Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Nou ja de 2e keer sprong hij hem goed, uiteindelijk wel 8!!! tijdstrafpunten, ik snap niet waar die vandaan komen, ze klokken lekker vreemd daar!, die andere balk was helemaal niet nodig....
--> Hij ging echt super, alles pakte hij goed aan, ben ook overal rechtdoor gegaan. Nergens enige twijfel, dus nu alweer L + 6 na 3 L crossen!
Ik was blij dat ik haar in de ring kon houden....
Ik kon weer gaan en ben dus de cross NIET in geweest met Lucky. Ik was boos en verdrietig tegelijk. Ik vond het zo banketstaaf, ik ken bijna alle regelementen wat betreft cross en springparcour uit mijn hoofd en dan wordt ik om zoiets banketstaaf uitgesloten. Het is een hobby, het ging niet eens op een prijs of wat (stond toch bijna onderaan na de dressuur). En Lucky en ik hebben niks geen gekke levensgevaarlijke kunsten uigehaald in het springparcour. Ik had het helemaal van de jruy begrepen als ze mij bij hun riepen en hadden gezegd dat ik er de volgende keer aan moest denken dat ik te paard de ring moest verlaten, maar uitsluiting......

maar helaas net buiten de prijzen
. Op naar Etten Leur 
en dat kennelijk niemand daar iets van zei, terwijl dat toch echt verboden is
WWWiske schreef:Ik vond de cross heel goed te doen, er was een bepaald stuk, na hindernis 3 wat wel erg glad en glibberig was. Er zijn geen ongelukken gebeurd, er was alleen 1 paard met een behoorlijke bloedneus, ik weet niet hoe dat afgelopen is. Verder ben ik tevreden: ik had een foutloze cross binnen de tijd en dus 2 WP.maar helaas net buiten de prijzen
. Op naar Etten Leur
Simmie schreef:WWWiske schreef:Ik vond de cross heel goed te doen, er was een bepaald stuk, na hindernis 3 wat wel erg glad en glibberig was. Er zijn geen ongelukken gebeurd, er was alleen 1 paard met een behoorlijke bloedneus, ik weet niet hoe dat afgelopen is. Verder ben ik tevreden: ik had een foutloze cross binnen de tijd en dus 2 WP.maar helaas net buiten de prijzen
. Op naar Etten Leur
Nou, ok, geen ernstige dingen, maar het paard van een van de meisjes tuytelaars, was toch behoorlijk kreupel en had overal wonden op zijn benen. Ik begreep dat de amazone in de waterbak gevallen was, maar of ze nou alleen of mét paard is gevallen weet ik niet.
Dat stuk na hindernis 3 was idd glibberig met een rot bochtje aan het eind, waar ook nog eens een heel gemeen paaltje stond (had ik met lopen niet eens opgemerkt!)
chantal_cs schreef:Weet iemand of er nog foto's zijn gemaakt, gister tijdens de cross?
Volgensmij zag ik onderweg iemand fotograveren bij de trechter en de paddestoel, maar weet het niet zeker.
maar toen ik tijdens de M rubriek de cross aan het lopen was heb ik er in iedergeval geen een gezien, in iedergeval was Paul van Oers er volgens mij niet.
En je reed nog wel zo'n ontspannen proefje met lucky
Vooral dat doorzitten zag er lekker uit.
andrea16 schreef:De uitslagen staan op de site van Chaam!
chantal_cs schreef:Ik heb met de KNHS gebeld en krijg gelukkig NIET 2 minpunten!