Wedstrijden kletstopic 2024

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Melzazu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 08:17

elsamerkur schreef:
Flubberboot schreef:
Wij hebben een mooie zwarte van LeMieux! Heeft ook mooie steentjes erop en verder vrij simpel!

LeMieux is een goed merk..maar niet het goedkoopste.

Dekjes vond ik altijd erg fijn maar heb ze nu toch weg gedaan en andere dekjes gekocht die nog veel fijner zijn (vind ik dan) en de kleding van lemieux is wel goed maar zit bij mij heel raar en vooral de mouwen zijn vaak te kort dus zo is een goed merk soms toch ineens niet zo handig jammer genoeg.

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 08:36

elsamerkur schreef:
Flubberboot schreef:
Wij hebben een mooie zwarte van LeMieux! Heeft ook mooie steentjes erop en verder vrij simpel!

LeMieux is een goed merk..maar niet het goedkoopste.

Kentucky is niet heel veel goedkoper :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 08:41

Mijn oornetje is ook van Lemieux. Die prijs was veel beter als Kentucky, want ik had geen zin om 70 euro of meer uit te geven :')
Anky heeft volgens mij ook hele simpele maar mooie oornetjes. Voor mij niet in de goede kleur, maar zwart is makkelijker.

Melzazu

Re: Wedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 08:46

Oornetjes gebruik ik eigenlijk nooit. Doen jullie dat voor de focus van het paard of omdat je het mooi vindt? Of nog een andere reden misschien?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 08:50

Tegen de vliegen in de zomer, want rond haar oren vindt ze die verschrikkelijk. En om voorpluk te verbergen :') Zijn 3 haren, dus knotje ziet er raar uit en los staat niet netjes vind ik. Dus oornetje
Ik heb dus ook geen geluiddempend oornetje, gewoon een normale.

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 08:55

Melzazu schreef:
Oornetjes gebruik ik eigenlijk nooit. Doen jullie dat voor de focus van het paard of omdat je het mooi vindt? Of nog een andere reden misschien?

Hier puur voor de mooi eigenlijk. 1 paard gehad die baat had bij de Soundless oornetjes, maar verder reageert niemand anders.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 08:56

Ik gebruikte bij het vorige paard een oornetje omdat ze weinig voorpluk had. Bij het huidige paard omdat ik een stuk laat bijgroeien. Als dat zover is kan het zonder, dan kan ik wel een goed genoeg knotje erin maken.

Melzazu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 09:02

Ah ja dus vooral voor mooi en in geval van MWM nog voor de vliegen. Was ik gewoon eens benieuwd naar. Ik heb er ooit wel eens 1 op gehad bij die van mij maar die heeft zulke grote oren. En dan schud hij een keer en dat ding ligt op de grond en volgens mij waren er ook geen grotere maten maar goed, verder ook niet echt nodig voor hem dus zonder is prima :D

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 09:29

Melzazu schreef:

Leuk om setjes compleet te maken, en hebben een paard met eczeem, dus soms zijn ze ook handig om kale plekjes te bedekken :=
Ik maak ze zelf, dus dat scheelt qua kosten heel veel

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 09:31

Melzazu schreef:

Omdat je de oren niet uit mag scheren ;)

Ik heb een netje van Eskadron. Donkerblauw.
Ben je volgens mij voor €37,95 klaar en blijft perfect van kleur.
Afbeelding

Kirrietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 09:40

Melzazu schreef:

Ik heb wel een soundless oornetje, maar die gebruik ik vooral tijdens het outdoor seizoen omdat ze dan nog wel eens afgeleid kan zijn door de dingen om haar heen.

Enzo_Ollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 09:52

Ik gebruik het zelf bij een outdoorwedstrijd als het regent omdat ze beide de regen op de oren vervelend vinden, verder eigenlijk nooit (en bij de meertallen omdat het bij onze outfit hoort 8-) )

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 10:14

PSvanLot schreef:
Melzazu schreef:

Omdat je de oren niet uit mag scheren ;)

Ik heb een netje van Eskadron. Donkerblauw.
Ben je volgens mij voor €37,95 klaar en blijft perfect van kleur.
[ [url=m/oiVVtI.png]Afbeelding[/url] ]

Is dat echt een reden voor een oornetje? :o
Ik scheer alles wat naar buiten steekt af en de binnenkant van het oor laat ik met rust, persoonlijk vind ik dat niet storend.

Ik gebruik geen oornetjes. Heb er ergens wel 1 liggen, omdat die toevallig bij een set zat en ik niet zonder netje kon bestellen, maar die heeft nog nooit een paard van dichtbij gezien.

Hier ook een paard gehad met een priegel knotje, maar hij had zo'n leuk hoofd en dat werd me teveel gebroken door een oornetje. Dus dan deden we het maar met meer stik dan haar als knotje. :')

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 12:41

Zeker ivm het niet meer mogen uitscheren van de oren. Doe het al jaren niet meer en vind die dichte harige oren niet mooi.
Het netje verbergt die mooi.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 12:50

Past bij mijn jasje, staat leuk, scheelt voorpluk invlechten en in de zomer loopt hij dan niet de vliegen weg te schudden haha

Charmaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 16:04

Ik ben aangestoken door jullie setjes en heb net een mooi nieuw groen jasje besteld :D :+

Deempjexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 16:14

Oeh, welke heb je besteld charmaine?

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 19:06

Jaa welke heb je besteld?!

Ohhh ik wil ook een groen jasje |(
Ik had er een gesponsord gekregen vanuit Nieuw Zeeland maar die was helaas echt te groot en te duur om te ruilen ivm de importkosten ;(

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 19:40

Charmaine schreef:
Ik ben aangestoken door jullie setjes en heb net een mooi nieuw groen jasje besteld :D :+

That's the spirit ! Op jouw paard staat natuurlijk ook veel :Y)

Charmaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 20:44

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 20:55

Vind dat zwarte laarzen/ cap / tuig bij alle kleuren past

Ik heb n blauwe cap. Als ik wat anders als n blauw jasje wil, moet ik n andere ( lees : zwarte) cap kopen

Melzazu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 20:59

Getup schreef:
Vind dat zwarte laarzen/ cap / tuig bij alle kleuren past

Ik heb n blauwe cap. Als ik wat anders als n blauw jasje wil, moet ik n andere ( lees : zwarte) cap kopen

Ah ik heb een cap met zwart en blauw. Superhandig!
En dan heb ik nog zo’n zelfde cap met bruin en zwart. Mocht ik ooit dan nog eens voor bijvoorbeeld beige of goudachtig gaan wat ik hier al voorbij zag komen. Ik ben qua caps voorzien :D

Edit: of met groen. Ook mooi wat ik hier zie aan groen.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 21:35

Hier geen nieuw jasje maar wel een andere verrassing gekregen
Een nieuwe trailer <3
Afbeelding

Vandaag gelijk met de dames op pad geweest en dat ging top, bedankt proefje geoefend en ze liep er fijn door heen

Oornetjes hebben we hier ook wel gebruikt voor vliegen inderdaad ondanks de harige oren vinden ze dat heel vervelend bij de oren.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 22:04

Nice Seven!

Mmm als ik een groen of wijn rood jasje zou kopen, vind ik n blauwe cap of blauw zwarte daarbij niet mooi denk ik

Deempjexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 22:26

Dat is een hele mooie Charmaine! Ook met weinig poespas. Dat vind ik vaak de mooiste jasjes.

Mooie trailer Seven. Nu ga je zeker in stijl op pad. Lijkt een fijne trailer.