Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jonnekee schreef:Tis dat mijn account niet verwijderd kan worden anders had ik het gedaan, krijg zelfs nare berichtjes via pb.... Ik plaats noooooooit meer wat op Bokt
Net of ik mn paard mishandeld pfff...
xxwienekexx schreef:Jonnekee schreef:Tis dat mijn account niet verwijderd kan worden anders had ik het gedaan, krijg zelfs nare berichtjes via pb.... Ik plaats noooooooit meer wat op Bokt
Net of ik mn paard mishandeld pfff...
Ah jezum... t is heel herkenbaar, en tegelijkertijd zo jammer! Heb je een linkje naar je topic? Ik ben benieuwd naar de knappe foto's![]()
Wij staan vandaag in uitgelicht met de fotomeeting van een paar weken terug
stitchlover schreef:xxwienekexx schreef:Ah jezum... t is heel herkenbaar, en tegelijkertijd zo jammer! Heb je een linkje naar je topic? Ik ben benieuwd naar de knappe foto's![]()
Wij staan vandaag in uitgelicht met de fotomeeting van een paar weken terug
*High five* wij staan ook in uitgelicht
_Lotte_ schreef:Op dit moment is het vooral ik zie wel hoe ver we komen, had dit al nooit verwacht.. Aan de andere kant denk ik er tegenwoordig ook wel weer over na om gewoon opnieuw te beginnen met een jong paard
xxwienekexx schreef:Wij hebben dit weekend (morgen) clinic bij Palden Schooneman op DMI sporthorses, wie dr zin heeft en tijd heeft is natuurlijk welkom(adres kun je vinden op http://www.dmi-sporthorses.com/)
[ [url=m/qHjvkd.jpg]Afbeelding[/url] ]
T gaat om eigenlijk alleen maar amateur en proff ruitersDus als je de reiningsport van dichtbij wil zien en je hebt tijd, kom gerust langs
![]()
[ [url=m/6zLZ1p.jpg]Afbeelding[/url] ]
Duijfje schreef:Dat kan ongetwijfeld voor iemand een hele goede leermeester zijn, voor iemand die misschien niet een mega budget heeft! Toch ?![]()
Zo denk ik er in ieder geval over
xxwienekexx schreef:Ah balen zeg!
Wat een gave foto hierboven
Ik kreeg deze nog binnen van de fotomeeting 2 weken geleden, lekker knol isst ook
[ [url=m/BXoSBw.jpg]Afbeelding[/url] ]