Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tilmar schreef:Ik heb me als jury aangemeld en alle informatie doorgenomen.
Ik hoef nu verder niets te doen? Er komen 'vanzelf' proefjes in mijn todo lijst?
Heb nog een paar vragen:
Zijn die statistics voor jezelf, of kan de KNHS die ook inzien? (geen probleem hoor, maar ik ben even benieuwd)
Kan je het protocol voor jezelf opslaan? Ik vond het wel leuk om ze te bewaren![]()
Als je op je pc werkt, kan je dan de video ook op het 2e beeldscherm zetten? Tegelijk op de tablet en laptop lijkt mij ingewikkeld, of gaat dat wel?
Ben benieuwd wanneer ik dan de eerste krijg. Komende weken wel wat tijd door de kerstvakantie, dus laat het nu maar even op 10 per week staan.
IrishDraught schreef:Zijn er meer mensen die een proef gekocht hebben en vervolgens nog niet in kunnen sturen?
Getup schreef:IrishDraught schreef:Zijn er meer mensen die een proef gekocht hebben en vervolgens nog niet in kunnen sturen?
Ja. Net 3 pogingen gedaan , pony was echt hufterig. Erg fris ( geen probleem), maar telkens aan de ren. Bij de 3e keer "A binnenkomen" begon hij al te racen voordat ik het helemaal uitgesproken had . Ach, ze heeft m gereden, is goed blijven zitten en zit duidelijk goed in zn vel. Hij ging wel braaf stilstaan toen ze er bijna naast lag. Volgende week weer n poging en 2 dagen goed aan t werk zetten .
urosa schreef:Getup schreef:Ja. Net 3 pogingen gedaan , pony was echt hufterig. Erg fris ( geen probleem), maar telkens aan de ren. Bij de 3e keer "A binnenkomen" begon hij al te racen voordat ik het helemaal uitgesproken had . Ach, ze heeft m gereden, is goed blijven zitten en zit duidelijk goed in zn vel. Hij ging wel braaf stilstaan toen ze er bijna naast lag. Volgende week weer n poging en 2 dagen goed aan t werk zetten .
die van mij was ook al recalcitrant, het zat in de lucht
![]()
Wel fijn dat hij stil ging staan toen ze bijna ging vallen.
Ben benieuwd of je artikel nu blijft staan en je hem dan volgende week nog kan gebruiken.
moonsparkle schreef:Ik ben echt een leek en heb niet alle berichten gelezen, maar je kunt dan in principe toch ook 4x een proef filmen en de beste insturen? Maar ik zou denken dat het niet moet kunnen want normaal is het ook 1x en dan is het klaar.
Wat ook wel een groot voordeel is is dat je niet op een andere locatie hoeft te starten wat voor sommige paarden toch spanning meebrengt ook minder spanning bij de ruiter want je ziet geen publiek.
IrishDraught schreef:Zijn er meer mensen die een proef gekocht hebben en vervolgens nog niet in kunnen sturen?