Tyrza vs Anky, Edward, Tineke, Marlies, Imke,Arjen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 21:54

Ik vond Nimbly lijken op die Duitse paarden die je wel op tv zag: Zeer correct afgericht, maar zo doorgetraind dat de uitstraling weg is, en ze lopen op routine. Erg braaf, maar er zit niks aan blijheid bij. Jammer

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 21:56

ik had een t shirt, vestje en fleecetrui aan, en kreeg het op het laatst wel koud, nu voel ik echter dat ik een beste bak zon gepakt heb Haha! Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 21:57

Billy schreef:
Ik vond Nimbly lijken op die Duitse paarden die je wel op tv zag: Zeer correct afgericht, maar zo doorgetraind dat de uitstraling weg is, en ze lopen op routine. Erg braaf, maar er zit niks aan blijheid bij. Jammer

helemaal mee eens, een keurig nette proef maar dat beetje extra dat het dan speciaal maakt zat er niet in Haha!

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 21:59

Billy schreef:

Dat vind ik dan weer niet. Als je dat paard echt in een goede verzamelde draf ziet lopen swingt hij echt heeel mooi! Dan zie je hem net achter zn zadel heeel mooi meeswingen!

En okeee, ik geef het toe: Ik ben een koukleum! Bloos
Laatst bijgewerkt door Bettine op 23-04-04 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 21:59

Billy schreef:
Ik had een t-shirt aan, een trui en een bodywarmertje, en ik heb het niet echt koud gehad, alleen aan het eind een klein beetje
Maar ik had wel een kruikje bij me, hoewel ik die ook op een gegeven moment heb uitgeleend aan Lia voor in d'r indianententje Haha!

Een kruikje??
Vertel eens is dat het nieuwste om op outdoor concoursen als toeschouwer warm te blijven uren lang? Cool

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 22:00

Ja, was een klein harig kruikje met een rood tuigje.
Lekker warm, en erg lief Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 22:09

Wat een grandioos geweldige score van Edward!! Volgens mij weer een persoonlijk record

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 22:27

Wie weet wat er morgen nog uitrolt!?
Elke dag een beetje meer?

YouKnowWho

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 23:02

Ah wel zonde dat Tol dat juryhokje niet zo leuk vond, maar dan mag je nog niet klagen over je score. Kun je nagaan hoe goed hij wel niet zou lopen als hij het juryhokje niet eng had gevonden... Nou ja, morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 23:17

YvonneS schreef:
Oeii, cor jager niet best! En moniek van Dijk, die gaat echt hard!! In ZZ-Z ook weer 70%! OK dan!

Volgens mij is die pas voor de tweede keer op dit nivo gestart, dus dan vind ik dat wel meevallen.

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 23:20

Het was echt weer een super-dag vandaag! Heb heerlijk samen met Saluut van de beste dressuurpaarden van Nederland genoten en dat op zo'n mooie lente dag, vol in de zon..... OK dan!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 23:23

Tyrza schreef:
Ik zag jacobien overigens helemaal niet op de uitslagenlijst? Weet iemand of ze wel gestart is?

Ik zie Jacobien pas zondag op de startlijst staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 23:26

Billy schreef:

Als ik het goed heb, loopt dat dier pas voor de 2de keer op dit nivo. Petje af dus!

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 23:35

Tolstoi liep ook voor de 3e keer of zo mee, en die had niet dat mechanische. Tolstoi had naar mijn smaak veel meer uitstraling.
Maar tuurlijk petje af, ik doe het ze niet na hoor Haha!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 00:01

Mooi zo! Annekee Oostra had ruim 63%.

autodropje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 00:14

Marlies was weer echt super bezig, vooral als je ziet hoe ze alles uit Idocus kan halen wat er in zit. Verder (sorry ik hou van klassiek geschoolde paarden) was Jarwo en Antoinet voor mij de winnaar.

Dus het team voor Athene:

Anky & Salinero
Edward & Lingh
Antoinet & Jarwo

(vechten tussen Tyrza/Marlies/Arjan/Ellen (want die heeft altijd wel een verassing in petto))

Sven is volgens mij nu wel door de mand gevallen.

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 00:26

Hohoho, morgen is nog een dag! En Sven laat het er niet zo snel bij zitten hoor. Hij was bijzonder goed gestemd vandaag, zelfs na het vernemen van de uitslag. Bovendien is dit niet de laatste en definitieve sellectie mogelijkheid, de strijd is nog lang niet gestreden. Die begint nu pas echt!

Voor het team houd ik het vooralsnog nog steeds op Anky, Edward, Antoinette en Sven. Maar tje, wat wordt de top breed in Nederland. Marlies, Alex en Tineke zullen het vuur dicht aan de schenen leggen. Daarbij kan Arjen zich hopelijk ook nog mengen in de strijd, helaas ziet het er naar uit dat de kansen voor Ellen erg klein zijn. Maar wie weet.....

Durft er iemand ook al een gok te doen voor de verdeling van de medailles over de teams in Athene?
Of de samenstelling van andere buitenlandse teams, met name die van Duitsland?

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 01:14

Tyrza, ik vond jou ook super rijden! Jammer van die glasplaat, maar de stukken waar je niet langs de glasplaat moest, waren echt heel erg mooi om te zien

astridh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 08:16

Tyrza, en andere bokkers Verward , voor vandaag in ieder geval heel veel succes.

In de uitslagenlijsten viel me op dat er in iedere klasse zo ontzettend veel verschil is tussen de kop en de staart, 15% tot zelfs 22% in de gp. Nou kan ik het me in de gp voorstellen omdat de overgang naar de zware tour zo ontzettend groot is en het het einddoel is. In de lagere klasse had ik verwacht dat het dichter bij elkaar zou liggen omdat de moeilijkheidsgraad van de klasse's dichter bij elkaar ligt.

Overigens pipo als die meneer jager is wie ik denk dat het is dan had ik verwacht dat hij pas was gaan starten als zijn paard klaar is om 60% te rijden. Dat is toch de meneer die het een blamage vind als je een Z2 proef gaat starten als je paard de wissels nog niet goed beheerst Cool Haha!

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 08:48

Het viel mij ook op dat er een bepaald jurylid er soms finaal naast zat....

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 09:20

astridh schreef:

Overigens pipo als die meneer jager is wie ik denk dat het is dan had ik verwacht dat hij pas was gaan starten als zijn paard klaar is om 60% te rijden. Dat is toch de meneer die het een blamage vind als je een Z2 proef gaat starten als je paard de wissels nog niet goed beheerst Cool Haha!

*LOL* *LOL* , jij zegt het, ik dacht het Knipoog
Waarschijnlijk beheerst hij wel de wissels maar lukt de rest nog niet zo Knipoog

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 09:37

Succes Tyrza!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 09:45

Ik had het wel koud gisteren, maar met het zonnetje was het wel te doen. Ik zag inderdaad ook dat hij ging stilstaan in je piaff, maar je maakte hem gelijk duidelijk dat dat niet de bedoeling was Haha!
Jammer dat Sophie en ik niet langer konden blijven, ik had in ieder geval lingh nog willen zien.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 09:46

Tyrza, succes weer, ik hoop dat hij de glasplaat minder eng vindt vandaag Haha!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 09:52

Ja ook hopen dat het zijl van heb juryhokje niet losgaat Rolleyes Dat was bij iemand anders namelijk het geval, gelukkig wel voordat hij zijn proef in ging. Succes Tyrza!