Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
IlBuono schreef:Moet je daar even tegenspreken Varekaj, LRV ken ik de regeling niet maar je VLP deel klopt niet helemaal. Behalve in niveau 0 (daar kan je wel 2 verschillende proeven rijden) rijd je in de overige niveaus altijd 1 hogere proef en een lagere proef, je winstpunt haal je in je hoogste proef. Je rijdt dan dus bv. (nieuwe proeven) een niveau 1.1 en niveau 2.2 en je haalt enkel je punt in de niveau 2 maar er is dus wel een heel niveauverschil tussen die 2 proeven.
in NL kan je 2x B starten en voor beide punten rijden. Dat kan bij ons niet. Daar doel ik vooral op.
Op stal zeggen ze dan ook vaak van 'joh je hebt toch mooie punten!' Ja maar..
Alleen liep ik er dan keihard tegenaan dat de sb niet meer wou. Niet een beetje, maar gewoon helemaal niet. Wat ik ook probeerde, ipv mooi met lengtebuiging probeerde hij ofwel al wijkend van de hoefslag te komen, ofwel ging hij uit protest zijn achterhand naar binnen plaatsen en de schouder volledig tegenduwen.
De eerste is pas op 1 mei en moet eerst de B2 nog uitrijden, heb nog ff tijd dus.