Ja dropje en Joki, ik heb ook een rot gevoel, maar niets aan te doen helaas. Hoe kan je zien hoeveelste je op de lijst staat dan? 14e klinkt niet echt hoopvol helaas....sorry voor jou 36e ook niet
CalvinenGino
Geplaatst: 11-02-15 07:36
Pff balen dames. Is gewoon een te populaire sport aan het worden!
Joki
Geplaatst: 11-02-15 07:37
Prisje je hebt gelijk. Helemaal niet gezien van de stress.
60 startplaatsen in de B. Ligt het aan mij of is dat weinig
Zephyr
Geplaatst: 11-02-15 07:42
Van die 60 waren en er al 18 gevuld met mensen die vorige week wel geluk hadden.....
Nee dat is inclusief want die mensen stonden al op de deelnemerslijst en staan dat nu nog bij die 60
madelene
Geplaatst: 11-02-15 08:23
op die deelnemerslijst van vorige week zaten ook een aantal L ruiters, weet niet hoeveel. maar wat een gedoe...gisteren heeft sabertje voor mij ingeschreven omdat ik ook helemaal niet op de site kwam, pas om 7.42 kwam ik op mijn knhs..en dat was rijkelijk te laat geweest ik denk dat ik volgend jaar ook niet meer meedoe aan die gekte/stress en gewoon naar een Belgische wedstrijd ga.
Ooooh om lees nu pas dat mensen om 13 over al op de wachtlijst kwamen! Dat is wel heel erg. Madelene, snap ik! Ik hoop wel dat dit probleem bij de KNHS volgend jaar toch wel opgelost is ;P. Maar het blijft natuurlijk zo dat er veel meer ruiters mee willen doen dan dat er startplaatsen zijn.
gelukkig werkte het nu wel. En ja het is zo wel het eerlijkst. En het is wel fijn dat je gelijk weet of je ingeschreven bent of niet. De pony's viel gelukkig mee. Ik rij mee met mijn Roosje in de L
Het zijn niet alleen veel ruiters, maar al die ruiters proberen ook nog met meerdere apparaten tegelijkertijd in te loggen en dat werkt natuurlijk niet bevorderend, maar is wel logisch
esje01
Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-15 12:14
Maandag Castenray inschrijven. ......zou het nu beter gaan?