Actie Dressuurhoed

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-04 13:32

Als je wilt stemmen zonder lid te zijn, moet je gewoon geen persoonsnummer invullen.
Alle aanmeldingen zonder persoonsnummer cq combinatienummer, zien wij als niet-leden.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 13:42

Prima oplossing
Ook voor mensen die het nummer niet bij de hand hebben.
Op de papieren intekenlijst hoef je dat nummer ook niet in te vullen toch?.......

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 14:07

Heb ook getekend Je persoonsnummer staat boven je naam op eenm coupon toch?

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 17:22

Kitty schreef:
Als je wilt stemmen zonder lid te zijn, moet je gewoon geen persoonsnummer invullen.
Alle aanmeldingen zonder persoonsnummer cq combinatienummer, zien wij als niet-leden.

dat zou heel mooi zijn als dat werkt!
Het werkt helaas niet..

ALs je dat niet invult en je klikt op OK krijg je een foutmelding die je eraan herinnert om je persoonsnummer in te vullen!?

Dus hoe dit op te lossen??

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 17:26

een paar nullen invullen

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 17:31

Nou das mooi dan!

Zal ik snel even doorgeven.

Ben net terug van een hele middag de boer op..

Nu nog even rijden want nu is het droog!

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 17:34

Gerrie schreef:
Nou das mooi dan!

Zal ik snel even doorgeven.

Ben net terug van een hele middag de boer op..

Nu nog even rijden want nu is het droog!

eh, gerrie ik weet het niet zeker hoor, maar ik denk dat het kan, tenminste.......

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-04 18:46

Nullen invullen werkt inderdaad wel.

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 18:49

WWWiske schreef:
www.hippix.nl heeft sinds vanmorgen ook de banner een paar keer op de site staan! goed werk van je VValar OK dan!

Ik heb het net ook zien staan. Er staat een directe link naar http://www.dressuurhoed.nl op Haha! Nóg meer medestanders OK dan!

Heb je trouwens nog andere reacties gehad op de mail WWWiske?

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 19:00

VValar schreef:
Ik heb het net ook zien staan. Er staat een directe link naar http://www.dressuurhoed.nl op Haha! Nóg meer medestanders OK dan!

Heb je trouwens nog andere reacties gehad op de mail WWWiske?

Nee alleen van hippix, maar er zijn natuurlijk altijd mensen die wel tekenen maar verder niets laten horen, denk ik. maar de reactie van hippix was gaaf, ik zal hem je even PB-en

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 20:37

VValar heeft goede kontacten Cool OK dan!

IK kreeg van VValar een lijstje met e-mail adressen van wedstrijdsecretariaten van rijverenigingen uit Noord Holland, die heb ik van de week aangeschreven vanuit dressuurhoed@hotmail.com, gewoon een kort briefje met daarin een verwijzing naar de site en de vraag of dat zij onze actie willen steunen, door het plaatsen van de banner op hun site, geen moeilijke verhalen, gewoon kort en krachtig, to the point.

Na het krijgen van een erg leuk mailtje van de rijvereniging hippix www.hippix.nl kreeg ik net een mailtje van een andere rijvereniging uit noord holland:

Citaat:
RSV Spijkerboor http://www.rsv-spijkerboor.nl heeft alvast jullie link op de website geplaatst. Wij als bestuur hebben het op de agenda van de volgende vergadering gezet.
We zijn echter wel van mening dat onze leden en belangstellende hiervan kennis kunnen nemen, en op persoonlijke titel hun mening kunnen geven.

Namens ..............,

Misschien toch een idee om de wedstrijdsecretariaten van alle rijverenigingen in Nederland te mailen? of heeft iemand dit al (misschien gedeeltelijk) gedaan? op startlijsten staan onder links er een heleboel vermeld, wat zullen we daar mee doen?

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 20:54

Lijkt me wel een goed idee.

Hoe gaan we die verdelen??

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 01:02

Leuk zeg WWWiske, die positieve reacties! Cool

Per regio denk ik gewoon?

Noord Holland is de rest al voorgegaan. En dat heeft tot nu toe positieve reacties geleverd plus links van dressuurhoed.nl naar de site's van de verenigingen Pling

Dus dan de mail adressen/site's van de verenigingen per regio opzoeken en die dan een mail sturen. Misschien kan WWWiske dat dan doen (als je tijd en zin hebt hoor meid Knipoog ), want zij heeft het adres dressuurhoed@hotmail.com aangemaakt. Het staat netter als alle mailtjes van daar uit gemailt worden, én het is overzichtelijker lijkt mij.

Laat maar weten wie wat wilt doen. Ik wil best nog een paar regio's voor mijn rekening nemen. Geen probleem! Lachen

OnTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 09:14

26 november hebben we een ledenvergadering van onze club (Welleruiters uit Friesland) en ik ga dan het dressuurhoedjesverhaal meenemen in de vergadering en handtekeningenlijsten meenemen.

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 09:21

VValar schreef:
Dus dan de mail adressen/site's van de verenigingen per regio opzoeken en die dan een mail sturen. Misschien kan WWWiske dat dan doen (als je tijd en zin hebt hoor meid Knipoog ), want zij heeft het adres dressuurhoed@hotmail.com aangemaakt. Het staat netter als alle mailtjes van daar uit gemailt worden, én het is overzichtelijker lijkt mij.

Laat maar weten wie wat wilt doen. Ik wil best nog een paar regio's voor mijn rekening nemen. Geen probleem! Lachen

Ja wil ik doen, ik ga wel een paar uurtjes mailen, maar als een aantal van jullie dan wel per regio, de e-mail adressen van de ( wedstrijd-) secretariaten voor mij willen verzamelen en naar me willen toesturen?

VValar, wat voor een adressen waar dat die ik van jou had gekregen, het bestuur, of van hhet wedstrijdsecretariaat?

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-04 09:30

Waarschijnlijk vind je onder de links op Startlijsten ook wel veel nuttige mailadressen.

Yokie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 10:01

Ik heb net een lijst gemaakt van de groninger email adressen; WWWiske, zal ik je ze toemailen? -gelet op het voorstel van VValar om alles via het nieuwe emailadres te laten verlopen...

[edit] Dankzij de geweldige server hier, merk ik net dat mijn bericht totaal achterhaald is Haha! WWWiske, ik mail je de lijst zometeen toe.

Yokie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 10:03

Dus noord Nederland is vertegenwoordigd op de herfstvergaderingen!

Houston en Gerrie gaan naar de drentse, ik ga naar de groningse, Ontime gaat naar de friese.

Wie nog meer? Lachen

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 10:12

Moeten we er niet voor zorgen dat er VEEL mensen meegaan voor de fysieke en morele steun????
Altijf handig als er een man of 40 in de zaal achter ja staan............

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 11:26

Contact?

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-04 11:36

Eh... contact?
Verklaar je nader.

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 11:50

yokie schreef:
Dus noord Nederland is vertegenwoordigd op de herfstvergaderingen!

Houston en Gerrie gaan naar de drentse, ik ga naar de groningse, Ontime gaat naar de friese.

Wie nog meer? Lachen

Goed van de noordelijke!!

Nu de andere dressuur regio's nog!!

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 12:08

CGJ12 schreef:
Moeten we er niet voor zorgen dat er VEEL mensen meegaan voor de fysieke en morele steun????
Altijf handig als er een man of 40 in de zaal achter ja staan............

Nou CGJ12 wat houd je tegen om met je "knokploeg" langs te komen Haha!

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 12:09

Gerrie schreef:
Goed van de noordelijke!!

Nu de andere dressuur regio's nog!!

In t zuiden zijn ze de carnaval aan het voorbereiden Bloos

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 12:18

Even aandacht voor het volgende: ik had een mailing de deur uitgedaan, naar het bestuur van de regio Zeeland, en de diverse kringen, ik kreeg deze mail van de voorzitter van de regio Zeeland terug:

Wie zijn de initiatiefnemers van deze actie?

Zoals u weet zit ik in het Wedstrijdplatform en Ledenraad, alwaar de
beslissingen worden genomen. Teneinde een afgewogen oordeel te kunnen vellen wil
ik gaarne van alle ins en outs op de hoogte worden gesteld. Wilt u mij op de
hoogte houden
. Overigens schat ik de kans dat de hogere klassen worden
vrijgesteld niet erg hoog in. Er gingen zelfs stemmen op om de cap voor die
klassen ook als in 2005 al verplicht te stellen. Dit is door de Discipline
commissie Dressuur afgeraden. Dit adviesis is wel overgenomen.

Wat ga ik hier op antwoorden? (vooral de ondersreepte regels dan he) anonimiteit is niet op zijn plaats hier, wie zijn naam ( hoe meer hoe beter) kan ik naar deze man mailen?