Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:ben als het even mee zit ook wel bij het springen te vinden, even kijken of er nog knappe springeruiters rond lopen

Franske schreef:Heb er anders genoeg aangewezen, maar het was allemaal weer niet goed genoeg
Springen ZZ : Rob Heijligers, kampioen
Springen Z : Was nog bezig
Springen M : Guust Bankers
Springen L : Bert-jan vd. Pol
Springen B : ?
wijs ik een meisje voor jou aan, is het ook niet goed
hahahaha, had je meteen kennis kunnen maken met je schoonmoeder
ben volgens mij iedereen mis gelopen, heb alleen franske gezien en gesproken, en verder niemand
Maar ben nu wel super moe, dus ga zo maar eens richting mijn bedje, bepaalde bikkel ging nu nog uit, maar had ook hele tijd op het hek of op een stoeltje gezeten
Angeliek schreef:En ik heb nog wel zo veel mogelijk mn jas aangedaan, met Zurich erachterop. (Het was op een gegeven moment best warm...)
Heeft iemand trouwens nog de Kur gezien?
heb 3 mensen denk ik van de kür gezien, maar zat toen niet op de tribune, maar keek vanuit het secretariaat
Ja die dressuurpaarden wisten niet wat hun overkwamen zo in het springparcours
lieke2 schreef:Grappig, heb de Z1 kampioen en de B kampioen nog samen op de foto gezet, speciaal voor de fokker.
Ja, de l2 kampioen zag ze op een gegeven moment echt vliegen, echte hengst, wel een mooi dier zeg!
je stond toevallig voor mij foto's te maken tijdens de prijsuitrijking, en ook stond je even te kletsen met iemand op de tribune tijdens de overkamping, maar had geen tijd om even iets te zeggen, en jij was ook zo druk aan het praten
)
Tiara ging de laatste weken na de selectie niet goed. Komt deels ook door mij hoor. Ze is op concours niet goed voor het been, daarbij staakte ze nu. Dat had ze nog nooit gedaan, ik kon het niet oplossen, ik heb nog nooit een paard gehad wat ging staken.