Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)
ohoh met zware springoutfit haha en ik raakte mn beugel kwijt en alles..haha echt een ramp 

Ik baalde wel een beetje van mijn punten. Ook op mijn protecol alleen maar 5-en en 6-en Commentaar dat ie het zijn tong uit zn bek liep, maar dat doet hij zo snel sinds dat gekloot met die ruinentand, daarvoor had hij het al een jaar ofzo niet gedaan, klote. En ik zit scheef, weet ik
En pony kantelt hoofd, waarschijnlijk omdat hij dus last heeft van zijn mond. Gelukkig komt ze tandarts binnenkort, misschien is er dan toch iets.
zulke lage punten had ik niet verwacht!! komt er zo'n mens aan en begint alles door te krassen en roept niet kijken, dus wij dachten van huh ik heb et al gezien hoor wat is dit nou weer
blijkt dat ze verkeerd hebben geteld en dak 1e ben met 185 haha 
haha. 

haha xxLisaxx schreef:ben ook wel benieuwd sophie wie jou jury was...
een 5 voor omspringen is idd nogal soepeltjes gerekend, nja beter voor jou natuurlijk
er staat namelijk als commentaar bij dat hij scheef was (was ook zo) en hij sprong pas de laatste meter over ofzo, en toen moest ik heel snel terug naar de draf (de volgende letter en toen was die in de bocht alweer goed dus daarom denk ik haha! 
ik vind bijna geen jury goed 

Ik had gelukkig een 7.Ctal schreef:Dat is n majoor boshard
Ik vind haar persoonlijk niet zo'n goede jury..maar Buiskool ook niet bijzonder goedik vind bijna geen jury goed
Ik vind Neeleman een hele goede jury..verder weet t ik t niet.
Hoe kan ze nou aan de proef zien hoe je les krijgt?
Wat wel goed is van haar is dat ze niet houdt van dat getrap met de sporen enzo...dat ging ze toen nog in de kantine vertellen
Ze had bijna iedereen een 5 voor houding en zit gegeven zei zeIk had gelukkig een 7.
Maar ik trap mn sporen dr dan ook niet in haha.