Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Moest hem teleurstellen dat je een paard niet zonder auto ervoor op de trailer kunt laten staan
En ik wil eigenlijk ook wel kunnen schuilen...
Het is hier nu eindelijk droog... joyce B schreef:hmmm, ik heb geen zin meer...![]()
Mijn vriend stelde al voor een trekker de trailer naar het land te laten brengen en de auto te laten staan aan de wegMoest hem teleurstellen dat je een paard niet zonder auto ervoor op de trailer kunt laten staan
En ik wil eigenlijk ook wel kunnen schuilen...
Hij wil niet dat ik er door heen probeer te gaan met het risico dat de auto stuk gaat als we eruit gesleept moeten worden.
Leuk, outdoorwedstrijden
Gaat het morgen nog wel door dan?
Als je net je proef in een plensbui moet rijden en je paard gaat met de kont in de wind staan... word je dan uitgebeld?Het is hier nu eindelijk droog...
Zouden ze morgen binnen springen? DAn zal het nog erger zijn dan vandaag...
waren eerst 2 boven mij heb heel lang 3e gestaan alleen toen was er nog 1 hoger kunnen natuurlijk ook meer zijn.
) ze hadden namelijk geen lijsten opgehangen..
HedwigG schreef:het is weer is indd vreselijk!!!
baal er zo van de hele gezelligheid van de kampioenschappen is gewoon weg.
het terrein ziet er nu ook niet meer uit ben benieuwd hoe ze het morgen doen..
ik heb ook geen auto gezien die zonder tractor het terrein afkwam...
Het is ons namelijk gelukt!! 'k Stond na t duwen wel tot mn knieen in de drek maar het is ons zonder tractor en met de pony ook nog eens op de trailer gelukt!!!
Werd ik niet echt blij van. Ik vond dat er 3'en tussen mijn proef zaten maar zeker ook 9'ens voor die drafstukken!!!
Maar goed.. Ik mag niet zeuren want had 169 en 164 en werd daarmee 2e! Reservekampioen M1 dressuur en uitgenodigd voor de Hippiade op 11 sept. (moest van die meneertjes wel even Friesland goed gaan vertegenwoordigen
)
Ben zo into dressuur
Maar ERMELO, here i come!
Het was een complete chaos, sommige couponnen waren niet eens meer te lezen omdat ze zo verregend waren. Secretariaat wil ook niets kwijt!!!! 

We gaan je aanmoedigen bij de Nederlandse hoor! Maar ik was derde geworden in de L1, ik was helaas niet meer bij de prijsuitreiking want mijn ouders hadden het nogal koud.
Ik snap alleen echt niet hoe ik derde ben geworden, want voor mijn gevoel ging die proef echt zo slecht. Ik ben wel benieuwd of het viertal morgen doorgaat, als het doorgaat hoop ik wel dat het morgen beter weer is.