Wie mogen er naar de Friese Kampioenschappen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 13:55

Springen mocht vanochtend binnen inrijden. Dus als de dress ruiters/amazone's slim zijn verkleden ze zich als springruiters, inrijden, omkleden en in de dressuurbanen Haha!

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 13:58

leuke tip, geen goede tip.
springzadel erop, inrijden, naar de trailer, omzadelen( lekker voor de rust) zeiknat regenen en dan nog de baan in.
Ik kan beter ergens een reserve jasje en blouse zoeken! En een wit dekje, ojee die zijn op. lastig

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 13:58

Witte dekjes zijn te halen in het winkeltje van Dekema

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 14:04

Da's wel een goede tip!

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 14:36

hmmm, ik heb geen zin meer...

Mijn vriend stelde al voor een trekker de trailer naar het land te laten brengen en de auto te laten staan aan de weg Schijnheilig Moest hem teleurstellen dat je een paard niet zonder auto ervoor op de trailer kunt laten staan Schijnheilig En ik wil eigenlijk ook wel kunnen schuilen...
Hij wil niet dat ik er door heen probeer te gaan met het risico dat de auto stuk gaat als we eruit gesleept moeten worden.

Leuk, outdoorwedstrijden Schijnheilig
Gaat het morgen nog wel door dan?
Als je net je proef in een plensbui moet rijden en je paard gaat met de kont in de wind staan... word je dan uitgebeld? Verward Het is hier nu eindelijk droog...

Zouden ze morgen binnen springen? DAn zal het nog erger zijn dan vandaag...

SelenaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 14:51

Ik ben vandaag heen geweest en ligt een hele laag water op en het is vies blubberig.ik geleed zelfs in de dressuurbaan uit. met grote proppen het heeft niets anders gedaan dan heel hard regenen. zelfs de overrijd proeven gingen niet door en het springen heeft even plat gelegt. het werd gewoonnte gevaarlijk!.. wie morge nog moeten.. hehe succes dan maar. tis niet zonder ricico''s!!
ik had 157 pt en 161 in de m1. maar geen prijs:( want wemochten ook neit overijden!.

SelenaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 14:52

joyce B schreef:
hmmm, ik heb geen zin meer...

Mijn vriend stelde al voor een trekker de trailer naar het land te laten brengen en de auto te laten staan aan de weg Schijnheilig Moest hem teleurstellen dat je een paard niet zonder auto ervoor op de trailer kunt laten staan Schijnheilig En ik wil eigenlijk ook wel kunnen schuilen...
Hij wil niet dat ik er door heen probeer te gaan met het risico dat de auto stuk gaat als we eruit gesleept moeten worden.

Leuk, outdoorwedstrijden Schijnheilig
Gaat het morgen nog wel door dan?
Als je net je proef in een plensbui moet rijden en je paard gaat met de kont in de wind staan... word je dan uitgebeld? Verward Het is hier nu eindelijk droog...

Zouden ze morgen binnen springen? DAn zal het nog erger zijn dan vandaag...

neej je wordt niet uitgebeld. alleen de kampioenschappen mag eigenlijks niet afgemeld worden!.. maar denk niet dat ze morge binenn springen doen!.. maar het is wel heel erg slecht het terrein!

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 15:37

Jeetje, ben nu toch wel blij dat ik niet door mocht..

Ben wel benieuwd heo iedereen het eraf gebracht heeft..

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 15:37

Het gaat straks weer erg plenzen voorspellen ze, morgen droog..maar zoveel water is er dan gevallen...vooral springen lijkt me eng dan!

HedwigG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-04 16:05

ik ben vandaag nog wel heen gegaan. ik moest in de spoelende regen rijden
Sunbeam liep opzich wel netjes.. niet echt fouten er in en ik was erg tevreden!! na de proef zeiden ook een paar dat ik een mooie pony had en we goed gereden hadden..
even later ik bij de coupons kijken waren er hele lage punten in de 130 enzo.
eindelijk kwamen mijn coupons. 151 en 153 jury`s waren het wel met elkaar over eens Knipoog waren eerst 2 boven mij heb heel lang 3e gestaan alleen toen was er nog 1 hoger kunnen natuurlijk ook meer zijn.
ben denk ik 4e of 5e geworden (maar kan ook heel wat anders zijn hoor Bloos ) ze hadden namelijk geen lijsten opgehangen..
maar opzich nog wel tevreden. de eerste 3 mogen door naar ermelo dus dat is wel weer jammer...

en hoe hebben de andere bokkers gereden?
Laatst bijgewerkt door HedwigG op 13-08-04 16:51, in het totaal 1 keer bewerkt

HedwigG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-04 16:10

het is weer is indd vreselijk!!!
baal er zo van de hele gezelligheid van de kampioenschappen is gewoon weg.
het terrein ziet er nu ook niet meer uit ben benieuwd hoe ze het morgen doen..
ik heb ook geen auto gezien die zonder tractor het terrein afkwam...

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 16:57

waardeloos
ik kreeg net een sms van Yvonne dat ze kampioen is geworden in het Z springen

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 17:35

De kampioenschappen B en L1 dressuur van zaterdag zijn afgelast in verband met de weers- en terreinomstandigheden.
Jammer aan de ene kant, maar opluchting aan de andere kant. Onder deze omstandigheden is er geen lol aan en zelfs niet verantwoord...
Hoorde van Anneke dat er pony's onderuit waren gegaan met dressuur die geen ijzers hadden...

Kan ik mijn spullen weer opruimen en morgen uitslapen Schijnheilig
Op naar de volgende wedstrijd...

Succes voor diegenen die morgen nog moeten starten. Ik hoop voor jullie dat ze het binnen gaan verrijden, maar dat mag zeker niet?

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 17:37

HedwigG schreef:
het is weer is indd vreselijk!!!
baal er zo van de hele gezelligheid van de kampioenschappen is gewoon weg.
het terrein ziet er nu ook niet meer uit ben benieuwd hoe ze het morgen doen..
ik heb ook geen auto gezien die zonder tractor het terrein afkwam...

.. Dan heb je niet goed gekeken Tong uitsteken Het is ons namelijk gelukt!! 'k Stond na t duwen wel tot mn knieen in de drek maar het is ons zonder tractor en met de pony ook nog eens op de trailer gelukt!!! *LOL*

Maar ehh back 2 the point, mijn proefje ging wel redelijk.. Super braade schouderbnwaarts maar weer super middendraf en zo.. Dus moest elkaar wel een beetje stabiel houden. Bleek dat de jury niet hoger gaf dan een 7 Scheve mond Werd ik niet echt blij van. Ik vond dat er 3'en tussen mijn proef zaten maar zeker ook 9'ens voor die drafstukken!!! Verward Maar goed.. Ik mag niet zeuren want had 169 en 164 en werd daarmee 2e! Reservekampioen M1 dressuur en uitgenodigd voor de Hippiade op 11 sept. (moest van die meneertjes wel even Friesland goed gaan vertegenwoordigen Schijnheilig Clown )

Ennehh morgen moet ik weer met viertal! Ben benieuwd of het terrein nog een beetje begaanbaar is.. Denk het niet

Springen heb ik trouwens afgemeld, en omdat ik door zou mogen met dressuur en omdat het springterrein gewoon niet echt superfijn was, en ik moet eerst maar weer eens trainen Ben zo into dressuur Bloos Maar ERMELO, here i come!

Groetjes Hester Clown

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 17:58

super hester! gefeliciteerd!

HedwigG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-04 18:11

zo super hester!!
wie is er kampioen geworden in de M1 en de M2 weet je dat ook?
en veel succes in ermelo!!
gaan de viertallen morgen wel door.
dan waren er vast niet veel M springers meer over best veel afgemeld maar het kon zo ook niet..

en nee heb niet goed gekeken Tong uitsteken

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 18:35

Net van iemand gehoord dat alles afgelast is morgen, is dat zo????

Punten van de Z1 zijn nog niet eens bekend Verward Het was een complete chaos, sommige couponnen waren niet eens meer te lezen omdat ze zo verregend waren. Secretariaat wil ook niets kwijt!!!!

Dus wie moet overrijden in de Z1? Volgens mij weet helemaal niemand het!

HedwigG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-04 18:36

het hong op een papier bij die stal waar de coupons lagen.. heb niet echt namen kunnen lezen want iedereen stond er voor..

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 18:40

Ik ben wel bij die bakjes geweest maar een aantal coupons is gewoon niet vrij gegeven! Klaske heeft van beide proeven geen coupon en ik zal zometeen Monique even bellen of zij wel een coupon heeft!

Vreemd, ik snap niet wat ze ermee doen Verward

En Dineke is met de Shet (vorig jaar B kampioen) nu reservekampioen geworden!!! Hihi zoooo schattig. En met een cap van jullie, of niet Hedwig?

anke2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 19:11

Bah Hester, wat goed! Tong uitsteken We gaan je aanmoedigen bij de Nederlandse hoor! Maar ik was derde geworden in de L1, ik was helaas niet meer bij de prijsuitreiking want mijn ouders hadden het nogal koud. Tong uitsteken Ik snap alleen echt niet hoe ik derde ben geworden, want voor mijn gevoel ging die proef echt zo slecht. Ik ben wel benieuwd of het viertal morgen doorgaat, als het doorgaat hoop ik wel dat het morgen beter weer is.

HedwigG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-04 19:15

ja dat was mijn oude cap Tong uitsteken

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 19:16

HedwigG schreef:
ja dat was mijn oude cap Tong uitsteken

Gefeliciteerd dat ie reservekampioen is geworden Knipoog Wist zeker ook niet wat hem overkwam Haha!

Maar nog geen Z punten?????????

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 19:24

Wie heeft het m springen gewonnen? De de zz? Is dan alles afgalast morgen? Dat wordt dan zeker niet meer verschoven?

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 19:24

Gefeliciteerd hoor! En dapper dat jullie het aandurfden Haha!

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 19:26

Wanneer zouden de uitslagen op internet staan? ben erg benieuwd namelijk....