Er zullen toch altijd meningsverschillen blijven. Helaas willen sommige personen dit nogal eens door de zogenoemde strot duwen.
Overigens had ik als klein Tyrzatje nog bijna een paard van Annemarie gekocht/gekregen (DeBay)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Nogmaals: Volgens de jury's wel ja; maar volgens Rutten dus niet en als jij alle wedstrijden had gezien had je Rutten waarschijnlijk misschien beter kunnen begrijpen Ik wel ieder geval ......
Rutten heeft gewoon de jury's overruled en dat verdient in mijn ogen eigenlijk ook wel respect.
Ik hoop dat hij hiermee ook de jury's eindelijk is wakker schut.
William schreef:Tyrza
Leuk dat je nog weet wie dit is (of beter gezegd was) in de dressuursport. Ik bedoel te zeggen dat als je alle reacties doorleest er steeds hetzelfde wordt gezegd, soms net iets anders misschien. ook al is dit een discussieforum misschien is het beter te accepteren zoals het is nu. Vandaar een stom voorstel er tussendoor.............. De discussie begint steeds meer af te dwalen nar ??????
Tijd voor nieuwe onderwerpen, zijn er genoeg in de paardensport.
hoho schreef:(By the way volgens mijn doen alle dresuur ruiters of ze elkaar aardig vinden en ik kan niet aan een tafel zitten op een wedstrijd zonder dat de gene naast me over iemand begint te kletsen in zijn gezicht super aardig doet)
hoho schreef:Nou sorry je kunt zeggen dat het individueel is. Alleen is het wel zo handig als je daar je land gaat vertegenwoordigen dat je dan wel gewoon met elkaar op kunt schieten en dat je daar gewoon gezellig gaat doen met elkaar. En wat betreft die voetballer die baalde gewoon vind je het gek? Als het je eerste EK is en dan bijna kampioen bent baal je wel als je het niet redt als 19 jarige.
Ben het er mee eens dat ze dan maar even hun gevoel op zij zetten en anders maar gewoon doen alsof ze elkaar aardig vinden en voor goud gaan. (By the way volgens mijn doen alle dresuur ruiters of ze elkaar aardig vinden en ik kan niet aan een tafel zitten op een wedstrijd zonder dat de gene naast me over iemand begint te kletsen in zijn gezicht super aardig doet)