Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Natuurlijk hoopt iedereen dat ze doormogen, voor mij zit er denk ik geen kans in, maar we gaan ons beste beentje voor zetten
Mij gaat het ook meer voor de ervaring, en om daar ook eens een keer aan mee te hebben gereden, en corne wilde heel graag dat ik mee deed
En aan de ene kant maak ik me nu wel minder druk omdat ik toch al weet dat ze niet door mag, ik ben namelijk altijd super zenuwachtig en dat werkt meestal averechts bij haar... maarja we zien het wel ik ga haar zo even rijden en helemaal klaar maken voor morgen, en ga rond 8 uur te bed want om kwart voor 4 gaat mijn wekkertje
Sjuimpje"]
5 jarige is natuurlijk ook al weer veel zwaarder,
daar moet je ze onderhand Z klaar heben
[/quote]
Jaja, hou maar op, ik weet het...
Ik rij gewoon mijn rondje en geniet van de andere paarden
[quote="Sjuimpje schreef:Ik kan trouwens nergens mijn hoofdnummers vinden,
zometeen maar even nieuwe halen, moeten ze aan beide zijden?
Sjuimpje schreef:In de begeleidende brief staat heel duidelijk dat je zelf voor nrs moet zorgen,
ik heb ze trouwens al aan mijn shabrack bevestigd, staat wel zo netjes.
Als er iemand is met een camera... Voel je vrij om foto's te maken,
mijn broertje vind het namelijk de normaalste zaak om de camera het hele weekeinde mee te nemen naar een stom auto gebeuren. Lekker belangrijk ook...
Ga zo maar eens even mijn spulletjes poetsen en alles inladen, en dan maar eens te bed
Tot Morgen! Sjuimpje schreef:In de begeleidende brief staat heel duidelijk dat je zelf voor nrs moet zorgen,
ik heb ze trouwens al aan mijn shabrack bevestigd, staat wel zo netjes
Moet toch een cursus leren lezen nemen geloof ik...is ook allemaal nieuw voor me hoor, dit
Missouri schreef::D:D:D:Pje weet waarom ik meedoe met mijn Sil
De (bijna) enige manier om lalala op een wedstrijd de ring door te sjezen en te corrigeren, zonder een verliespunt te rijden
Ik heb een hekel aan HC starten namelijk
maar toen ik eenmaal op het paard zat werd het beter, ze liep met inrijden eigenlijk heel fijn, en had ik net wat meer lef om haar wat ruiger te laten lopen, maar in de proef liep ze ook niet slecht, ik was 6e met 66 punten, helaas 1 puntje te weinig, want de eerste 5 mochten allemaal door naar Ermelo, maar ze hadden mooie 2 punten veranderd op mijn protecol , anders had ik 68 punten en stond ik 4e
maarja toch nog tevreden op mijn paardje, en heb erna nog even met de jury gepraat (hoe heet die man ook alweer
) en hij vond dat ik een aansprekende merrie had met veel souplesse, maar dat ze nog gewoon veel moest ontwikkelen, en nog veel meer spieren moest krijgen, maar dat ik zeker volgend jaar weer mee moest doen, en eigenlijk moest zorgen dat ze zo snel mogelijk wordt ingeschreven bij het KWPN, want hij zegt dat we toch echt wel een kansje hadden gemaakt, want dat het eigenlijk flauw is, maar ze toch een beetje hebben meegerekent dat het een Holsteiner merrie is... maarja ondanks alles zijn we toch weer van de straat geweest en zijn we weer een ervaring rijker, en vind ik persoonlijk dat ik zeker niet mag klagen, ik ga zo snel mogelijk een topic openenen met wat foto's
Later hoorde ik pas wat hun gereden hebben enzo
maar vond de eerste 5 wel hele gave beesten