nog aan het uitleven was in de bak! Knipoog

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 20:07

Whoow! Super hesterv! Gefeliciteerd joh! OK dan!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 20:09

Hester, GEFELICITEERD!!!

Muriël is helaas uitgesloten op hindernis 1 van de cross.. ik heb zo;n idee dat Nena last had van haar linkerbeen, dus daar moeten we nog is even goed naar kijken!

Ik ga morgen voor de winstpunten, vast niet voor de tijd, wat een bagger bende op sommige stukken zeg....

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 20:16

super hester!! balen van die val!!

jettie: je hebt mij toch niet langs zien komen hoop ik!! welke ring zat je?

andrea16Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 21:04

Citaat:
Ik heb geen bokkers gemeet, wel een paar gezien geloof ik. 's Ochtends heb ik wel iemand in de ring waar ik schreef zien rijden met het SGWay of life-logo. 's Middags na afloop van de wedstrijd heb ik nog de bokker met de pleister over haar oor gezien.
Ik weet even niet meer welke bokkers jullie zijn, zeg het maar even als jij dat was. Cool

Ghighi, dat was ik met die pleister over mijn oor. Lachen

DiLiberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 21:05

ben ook weer terug, na 4 uur wachten op de prijsuitreiking...

Ik was 4e:)...
dressuur ging slecht... ook niet anders verwacht
springen en cross beide O ft....

RT... volgens mij heb ik jou zien springen .. was je nr 42?
Laatst bijgewerkt door DiLiberty op 16-04-05 21:08, in het totaal 1 keer bewerkt

DiLiberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 21:06

andrea16 schreef:
Citaat:

Ghighi, dat was ik met die pleister over mijn oor. Lachen

dan heb ik jou wel gezien...
Heb een vage herinnering van iemand met een pleister over haar oor...

andrea16Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 21:08

Ik heb trouwens een superdag gehad! Haha!
Dressuur ging wel heel erg slecht, ze was de hele week al hengstig geweest en liep echt verschrikkelijk, mja 143 punten.
Springen foutloos en cross ook foutloos en binnen de tijd Haha!

Ben toch nog van de enelaatste plaats naar de 8e plek opgeklommen! Maar er waren natuurlijk 7 prijzen >;)

Maar wel een supercross gereden Haha!

andrea16Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 21:09

Citaat:

Haha, wat dacht je... Tong uitsteken

andrea16Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 21:10

sandorra schreef:
Okay ik zie zowiezo iedereen. Sta aan het eoinde van de cross hartslag te controleren.

Ja Haha! Heb je ook gezien en gesproken, wou alleen je boktnaam nog vragen maar dat schoot dr weer bij in.

DiLiberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 21:15

andrea16 schreef:
Citaat:

Haha, wat dacht je... Tong uitsteken

wat ik dacht???
Jeemig.. je doet toch geen pleister over je oor? Haha!
nee.. ik was niet echt wakker... weet eigenlijk niet wat
ik dacht....

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 21:36

Andrea, ik heb je pleister niet eens gezien! *LOL*

Jody heeft het super gedaan voor een eerste cross, de eerste twee punten zijn binnen en zowel zij als haar paard vonden het erg gaaf! Cool

Dus we hebben nu officieel een nieuwe SGW-verslaafde op stal! *LOL*

andrea16Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 21:46

Ah, mooi zo! Weer een sgw-er erbij!

Weet iemand trouwens welke fotograaf er was? Want ik zag namelijk op de laatste hindernis volgens mij een fotograaf zitten...

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 22:02

tja heb ook wel wat camera's zien flitsen...geen idee
melissen dus niet...

DiLiberty...ja dat was ik...met mijn lelijke maffe vos
heb jou volgens mij ook zien springen, mijn clubgenootje was 1e bij de L pony's

ik moet trouwens zeggen dat de organisatie qua uitslagen ergg slecht was...vorig jaar was dat al zo, maar nu weer...

andrea16Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 22:04

Ja klopt, dat is altijd hetzelfde in Roden. Je moet altijd errug lang wachten op die uitslagen, zucht.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 22:30

andrea16 schreef:
Weet iemand trouwens welke fotograaf er was? Want ik zag namelijk op de laatste hindernis volgens mij een fotograaf zitten...

Ik heb wel iemand zien lopen met een heeeeeeele lange lens Clown maar ik weet zijn naam niet.

Over fotografen gesproken: op een gegeven moment stond ik bij de startbox en toen hoorde ik op de portofoon dat er in de waterhindernis een fotograaf ondersteboven was gereden. Pony ging rechtdoor i.p.v. linksaf. Geen gewonden, de fotograaf had alleen een schram op zijn neus voor zover ik begreep. Knipoog

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 22:53

Ben ook weer terug uit Roden.

Na een redelijke dressuurproef (12e plaats) en een super springparcours en cross uiteindelijk een 3e plaats! Duurde inderdaad wel verschrikkelijk lang voordat de standen bekend gemaakt werden, en daarna nog weer een tijd voordat de prijsuitreiking was Slapen

Heb verschillende bokkers gezien en gesproken o.a. dankzij ons "SGWay of life logo"!

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 22:59

love_sodera schreef:
ik heb n rode jas aan, spijkerbroek, ben niet al te dun en heb n bruin oilily sjaaltje aan, en als je in de cross iemand keihard RIJDENNNN ROBIN< KOM OP BLA BLA BLA hoort staan schreeuwen ben ik dat

Haha ik heb je wel gezien.. Ik was hindernisjury bij de waterbak, met die blauwe KNHS-pet op Haha!

Karin schreef:
Over fotografen gesproken: op een gegeven moment stond ik bij de startbox en toen hoorde ik op de portofoon dat er in de waterhindernis een fotograaf ondersteboven was gereden. Pony ging rechtdoor i.p.v. linksaf. Geen gewonden, de fotograaf had alleen een schram op zijn neus voor zover ik begreep.

Jaa dat was ook bij de waterbak! Was wel ff schrikken joh! Gelukkig heeft die man er weinig aan overgehouden, maar het meisje was wel heel erg geschrokken! Ze was wel doorgereden, maar volgens mij ging ze op een gegeven moment niet meer verder vanwege de schrik ofzo.. wel sneu.. Maar dat weet ik ook niet helemaal precies.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 23:04

MissM schreef:
Ben ook weer terug uit Roden.

Na een redelijke dressuurproef (12e plaats) en een super springparcours en cross uiteindelijk een 3e plaats! Duurde inderdaad wel verschrikkelijk lang voordat de standen bekend gemaakt werden, en daarna nog weer een tijd voordat de prijsuitreiking was Slapen

Heb verschillende bokkers gezien en gesproken o.a. dankzij ons "SGWay of life logo"!

erggggg lang...(zacht uitgedrukt Haha! ) de L ponys duurde al lang...terwijl ze daar ook nog een fout hadden gemaakt...dus zo weer een half uur verder...intussen zijn we maar de Z cross gaan lopen(NOOIT WEER) Haha! damn wat een roteind lopen!! ik was echt bek af!

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 23:17

Nou ik heb ook eens mee gedaan..1x..Dress 172 ..Spirngen foutloos..Cross..Alles goed tot water..Wou ie nie door :'( Terwijl die er normaal altijd doorgaat Boos!...Balennnnnnnnnnnnn anders had ik het wel gehaald :s Was btw achteraf wel tevreden, heb wel de picknicktafel gedaan Haha!...

Nog meer mensjes mee gereden in B paarden???

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 23:48

Rosalie123 schreef:
Haha ik heb je wel gezien.. Ik was hindernisjury bij de waterbak, met die blauwe KNHS-pet op Haha!

Hey, dan heb ik jou ook gezien! *LOL*