Subtop - Wie nog meer

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jonnekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 23:04

Ze hebben het topic weer open gegooid

Izzy19

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 09:19

Heb ook even gereageerd, leuke combinatie jullie!!!

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 11:08

Jonnekee schreef:
Tis dat mijn account niet verwijderd kan worden anders had ik het gedaan, krijg zelfs nare berichtjes via pb.... Ik plaats noooooooit meer wat op Bokt

Net of ik mn paard mishandeld pfff...

Ah jezum... t is heel herkenbaar, en tegelijkertijd zo jammer! Heb je een linkje naar je topic? Ik ben benieuwd naar de knappe foto's :D

Wij staan vandaag in uitgelicht met de fotomeeting van een paar weken terug :D

Jonnekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 13:27

xxwienekexx schreef:
Jonnekee schreef:
Tis dat mijn account niet verwijderd kan worden anders had ik het gedaan, krijg zelfs nare berichtjes via pb.... Ik plaats noooooooit meer wat op Bokt

Net of ik mn paard mishandeld pfff...

Ah jezum... t is heel herkenbaar, en tegelijkertijd zo jammer! Heb je een linkje naar je topic? Ik ben benieuwd naar de knappe foto's :D

Staat bij rij itp

stitchlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 13:40

xxwienekexx schreef:

*High five* wij staan ook in uitgelicht :j

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 15:56

Dat ze daar wat op te zeiken hebben joh, ik zou willen dat een heel groot deel van mijn stalruitergenootjes zo hun paard zouden kunnen rondsturen, ziet er heerlijk ontspannen uit, voelt het ook zo? :)

stitchlover schreef:
xxwienekexx schreef:

*High five* wij staan ook in uitgelicht :j

Yeah *\o/* *\o/*

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 13:06

Wij hebben dit weekend (morgen) clinic bij Palden Schooneman op DMI sporthorses, wie dr zin heeft en tijd heeft is natuurlijk welkom :D (adres kun je vinden op http://www.dmi-sporthorses.com/)

Afbeelding

T gaat om eigenlijk alleen maar amateur en proff ruiters :D Dus als je de reiningsport van dichtbij wil zien en je hebt tijd, kom gerust langs :D

Afbeelding

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 14:54

Als ik ooit nog eens helemaal klaar met met dressuur dan school ik mn paarden om naar reining en/of pleasure. Vind het zo leuk om te doen :) en om te zien .

_Lotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 15:28

Heel gaaf xxwienekexx! Lijkt me ook heel leuk om nog eens te proberen :D

Commentaar op je topic is zo niet terecht Jonnekee, ziet er super vriendelijk uit bij jullie en nog gefeliciteerd met je winstpunt!!

Ik had vorige week ook een topic geopend, dus wie nog benieuwd is naar wat meer foto's van ons: [RIJ-ITP] Knappe Elmo training ZZ-Zwaar Ben van plan binnenkort weer te gaan starten, maar ben er nog niet uit of ik wil losrijden in de smalle bak in Maren Kessel haha.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 15:31

Lotte. Jou foto's had ik ook gezien. Is de zadelmaker inmiddels geweest :')

_Lotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 15:33

De volgende dag natuurlijk :Y) _O- _O- _O-

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 15:35

Veeg me op :P

Wat is jullie doel eigenlijk? Uiteindelijk de GP of alles wat lukt is mooi meegenomen?

_Lotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 15:52

Op dit moment is het vooral ik zie wel hoe ver we komen, had dit al nooit verwacht.. Aan de andere kant denk ik er tegenwoordig ook wel weer over na om gewoon opnieuw te beginnen met een jong paard :)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 16:07

_Lotte_ schreef:
Op dit moment is het vooral ik zie wel hoe ver we komen, had dit al nooit verwacht.. Aan de andere kant denk ik er tegenwoordig ook wel weer over na om gewoon opnieuw te beginnen met een jong paard :)

Dat gevoel kan ik me goed voorstellen.

Aan de ene kant zou ik zo ver mogelijk willen komen, maar aan de andere kant zou ik het ook heel gaaf vinden om een paard te verkopen, met een jong paard te starten en op die manier uiteindelijk ooit een dressuurtopper te kunnen kopen en opleiden.

Naar ik ben een emotionele muts. Ik weet niet of ik dat kan...

tantesam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 16:09

Veel bij te lezen, leuk! En ook weer wat nieuwe mensen, welkom!
Lastig om op iedereen te reageren, bok altijd op mijn foon.
Er is een knappe schimmel mishandeld... _O- denk je boktproof foto's te hebben, mét trens notabene is het nog niet goed. Gefeliciteerd met je wp in de psg!

AQHAProud

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 23:40

xxwienekexx schreef:
Wij hebben dit weekend (morgen) clinic bij Palden Schooneman op DMI sporthorses, wie dr zin heeft en tijd heeft is natuurlijk welkom :D (adres kun je vinden op http://www.dmi-sporthorses.com/)

[ [url=m/qHjvkd.jpg]Afbeelding[/url] ]

T gaat om eigenlijk alleen maar amateur en proff ruiters :D Dus als je de reiningsport van dichtbij wil zien en je hebt tijd, kom gerust langs :D

[ [url=m/6zLZ1p.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wieneke heb jij een keer in dezelfde wedstrijd als Mariëlle Corsten gereden? Met Wrangler? Ja toch? Super toevallig dat is een stalgenootje van mij :P

Jonnekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 00:00

Dankjewel allemaal <3 ja hij heeft het echt heel slecht arm dier :(:) :+

Heeel soms zit ik er ook wel eens over na te denken hoor om met een jonkie te beginnen maar ik ben ook erg benieuwd wat we kunnen bereiken maarja meneer is wel 15 maar aan de andere kant denk ik dan wie wil er nu een luchtzuiger met een litteken op zn rug ik vind het iig net erg maar andere mensen misschien wel. :Y)

Duijfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 01:25

Dat kan ongetwijfeld voor iemand een hele goede leermeester zijn, voor iemand die misschien niet een mega budget heeft! Toch ? :P
Zo denk ik er in ieder geval over

Jonnekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 12:36

Duijfje schreef:
Dat kan ongetwijfeld voor iemand een hele goede leermeester zijn, voor iemand die misschien niet een mega budget heeft! Toch ? :P
Zo denk ik er in ieder geval over

Dat is ook zo en hij is er na 15 jaar nog niet van omgevallen dusja ik vind het niet zo erg het is alleen een irritant geluid :j

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 20:23

Dakar oefent z'n pirouettes

Afbeelding

tantesam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 14:43

Goed bezig Dakar +:)+
Heb het idee dat als ze eenmaal een bepaald nivo lopen het opeens niet zo gek veel meer uitmaakt of ze een gebrek hebben en dat je dan toch nog een best bedrag kan krijgen, zeker als ze nog aanleg hebben voor pi/pa.
Mijne gaat nooit meer weg, ik hoop zeker nog zware tour te gaan starten, pi/pa gaat 'm goed af, eners ben ik nog niet zo mee bezig, wel al eens spelenderwijs om en om geoefend, daar zal ik nog mee aan de slag moeten.

Sewri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 17:23

Nou nou de uitslag is éindelijk binnen, mocht tijd worden haha. Niet geselecteerd helaas, ook niet echt duidelijk gezegd waarom wel of niet. Alleen maar 1 toelichting met; paard mag nog iets meer verzameld lopen. Fijn :')

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 19:34

Ah balen zeg!

Wat een gave foto hierboven :D

Ik kreeg deze nog binnen van de fotomeeting 2 weken geleden, lekker knol isst ook :D
Afbeelding

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 20:41

xxwienekexx schreef:
Ah balen zeg!

Wat een gave foto hierboven :D

Ik kreeg deze nog binnen van de fotomeeting 2 weken geleden, lekker knol isst ook :D
[ [url=m/BXoSBw.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gave foto wieneke. Mooi dier is het. Knappe kop zit erop.

Gister weer les gehad. Hij ging echt zo fijn. Eerste kwartier wel even goed los moeten werken, maar daarna ging ie als een tierelier.
Afbeelding

peetje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 09:28

Leuke foto's allemaal!

Zulke topics open ik zelf nooit, kijk wel uit!
Gezeur van de betere penny's die hun shet aan de lange lijnen hebben zit ik niet op te wachten.

Ik heb nog niks ingeschreven met Diva, nou ja sta op wachtlijst voor in okt.moet nog even kijken waar ik nog heen wil.

Zijn nu echt bezig voor de Inter II, passage piaffe doet ze eigenlijk heel makkelijk.
eners vind ik zelf zooooo moeilijk, maar goed ik kom al aan de vijf!
Geloof dat ik er 9 moet in de proef :')

Maar ja, dan de proef in....
Diva is een hele lieve brave merrie,maar in de ring heeft ze dan toch moeite hoor.
Niet met de oefeningen hoor maar wel met het gehoorzamen op DAT moment dus dat is heel lastig.

heb mn handen al vol aan de proef zelf te onthouden, dan nog je paard blijven rijden ipv over laten nemen en dan nog al die oefeningen....
Beetje meer talent van mijn kant was leuk geweest haha :D :P