Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Billy schreef:Ik vond Nimbly lijken op die Duitse paarden die je wel op tv zag: Zeer correct afgericht, maar zo doorgetraind dat de uitstraling weg is, en ze lopen op routine. Erg braaf, maar er zit niks aan blijheid bij. Jammer
Billy schreef:Ik vond Nimbly lijken op die Duitse paarden die je wel op tv zag: Zeer correct afgericht, maar zo doorgetraind dat de uitstraling weg is, en ze lopen op routine. Erg braaf, maar er zit niks aan blijheid bij. Jammer
Billy schreef:Ik had een t-shirt aan, een trui en een bodywarmertje, en ik heb het niet echt koud gehad, alleen aan het eind een klein beetje
Maar ik had wel een kruikje bij me, hoewel ik die ook op een gegeven moment heb uitgeleend aan Lia voor in d'r indianententje
astridh schreef:
Overigens pipo als die meneer jager is wie ik denk dat het is dan had ik verwacht dat hij pas was gaan starten als zijn paard klaar is om 60% te rijden. Dat is toch de meneer die het een blamage vind als je een Z2 proef gaat starten als je paard de wissels nog niet goed beheerst![]()