pavo cup selectie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fokfanaat

Berichten: 20220
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 12:10

In exloo vorig jaar kregen we nummers!

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-04 12:34

Nou de nummers neem ik dan zelf maar mee, voor het geval dat... ik doe ze aan beide kanten van mijn dekje, vind het zo lelijk als ze aan het hoofdstel zitten, en volgens mij is cacharel het er ook niet zo mee eens als ze daar plaats Knipoog Natuurlijk hoopt iedereen dat ze doormogen, voor mij zit er denk ik geen kans in, maar we gaan ons beste beentje voor zetten Knipoog Mij gaat het ook meer voor de ervaring, en om daar ook eens een keer aan mee te hebben gereden, en corne wilde heel graag dat ik mee deed Bloos En aan de ene kant maak ik me nu wel minder druk omdat ik toch al weet dat ze niet door mag, ik ben namelijk altijd super zenuwachtig en dat werkt meestal averechts bij haar... maarja we zien het wel ik ga haar zo even rijden en helemaal klaar maken voor morgen, en ga rond 8 uur te bed want om kwart voor 4 gaat mijn wekkertje Scheve mond

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 13:17

Pipo schreef:
Sil en ik maken ook geen schijn van kans.........daarom blijven wij ook thuis Schijnheilig Haha! Knipoog



Tong uitsteken Haha! je weet waarom ik meedoe met mijn Sil Schijnheilig
De (bijna) enige manier om lalala op een wedstrijd de ring door te sjezen en te corrigeren, zonder een verliespunt te rijden Knipoog

Ik heb een hekel aan HC starten namelijk

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 13:35

Sjuimpje"]
5 jarige is natuurlijk ook al weer veel zwaarder,
daar moet je ze onderhand Z klaar heben Scheve mond
[/quote]

Jaja, hou maar op, ik weet het... Haha!
Ik rij gewoon mijn rondje en geniet van de andere paarden Knipoog

[quote="Sjuimpje schreef:
Ik kan trouwens nergens mijn hoofdnummers vinden,
zometeen maar even nieuwe halen, moeten ze aan beide zijden?


Ja, aan beide zijden. Maar ze mogen ook aan je sjabrak, of in jouw geval hoogstwaarschijnlijk Ankypad Haha! Haha! Knipoog

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 17:34

In de begeleidende brief staat heel duidelijk dat je zelf voor nrs moet zorgen,
ik heb ze trouwens al aan mijn shabrack bevestigd, staat wel zo netjes.

Als er iemand is met een camera... Voel je vrij om foto's te maken,
mijn broertje vind het namelijk de normaalste zaak om de camera het hele weekeinde mee te nemen naar een stom auto gebeuren. Lekker belangrijk ook... Boos!

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-04 19:44

Sjuimpje schreef:
In de begeleidende brief staat heel duidelijk dat je zelf voor nrs moet zorgen,
ik heb ze trouwens al aan mijn shabrack bevestigd, staat wel zo netjes.

Als er iemand is met een camera... Voel je vrij om foto's te maken,
mijn broertje vind het namelijk de normaalste zaak om de camera het hele weekeinde mee te nemen naar een stom auto gebeuren. Lekker belangrijk ook... Boos!


Ik neem waarschijnlijk de digi wel mee, maar betwijfel of ik daar mooie bewegende beelden mee kan maken, maar andere foto's zijn natuurlijk ook erg leuk! Als ik tijd heb zal ik er wat van je maken Lachen Ga zo maar eens even mijn spulletjes poetsen en alles inladen, en dan maar eens te bed Knipoog Tot Morgen!

frunnik
Berichten: 1810
Geregistreerd: 05-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 21:17

Sjuimpje schreef:
In de begeleidende brief staat heel duidelijk dat je zelf voor nrs moet zorgen,
ik heb ze trouwens al aan mijn shabrack bevestigd, staat wel zo netjes


Ik moet pas over twee weken, heb deie brief dus nog niet gehad. Dus bedankt voor het advies, zal ze gelijk nog even halen morgen.

Enne voor iedereen die morgen moet rijden. Heel veel succes OK dan!

fokfanaat

Berichten: 20220
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 22:46

frunnik schreef:
Ik moet pas over twee weken, heb deie brief dus nog niet gehad. Dus bedankt voor het advies, zal ze gelijk nog even halen morgen.

Enne voor iedereen die morgen moet rijden. Heel veel succes OK dan!


Waar start je? en met een 4 of 5 jarige?

PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 23:00

He, betreft die nummers schiet ik nu spontaan in de stress!!!! Moet je die zelf meenemen??? Hoe kom je dan aan die nummers???? Kan je die dan zo kant en klaar kopen????
Of maken jullie ze zelfe of iets...ging er eigenlijk van uit dat ze die daar wel voor je hebben liggen!!!!
Ik had de brief wel gelezen maar dacht eigenlijk dat je daar kreeg en van tevoren aan je hoofdstel moest binden Verward Moet toch een cursus leren lezen nemen geloof ik...is ook allemaal nieuw voor me hoor, dit Scheve mond
Help...paniek Verward

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 23:04

Die kun je gewoon bij de ruitersportzaak kopen. En anders vraag je even bij het bureautje van de CK aldaar, daar liggen nummers zat Knipoog Haha!

PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 23:31

Oooowww dus ze hebben wel nummers daar liggen die je eventueel kan kopen?
Ik ben eigenlijk al creatief geweest en heb al nummers gemaakt op een kartonnetje die ik eventueel op mijn shabrakje kan naaien. Ze zijn erg duidelijk en het ziet er naar mijn zin wel netjes uit....zou dat dan ook eventueel kunnen????
Wat een muts ben ik toch ook he?? hihiiii

Primadonna

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 23:38

Missouri schreef:
:P Haha! je weet waarom ik meedoe met mijn Sil Schijnheilig
De (bijna) enige manier om lalala op een wedstrijd de ring door te sjezen en te corrigeren, zonder een verliespunt te rijden Knipoog

Ik heb een hekel aan HC starten namelijk
:D:D:D

Ik zet mij zelf onbewust al vaak zat voor l ul, dus wilde het dit keer maar niet bewust doen Haha!

Desiree83

Berichten: 352
Geregistreerd: 26-08-03
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 11:01

Laten jullie even allemaal weten hoe het is gegaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 14:45

ik heb maud straks even aan de telefoon gehad.

Maar ze gaat jullie straks zelf wel vertellen wat de uitslag is!!

gabyfedde

Berichten: 11900
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 14:46

vonneke schreef:
ik heb maud straks even aan de telefoon gehad.

Maar ze gaat jullie straks zelf wel vertellen wat de uitslag is!!


Je maakt ons nieuwsgierig! Knipoog Haha!

HocusTivoli

Berichten: 960
Geregistreerd: 18-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 15:54

En? En? En? Weet iemand hoe Karen Galema heeft gereden?

Katja
Blogger

Berichten: 42178
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 16:02

Klopt het dat ik nergens een startlijst kan vinden van de voorselectie. (en dus waarschijnlijk ook geen uitslagen)

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 16:06

Katja schreef:
Klopt het dat ik nergens een startlijst kan vinden van de voorselectie. (en dus waarschijnlijk ook geen uitslagen)


Op de KWPN site staan alleen nog de startlijsten van Houten en Vrouwenpolder...

Katja
Blogger

Berichten: 42178
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 16:13

Het KWPN is nog niet helemaal tot het digitale tijperk doorgedrongen geloof ik.
Je kon ook ergens een inschrijfformulier downloaden en dan per post opsturen. Verward

HocusTivoli

Berichten: 960
Geregistreerd: 18-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 16:25

Heb je het al gevonden? Het staat onder KWPN Paardendagen/PAVO-cup/deelnemers en resultaten

Katja
Blogger

Berichten: 42178
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 16:33

Ik had de startlijsten inmiddels gevonden.
Maar ik verwacht eigenlijk geen uitslagen daar, of wel?

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 16:34

Die komen erachter te staan als de wedstrijd is geweest.

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 16:35

Maar nog niet de uitslag.
Sorry ben weer eens trager als jullie Haha!

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 17:11

jaaaaa ik ben erg, was een geslaagd dagje, ga straks even een uitgebreid topic maken met foto's, was super misselijk door de zenuwen Verward maar toen ik eenmaal op het paard zat werd het beter, ze liep met inrijden eigenlijk heel fijn, en had ik net wat meer lef om haar wat ruiger te laten lopen, maar in de proef liep ze ook niet slecht, ik was 6e met 66 punten, helaas 1 puntje te weinig, want de eerste 5 mochten allemaal door naar Ermelo, maar ze hadden mooie 2 punten veranderd op mijn protecol , anders had ik 68 punten en stond ik 4e Schijnheilig maarja toch nog tevreden op mijn paardje, en heb erna nog even met de jury gepraat (hoe heet die man ook alweer Schijnheilig ) en hij vond dat ik een aansprekende merrie had met veel souplesse, maar dat ze nog gewoon veel moest ontwikkelen, en nog veel meer spieren moest krijgen, maar dat ik zeker volgend jaar weer mee moest doen, en eigenlijk moest zorgen dat ze zo snel mogelijk wordt ingeschreven bij het KWPN, want hij zegt dat we toch echt wel een kansje hadden gemaakt, want dat het eigenlijk flauw is, maar ze toch een beetje hebben meegerekent dat het een Holsteiner merrie is... maarja ondanks alles zijn we toch weer van de straat geweest en zijn we weer een ervaring rijker, en vind ik persoonlijk dat ik zeker niet mag klagen, ik ga zo snel mogelijk een topic openenen met wat foto's Knipoog

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 17:16

ow ja en eerste was karen galema met tatoo (v. sandro hit), erg fijne merrie met veel souplesse! zij had 73 punten en tweede was sabine van ruitenbeek met twister (v. havidoff) dit vond ik zelf echt een hele gave bok! jammer dat hij wat knijperig was, maar erg fijn voorbeen! zij had 71.5 punten.
en als derde was mieke de kok met thor (v. kennedy) dit was niet echt mijn type paard. En als vierde was Ticho (v. Negro) met leida collins, dit vond ik echt een super gave hengst om te zien, goed been gebruik, maar mocht meer door zijn lijf bewegen, en wat meer dragen. en als 5e was gerdine Mareé met tango (v.Lancet) Dit vond ik een erg mooi paard om te zien.

Ja en daar moesten wij dus allemaal tegen rijden Knipoog Later hoorde ik pas wat hun gereden hebben enzo Knipoog maar vond de eerste 5 wel hele gave beesten