Citaat:Hoe zag jij er dan uit?? heb namelijk donderdag heel de dag en vrijdag heel de dag op W3 en W2 gezeten![]()
ik ook

hoe zag jij eruit dan?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Hoe zag jij er dan uit?? heb namelijk donderdag heel de dag en vrijdag heel de dag op W3 en W2 gezeten![]()
steffie4ever schreef:Citaat:Hoe zag jij er dan uit?? heb namelijk donderdag heel de dag en vrijdag heel de dag op W3 en W2 gezeten![]()
ik ook![]()
hoe zag jij eruit dan?
Miss87 schreef:Angeliek schreef:Miss87 schreef:
Die blunder van de omroeper bij de prijsuitreiking van de wereldbeker springen
Ja, ik weet nog dat ie iets zei, maar wat weet ik niet meer...
Hij vroeg aan Meredith hoe het nou was om van haar man te winnen..
assie schreef:Hebben jullie op zaterdagavond ook gezien wat die sul van een IJsbrand Chardon deed tijdens het vierspan mennen? Wat een ongelofelijk knullige stuurfout was dat zeg! En wat ontzettend eng was het toen de voorste 2 paarden over elkaar heen buitelden en om hun as draaiden. Gelukkig wel goed gekomen en ze waren uiteindelijk ook niet kreupel.
Don_Marcello schreef:assie schreef:...een van de leuke, geweldige, strenge meisjes in de rode pakjes..
En wat hadden jullie het zwaar zeg..
Ik was er ook alle dagen om te![]()
![]()
.
Na selectie van alle wazige en dubbele 2863 fotos over gehouden (9 gig)die te zien zijn op
http://www.paardenfoto.nl
veel kijkplezier..
En was echt wel painted black hoor.
Hazzebaz schreef:Zijn er mensen die de shows gezien hebben? Er waren shows van de Hongaarse Cziko`s, de Superfjord Guusje en de Arabisch Volbloed El Faiyum Salam met de Minimerrie Phlox.
Ben benieuwd wat jullie ervan vonden.
assie schreef:Jolanda beweegt meer dan die hele Guusje
BlueDevil schreef:
Dit zijn wij ..
robinbeekink schreef:BlueDevil schreef:
Oh jeej dat was bij het Knock Out.. jullie waren zeker voor die jongen...
ik weet niet meer hoe hij heet.
Was wel vet maar jullie kwamen nog net niet boven ons lawaai uit