Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
plezier om mee te werken zo'n paard
Ik kreeg ook heel wat complimentjes over hoe vriendelijk ik aan het rijden was en wat voor harmonieuze combinatie we zijn
dat waardeer ik eigenlijk het meeste!
vandaar hadden we wat stukken scheef, schuin of helemaal naast de juiste lijn
ook blijven voor de loodlijn halsstrekken en stap verruimen onze vaste aandachtspunten, mijn paard zoekt namelijk uit zichzelf niet gauw meer lengte op.

die is alleen dressuurpaard geworden
).
paard is uiteraard alles behalve kapot en het mag allemaal gewoon van onze DA, maar mijn hoofd werkt nog niet mee

Wat bij ons helpt is een zacht ongebroken kunststof bitje en zo min mogelijk aan d'r hoofd, ik heb voorlopig het sperriempje weggelaten maar probeer nog anatomisch hoofdstel, wie weet bevalt het beter.
Heb twee wedstrijden gepland staan deze maand en hoop stiekem in december al naar L1 te mogen.
Maar die is onlangs verkocht en met Fly nu is het vooral een tikje onwennig + mijn twijfels omtrent kans op herblessure, vandaar voorlopig keuze voor focus op dressuur.
Laatst nog een kleine hindernis neergezet, 80cm ofzo, met een balk daarvoor om haar met de afstand te helpen, zet die kreng zich maar voor de balk af
explosief klein ding dat het is