Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
nikkietjuh schreef:Mooi hoofdstel [naam]! Ik hou van bruin op een vos.
De juiste bitten was bij mij ook nog een hele puzzel. Heb het echt amper gebruikt omdat hij er voor geen meter mee liep maar heb nu sinds kort na een bitfitsessie de juiste bitten en nu kan ik er wel net wat meer mee finetunen dan met de trens.
Armyhorse klinkt goed. Fijn dat het allemaal zo makkelijk gaat. Dat geeft moed.![]()
Melissa opzich heb ik er geen moeite mee wat verder te reizen. Dat zal toch moeten als ik met enige regelmaat een x wil starten want hier in de buurt zijn er maar 2 per jaar.
Heb nu Lisse nog op de planning en dan zit voor ons het eventing seizoen erop en gaan we weer verder als dressuurprikkers![]()
Wij gister flink achter de broek gezeten in de les en dat maakte toch wel een wereld van verschil. Goed voor het vertrouwen. Nu maar even doorpakken de komende tijd.
SuperZodiaX schreef:Ik heb zondag een clinic bij tonnie huberts (echt een aanrader trouwens!) en dan za de 16e wedstrijd en de week erna tweedaagse cup hier in de buurt. Eens kijken of met wat meer routine hij wat minder afgeleid en daardoor beter aan mn hulpen is!
Normaal gaan we maar 1 x per maand en door wat kleine blessures hebben we er vanaf dec uitgelegen dus die routine moet wel weer even opgebouwd worden.
vibabu schreef:En er zitten best veel wissels in die proeven
Ik krijg maar niet die vliegende wissel van contra naar contra voor elkaar. Thuis niet en dus op wedstrijd ook niet.
Kelly_J schreef:vibabu schreef:En er zitten best veel wissels in die proeven
Ik krijg maar niet die vliegende wissel van contra naar contra voor elkaar. Thuis niet en dus op wedstrijd ook niet.
Ik zit met hetzelfde vibabuEn ja vééél te veel wissels in die proeven!
![]()
Gister voor het eerst een Z2-proefje gereden (thuis) en ik vind 3 veel. Het gaat ook nog niet helemaal zoals het moet dus kijk er ook wat als een berg tegenop (ja, ik denk "bergop", goed hè?
). Contra naar contra vind ik het moeilijkst, maar op wat slordige wissels na kon ik niet zeggen dat mijn proef zo verschrikkelijk ging. Ik zie menig ruiters en amazones zo op wedstrijd gaan.
Hoe zit dat met de rest hier? Gingen jullie pas op wedstrijd als de wissels écht vlekkeloos gingen of ook wel als het nog niet voor een 9 gaat. Ik zou heel erg zenuwachtig worden geloof ik, als het nog niet voor een 9 gaat thuis..
vonneke schreef:melissa_93 schreef:Gaaf hoofdstel VOnneke, Bridle2fit?
Klopt!!
Kelly_J schreef:vibabu schreef:En er zitten best veel wissels in die proeven
Ik zit met hetzelfde vibabuEn ja vééél te veel wissels in die proeven!
![]()
Gister voor het eerst een Z2-proefje gereden (thuis) en ik vind 3 veel. Het gaat ook nog niet helemaal zoals het moet dus kijk er ook wat als een berg tegenop (ja, ik denk "bergop", goed hè?
). Contra naar contra vind ik het moeilijkst, maar op wat slordige wissels na kon ik niet zeggen dat mijn proef zo verschrikkelijk ging. Ik zie menig ruiters en amazones zo op wedstrijd gaan.
Hoe zit dat met de rest hier? Gingen jullie pas op wedstrijd als de wissels écht vlekkeloos gingen of ook wel als het nog niet voor een 9 gaat. Ik zou heel erg zenuwachtig worden geloof ik, als het nog niet voor een 9 gaat thuis..