Mijn Lucky, staat echt nog met een duf hoofd op stal, ben benieuwd wat dat worden vandaag.....

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ctal schreef:Super Shan en jij ook SophieIk zag je al afzadelen ja..en later zag ik dat je een prijs had
Maar nu begrijp ik het.
Ik was 7e met 154 en 157 mjah zelfde percentage als nr.6 Dus ik voel me wel een beetje 6e![]()
En die 157 was bij die jury hoger dan de nr 3Die had me 4e staan ofzo..
Mjah iig heel erg goedEn wel naar zeg 1e en 8e worden :S
sophie_kurk schreef:netjes hoor, allebei! Hoeveel punten had de winnaar?
Kylan schreef:Geen idee, maar het was Bart Hartman met Leandros Sirik(goedgekeurde dekhengst...). Ik vond die met losrijden helemaal niet zo goed, liep een beetje op de kop....
MissSisa schreef:Kylan schreef:Geen idee, maar het was Bart Hartman met Leandros Sirik(goedgekeurde dekhengst...). Ik vond die met losrijden helemaal niet zo goed, liep een beetje op de kop....
Moet jij nodig zeggen
flirtvogel schreef:heej kylan! ik heb jou volgens mij nog gezien! heb jij een petje met kylan erop? ik stond bij sirik
over dat op de kop lopen bij het losrijden, ik heb niets gezien, hij liep perfect op het losrij terrein, beter nog als in de proef!
MissSisa schreef:Sirik is gewoon een leuk beest om te zien, en of hij nou op de kop liep of niet............... Hij heeft gewonnen