Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
WWWiske schreef:Ik vond de cross heel goed te doen, er was een bepaald stuk, na hindernis 3 wat wel erg glad en glibberig was. Er zijn geen ongelukken gebeurd, er was alleen 1 paard met een behoorlijke bloedneus, ik weet niet hoe dat afgelopen is. Verder ben ik tevreden: ik had een foutloze cross binnen de tijd en dus 2 WP.maar helaas net buiten de prijzen
. Op naar Etten Leur
Simmie schreef:WWWiske schreef:Ik vond de cross heel goed te doen, er was een bepaald stuk, na hindernis 3 wat wel erg glad en glibberig was. Er zijn geen ongelukken gebeurd, er was alleen 1 paard met een behoorlijke bloedneus, ik weet niet hoe dat afgelopen is. Verder ben ik tevreden: ik had een foutloze cross binnen de tijd en dus 2 WP.maar helaas net buiten de prijzen
. Op naar Etten Leur
Nou, ok, geen ernstige dingen, maar het paard van een van de meisjes tuytelaars, was toch behoorlijk kreupel en had overal wonden op zijn benen. Ik begreep dat de amazone in de waterbak gevallen was, maar of ze nou alleen of mét paard is gevallen weet ik niet.
Dat stuk na hindernis 3 was idd glibberig met een rot bochtje aan het eind, waar ook nog eens een heel gemeen paaltje stond (had ik met lopen niet eens opgemerkt!)
chantal_cs schreef:Weet iemand of er nog foto's zijn gemaakt, gister tijdens de cross?
Volgensmij zag ik onderweg iemand fotograveren bij de trechter en de paddestoel, maar weet het niet zeker.
andrea16 schreef:De uitslagen staan op de site van Chaam!
chantal_cs schreef:Ik heb met de KNHS gebeld en krijg gelukkig NIET 2 minpunten!