Citaat:Maar in de basis valt mij inderdaad op dat vooral de kwaliteit van de paarden nogal eens van invloed kan zijn
dat mag ik toch hopen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Maar in de basis valt mij inderdaad op dat vooral de kwaliteit van de paarden nogal eens van invloed kan zijn
Karin schreef:Jana Freund en de pony's die zij uitbrengt vormen idd het levende bewijs dat je (als volwassene) met een pony zeer zeker kunt spetteren in de dressuurring, ook op hoger niveau dan Z2.
frunnik schreef:Ach mode veranderd steeds, dus dalijk zijn kleintjes weer 'in'
Lielle schreef:Citaat:Maar in de basis valt mij inderdaad op dat vooral de kwaliteit van de paarden nogal eens van invloed kan zijn
dat mag ik toch hopen
Lielle schreef:vergelijk Marzog of Rembrandt maar eens met Granat
frunnik schreef:maar ik zie dan correctere proeven langskomen die dit niet krijgen
Barbara_m schreef:Hoogte en uitstraling speelt wel degelijk mee. Een pony van 1.48 m. kan dan wel leuk mee doen op regio-concoursjes, ik ben er van overtuigd dat zo een nooit bijvoorbeeld een Marlies van Baalen met een jong dier nationaal verslaat.
Citaat:Maar een amazone die zijn paard correct africht moet ook een winstpunt kunnen scoren, ookal heeft hij wat minder kwaliteit (en dan bedoel ik niet dat het een kreupele geit is). En momenteel is het bij ons in de regio trend om dat soort ruiters de grond in te boren.
En nogmaals ik rijd zelf geregeld winst, maar ik zie dan correctere proeven langskomen die dit niet krijgen
Barbara_m schreef:@Zo'n pony kan nationaal gewoon NIET mee komen. Wanneer ze een aparte klasse maken voor pony's met een wisseltje erin ofzo oke, maar dat die pony's de hele nationale gebeuren mee kunnen lopen, wat een onzin!
Barbara_m schreef:Een Salinero of Lingh wint met alle gemak van een Power of Hoby, ondanks dat dit super pony's zijn.
frunnik schreef:Maar als dit in Duitsland kan, waarom zou dat hier dan niet kunnen?? En dan heb ik het niet over bovenaan staan, maar gewoon over de 60% grens bereiken??
frunnik schreef:Maar als dit in Duitsland kan, waarom zou dat hier dan niet kunnen?? En dan heb ik het niet over bovenaan staan, maar gewoon over de 60% grens bereiken??
Citaat:Maar er zijn zat ponies goed genoeg om winst te lopen in het ZZ-L en misschien zelfs wel verder.
Barbara_m schreef:Ja maar waarom rijd je dan wedstrijden, om heel goed te rijden / te winnen of om een gezellig dagje uit en net een puntje mee te pakken?