Ik heb zondag weer wedstrijd!
Ons 2e GP wedstrijdje.. ben benieuwd! kijken of wij 1% hoger kunnen scoren dan de vorige keer
( Stap voor stap)
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
CoriienRN schreef:Ik ben naar de WEG geweest en gezien hoe Merel Blom Tim Lips en Elaine Pen de cross reden WOUW wat een sport (beoefen ik eventing)
CoriienRN schreef:@VUR
Ja was echt prachtig! jammer dat het terrein zo slecht te bereiken was en de wc's en het eten nog maar niet te spreken
en flesjes water gelijk na Tim weg gegaan, en dus na de Tol poort dus gelijk gaan eten
LovesKim schreef:Even een domme vraag: Die wedstrijden die op de tv komen, zijn toch ook GP? Waarom rijden jullie daar dan niet bij of heeft dat te maken met inschrijfgeld etc?
LovesKim schreef:Stiekeme meelezer hier! Bianca (als ik je zo mag noemen) ik zie dat je in Heeze werkt, ligt dicht bij mij! Haha
Offline: Super dat je auto het weer doet en vind jullie echt een leuke combi!
Even een domme vraag: Die wedstrijden die op de tv komen, zijn toch ook GP? Waarom rijden jullie daar dan niet bij of heeft dat te maken met inschrijfgeld etc?
En jij bent.....? 

Zaterdag/zondag geloof ik het springen van de WEG op eurosport.. Maar moet daarvoor even spieken in dat topic van de WEG want daar staat het ergens..
Ik stuur je even een pb hoor
en hoop na een jaar 65% te kunnen halen.

ik droom er van om ooit GP te rijden maar dat is een droom die denk niet uit komt
CoriienRN schreef:Schoentje klopt dressuur word ook wel uit gezonden maar vind het nog te weinig, bedoel nederland haald de meeste titels in de paarden sport![]()
Idd de NOS ap is super! handig mee kijken via de tel
Offline, ach wat geeft dat dat je niet op tv komtik droom er van om ooit GP te rijden maar dat is een droom die denk niet uit komt

)