Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
anoniempje1 schreef:Misschien een hele domme vraag maar wil hem toch stellen....
Ik begreep dat ze nu met halve punten mogen werken. Gaat de winstpuntregeling dan ook veranderen?
Als je overal een 5,5 voor hebt dan een winstpunt (dus 165 punten) ipv dat je overal een 6 voor moet scoren (180 punten) ?
ambre schreef:Ik vond het kwartje juist erg fijn.Tegen de tijd dat ze om gingen vallen kon je er weer uit rijden.
Ik rij ze nog vaak,evenals de kwart keertwending.
De arbeidspiro vind ik juist een onding.
Vanuit een volte inzetten ok,maar vanuit een rechte lijn kan ik er niets mee.
De kwartjes zijn er 5 kaar geleden uitgegaan,met de nieuwe proeven.
Toen gingen ze ook van 2 jury's naar 1 en gingen mensen winst rijden in het ZZL die daarvoor niet boven de 56% reden.
En die stranden nu weer in het ZZZ.
Verder ben ik erg benieuwd naar de nieuwe proeven.
Het lijkt mij deze keer wel echt wat anders.
Naath86 schreef:kayaxtg schreef:Ik las ergens op internet dat bb een officiele klasse word? Geen idee of het waar is
ja dat klopt inderdaad. Maar als je nu op startlijsten kijkt, staat dit nog nergens bij wedstrijden vanaf 1 april.
Secretariaat meldt zich!
Tja.
) 
vonneke schreef:De BB proeven zijn zeker niet eenvoudiger dan de B proeven helaas.
vonneke schreef:De opbouw van B t/m ZZZ vind ik super! Maar de BB is toch een beetje anders vind ik.
In de BB wordt contact en verbinding gevraagd in de B nageeflijk en aanleuning.