Chaam SGW 20 maart!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

AnneMieKe_89

Re: Chaam SGW 20 maart!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 18:21

oow ik wordt alvast zenuwachtig want die van mij is ook een lekkere balkentikker Bloos

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 19:48

Simmie? Chantal? Ik ben heel benieuwd naar jullie verslag!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 21:35

Ik ben vandaag nog even gaan kijken. Was leuk, alleen wat een rot weer Boos!
Ik ben wel benieuwd hoe iedereen het heeft gedaan Ja

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 22:45

was het slecht weer?
hier was het wel goed weer,,

mastenbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 22:50

Het weer was wel redelijk. het ging alleen regenen op een gegeven moment. Maar na een tijdje was dat ook weer over.

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 22:57

oow gelukkig Lachen
en hoe was de bodem nu?

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 22:59

Mijn dag begon super en eindigde in een grote teleurstelling...

Cheval:
drs 162 --> Proef ging erg lekker, ik vond de punten aan de lage kant.
spr 1 balk en 1 weigering --> weigering was niet terecht, Cheval slipte alle balken vielen maar hij liep door, hij had niet stil gestaan maar ik werd wel afgebeld.... Boos! Nou ja de 2e keer sprong hij hem goed, uiteindelijk wel 8!!! tijdstrafpunten, ik snap niet waar die vandaan komen, ze klokken lekker vreemd daar!, die andere balk was helemaal niet nodig....
cross FOUTLOOS en 38 sec te snel.... Bloos --> Hij ging echt super, alles pakte hij goed aan, ben ook overal rechtdoor gegaan. Nergens enige twijfel, dus nu alweer L + 6 na 3 L crossen! Haha!

Lucky:
drs 146 --> snelste proef ooit..... Bloos Ik was blij dat ik haar in de ring kon houden.... Clown
spr UITGESLOTEN --> om een onwijs banketstaaf reden.... Mijn beugelriem knapte na hindernis 6. Ik ben gewoon doorgereden en ik kwam door de finish met 2 balkjes. Ik draafde naar mijn beugel, ben afgestapt hem de beugel gepakt en ben de ring uitgelopen. Ze riepen eerst om dat ik met 8 strafpnt het parcours had afgelegd. Daarna riepen ze om dat ik naar de jury moest komen. Ik daar naar toe kreeg ik te horen dat ik was uitgesloten, omdat ik te paard de ring moest verlaten.... Terwijl ik gewoon te paard de finish was gepasseerd. Ik was echt pissig, Lucky heeft netjes het springparcours afgelegd en ik bleef er ook gewoon opzitten. Krijg ik uitsluiting aan mijn broek geslingerd... wij nog naar de wedstrijd leiding, maar het hielp allemaal niks.... Boos! Ik kon weer gaan en ben dus de cross NIET in geweest met Lucky. Ik was boos en verdrietig tegelijk. Ik vond het zo banketstaaf, ik ken bijna alle regelementen wat betreft cross en springparcour uit mijn hoofd en dan wordt ik om zoiets banketstaaf uitgesloten. Het is een hobby, het ging niet eens op een prijs of wat (stond toch bijna onderaan na de dressuur). En Lucky en ik hebben niks geen gekke levensgevaarlijke kunsten uigehaald in het springparcour. Ik had het helemaal van de jruy begrepen als ze mij bij hun riepen en hadden gezegd dat ik er de volgende keer aan moest denken dat ik te paard de ring moest verlaten, maar uitsluiting......
Ik zou Etten voor het eerst M starten, maar daarvoor moest ik mijn laaste winstpnt in de L nog in Chaam halen, nou dat is dus mooi mislukt en ik hoop maar dat ik in Etten nog L kan starten.
Die beugelriemen waren het duurste van het duurste, €90,- en heb ze nog geen jaar..... lekkere kwaliteit weer... Boos!

Tijdens de dressuurproef van Lucky reed er iemand per ongeluk door de ring. Daar had ik ook wel een protest van kunnen maken waardoor zei gediskwalifieerd werd, maar dat haal ik niet eens in mn hoofd! Het was een kleine fout, netzo als ik die kennelijk maakte na de finish van het springparcour.

Nu komt nog het leuskte...... ik heb de regelementen net door zitten spitten en daar staat in, dat de jury ZELF moet beslissen of de combinatie wordt uitgesloten als je niet te paard de ring verlaat. Boos!

De bodem was overigens super in de cross!!

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 23:13

Ik vond de cross heel goed te doen, er was een bepaald stuk, na hindernis 3 wat wel erg glad en glibberig was. Er zijn geen ongelukken gebeurd, er was alleen 1 paard met een behoorlijke bloedneus, ik weet niet hoe dat afgelopen is. Verder ben ik tevreden: ik had een foutloze cross binnen de tijd en dus 2 WP. Bloos maar helaas net buiten de prijzen Huilen . Op naar Etten Leur Vingers aflikken

Oh ja verder viel het mij op dat er door diverse deenemers voor de dressuur met slofteugel werd gereden Verward en dat kennelijk niemand daar iets van zei, terwijl dat toch echt verboden is Boos!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 23:17

WWWiske schreef:
Ik vond de cross heel goed te doen, er was een bepaald stuk, na hindernis 3 wat wel erg glad en glibberig was. Er zijn geen ongelukken gebeurd, er was alleen 1 paard met een behoorlijke bloedneus, ik weet niet hoe dat afgelopen is. Verder ben ik tevreden: ik had een foutloze cross binnen de tijd en dus 2 WP. Bloos maar helaas net buiten de prijzen Huilen . Op naar Etten Leur Vingers aflikken

Nou, ok, geen ernstige dingen, maar het paard van een van de meisjes tuytelaars, was toch behoorlijk kreupel en had overal wonden op zijn benen. Ik begreep dat de amazone in de waterbak gevallen was, maar of ze nou alleen of mét paard is gevallen weet ik niet.

Dat stuk na hindernis 3 was idd glibberig met een rot bochtje aan het eind, waar ook nog eens een heel gemeen paaltje stond (had ik met lopen niet eens opgemerkt!)

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 23:20

Simmie schreef:
WWWiske schreef:

Nou, ok, geen ernstige dingen, maar het paard van een van de meisjes tuytelaars, was toch behoorlijk kreupel en had overal wonden op zijn benen. Ik begreep dat de amazone in de waterbak gevallen was, maar of ze nou alleen of mét paard is gevallen weet ik niet.

Dat stuk na hindernis 3 was idd glibberig met een rot bochtje aan het eind, waar ook nog eens een heel gemeen paaltje stond (had ik met lopen niet eens opgemerkt!)

Eh ja dat is natuurlijk heel erg, ik had daar niets over gehoord, maar ik bedoelde eigenlijk dat er geen ruiters of amazones per ambulance afgevoerd werden, ik zal nooit Princenhage 2003 vergeten, waarin mijn trailer- buurvrouw door een val in de cross met zeer ernstig letsel afgevoerd werd........

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 23:29

Dat stukje na hindernis 3 was idd erg glad. Ik ging met een aardige vaart door de bocht aan het eind van dat pad, maar dat was wel te merken.. Val moest even goed opletten waar hij zijn voeten neer zetten.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 09:28

Weet iemand of er nog foto's zijn gemaakt, gister tijdens de cross?

Volgensmij zag ik onderweg iemand fotograveren bij de trechter en de paddestoel, maar weet het niet zeker.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 09:37

chantal_cs schreef:
Weet iemand of er nog foto's zijn gemaakt, gister tijdens de cross?

Volgensmij zag ik onderweg iemand fotograveren bij de trechter en de paddestoel, maar weet het niet zeker.

Ik heb, tijdens mijn rit, een fotograaf gezien die mij op hindernis 7 fotografeerde.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 09:52

Jij weet zeker ook niet wie die fotograaf was...

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 09:55

Ik heb tijdens de rit helemaal geen fotografen gezien, maar ik ging ook te hard Clown maar toen ik tijdens de M rubriek de cross aan het lopen was heb ik er in iedergeval geen een gezien, in iedergeval was Paul van Oers er volgens mij niet.

Weet iemand andere website adresjes voor mij behalve die van Paul van Oers waar misschien foto's op zouden kunnen komen??

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 09:57

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 12:34

Chantal dat is inderdaad onwijs balen zeg Boos! En je reed nog wel zo'n ontspannen proefje met lucky Haha! Vooral dat doorzitten zag er lekker uit. Clown

Het is te hopen dat je nog L kan starten in Etten Leur. Je hebt nu zeker ook nog eens 2 minpunten? Boos! Boos!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 12:45

Die minpunten ben ik nog niet uit... ik heb al een mail naar de KNHS gestuurd, ik hoop dat ik daar snel antwoord op heb.
Mocht het zo zijn dat ik minpunten krijg, ga ik helemaal in protest, dat laat ik echt niet gebeuren!

En dat dressuurproefje... sja.... wat een ramp... Clown

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 16:57

Volgens mij kan je geen minpunten krijgen hoor! De winstpunten worden naar aanleiding van de gereden cross gegeven en die heb je niet gereden.
(het is vergelijkbaar met wat ik in Ambt Delden had, uitgesloten in het springparcours en GEEN 2 minpunten)

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 17:50

De uitslagen staan op de site van Chaam!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 18:04

andrea16 schreef:
De uitslagen staan op de site van Chaam!

Yep, had ik al gespot. Wel grappig want er staan bij mij 0 springfouten. Haha!

Maar als je alle strafpunten bij elkaar opteld kom ik op een ander getal dan wat zij hebben. Strange.........

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 18:13

HUH? Volgens mij hadden ze gister niet alles op een rijtje daar Verward

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 18:31

Ik heb met de KNHS gebeld en krijg gelukkig NIET 2 minpunten!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 18:34

chantal_cs schreef:
Ik heb met de KNHS gebeld en krijg gelukkig NIET 2 minpunten!

*o/*

Hmm, stomme smiley doet het niet.
Maarre, gelukkig voor je. Zou ook wel heel raar zijn geweest als je 2 minpunten had gekregen, want zoals al gezegd is gelden die punten voor de cross en die heb je niet gereden.........

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 19:55

ja gelukkig chantal Ja
maar anders zou het ook wel heel erg naaiend zijn!