Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Ik heb geen bokkers gemeet, wel een paar gezien geloof ik. 's Ochtends heb ik wel iemand in de ring waar ik schreef zien rijden met het SGWay of life-logo. 's Middags na afloop van de wedstrijd heb ik nog de bokker met de pleister over haar oor gezien.
Ik weet even niet meer welke bokkers jullie zijn, zeg het maar even als jij dat was.![]()
andrea16 schreef:Citaat:Ik heb geen bokkers gemeet, wel een paar gezien geloof ik. 's Ochtends heb ik wel iemand in de ring waar ik schreef zien rijden met het SGWay of life-logo. 's Middags na afloop van de wedstrijd heb ik nog de bokker met de pleister over haar oor gezien.
Ik weet even niet meer welke bokkers jullie zijn, zeg het maar even als jij dat was.![]()
Ghighi, dat was ik met die pleister over mijn oor.
Citaat:dan heb ik jou wel gezien...
Heb een vage herinnering van iemand met een pleister over haar oor...
sandorra schreef:Okay ik zie zowiezo iedereen. Sta aan het eoinde van de cross hartslag te controleren.
andrea16 schreef:Citaat:dan heb ik jou wel gezien...
Heb een vage herinnering van iemand met een pleister over haar oor...
Haha, wat dacht je...
andrea16 schreef:Weet iemand trouwens welke fotograaf er was? Want ik zag namelijk op de laatste hindernis volgens mij een fotograaf zitten...
love_sodera schreef:ik heb n rode jas aan, spijkerbroek, ben niet al te dun en heb n bruin oilily sjaaltje aan, en als je in de cross iemand keihard RIJDENNNN ROBIN< KOM OP BLA BLA BLA hoort staan schreeuwen ben ik dat
Karin schreef:Over fotografen gesproken: op een gegeven moment stond ik bij de startbox en toen hoorde ik op de portofoon dat er in de waterhindernis een fotograaf ondersteboven was gereden. Pony ging rechtdoor i.p.v. linksaf. Geen gewonden, de fotograaf had alleen een schram op zijn neus voor zover ik begreep.
MissM schreef:Ben ook weer terug uit Roden.
Na een redelijke dressuurproef (12e plaats) en een super springparcours en cross uiteindelijk een 3e plaats! Duurde inderdaad wel verschrikkelijk lang voordat de standen bekend gemaakt werden, en daarna nog weer een tijd voordat de prijsuitreiking was![]()
Heb verschillende bokkers gezien en gesproken o.a. dankzij ons "SGWay of life logo"!
Rosalie123 schreef:Haha ik heb je wel gezien.. Ik was hindernisjury bij de waterbak, met die blauwe KNHS-pet op