lauxmautink schreef:Toen ik 6 was reed ik Mn eerste B proefje t ging nog best wel goed! Alleen aan het eind wist ik niet meer hoe ik moest groeten ging ik maar zwaaien
Geniaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
janouk schreef:Tijdens het kringkampioenschap M1 kwam ik binnen met mijn pony over de A-C lijn in draf, hield halt,
ik groette en ondertussen gaat mijn pony zitten.![]()
Ik schuif van mijn pony af, en zit wijdbeens achter haar op de grond. Pony staat weer op en stapt rustig weg.![]()
De jury auto gaat open en de jury rolt gierend van het lachen uit de auto op de grond.![]()
![]()
![]()
Ik ben zo verbouwereerd, dat ik nog blijf zitten ook.
De jury roept................vang je pony en kom maar opnieuw binnen.
You made my day.
Het was mijn eigen schuld: ik had haar net die week leren zitten. Ach, de pony dacht.....kan ik nu ook wel laten zien.
20 jaar later zit ik op een verjaardag en begint een vrouw dit verhaal van het ponymeisje met de zittende pony op X te vertellen, gierend van het lachen. Zij was destijds de jury op de kampioenschappen.
![]()
![]()
Ik zeg: het is niet grappig; dat ponymeisje was ik. Toen kon ik er niet om lachen. Nu wel
![]()
![]()
Arantes schreef:En een andere keer, had ik net voor mijn proef een rodeo gehad waardoor ik eraf was gevallen. De losrijbak ligt direct achter de wedstrijdbak dus de jury kan het niet gemist hebben. Snel opgestapt en toch de proef gereden, maar was in de modder gevallen dus mijn kleren waren helemaal verpest. Krijg ik later mijn protocol: -2 verzorging, voortaan niet met vieze kleren starten!
Ja eh hallo