Foto van oktober toen we nog lekker volop in de wedstrijden zaten. Ik hoop volgende maand weer van start te kunnen gaan.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Knap!! Van 0 naar 1 is dan inderdaad wel een hele grote stap. Heel eigenlijk daar niks tussenzit zodat het wat meer op elkaar aansluit.

Inmiddels wel alle benodigdheden bij elkaar gesprokkeld zodat we vast en begin kunnen gaan maken aan het springen terwijl we dressuur starten.
Telkens komt er weer wat tussen. Eerst het weer, toen een nieuwe baan wat veel energie kostte, toen in quarantaine wegens Covid, zadel wat niet meer goed lag en toen een pony die ineens bedacht dat het veel leuker is om verkeerd aan te springen in galop
Hij kan prima normaal aanspringen maar met het oefenen van het proefje doet meneer zijn foefje
Dus work in progress
. Ik heb echt nooit gehad dat ik dacht dat de jury ons slechter had beoordeeld omdat het een pony was. Dus gewoon lekker gaan starten
Ik heb een mooie kleine wedstrijd gekozen om te kijken hoe het gaat. Best spannend maar ik heb er ook wel heel veel zin in
Ballard_L schreef:Ik start ook met mijn pony tussen de paarden en vaak genoeg staat hij bovenaan in de uitslagen. Ik heb echt nooit gehad dat ik dacht dat de jury ons slechter had beoordeeld omdat het een pony was. Dus gewoon lekker gaan starten
![]()
Ik start met mijn Welsh Cob, we hebben 9 winstpunten in het M2 en gaan nog steeds regelmatig met prijzen naar huis![]()
[ [url=m/FT0z0b.jpg]Afbeelding[/url] ]
Noisy schreef:Ik ga binnenkort ook eindelijk startenIk heb een mooie kleine wedstrijd gekozen om te kijken hoe het gaat. Best spannend maar ik heb er ook wel heel veel zin in

Zelf start ik al ruim 20 jaar Haflingers tussen de paarden. Vorig weekend met de 4e in het Z1 gereden.
Ik vind de foto's van die stoere Haflingers hoog/hoger in de dressuur en tijdens het springen ook echt geweldig!
Vroeger met m'n Welshje van 1.34 m sprong ik alles, een meter hoog, brede oxers, niks was me te hoog of te breed. Maar nu word ik al erg nerveus van een simpel sprongetje van 40-50 cm
Haha, wie weet komt het ooit weer
Ik heb er echt zin in, maar ben ook wel een beetje gespannen. Ben ook heel benieuwd hoe hij er tussen de paarden uitziet en of er meer pony's meedoen. Laurahh schreef:Jullie kunnen het!
Mijn kleine Haflinger van 1.42 en ik zijn nu L1+8 en afgelopen wedstrijd zelfs 203 punten gereden en daarmee eerste tussen de fancy sportpaardenTien punten los van nummer 2
Ik kan het nog steeds niet geloven.
@Ballard, wat een super gave pony heb je![]()
[ [url=m/RWssvv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YCxdH1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Orange schreef:Ballard wat een knap dier, snap heel goed dat je bovenaan eindigt.![]()
Laura, dat zijn mooie punten zeg! Knap![]()
Nog een paar leuke foto’s van mn wedstrijd weekend een paar weken geleden. Zo trots op haar, hoe meer uitdaging hoe leuker ze hee vind. In galop kan ik haar ook steeds meer verzamelen en balans begint flink te verbeteren.
[ [url=m/49sZYt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/m40Qkc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dtgrI7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/t5dvSv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Spring jij ook tussen de paarden? Dat lijkt me toch zo eng (maar ik ben ook echt geen held)