Mooie foto's!!!!
Goeie vakantie Daisy, goed initiatief om het even allemaal rustig aan te doen.
dat kan ik geloven, dat je buiten adem bent! Hoe lang mag je nog paardrijden? En wanneer wil je terug beginnen na de bevalling? Ik hoor soms mensen zeggen dat ze tot 6weken niet kunnen paardrijden.
beemst, gemakkelijk een vriend als hoefsmid!! Dat laatste puntje komt wel.
Super Lien!!! Stom dat ik je nu niet meer zie, ben wel benieuwd om Soraya nog eens aan het werk te zien.
Daffodil, batterijen opgeladen... en nu gaan met de banaan :-D
Mag ik vragen hoeveel jullie gemiddeld les hebben? Ik lees hier precies veel over les... Ik heb 2 à 3 keer per maand les. Afhankelijk van het budjet.
Gisteren was Aristo weer zoals ik hem ken
In het inrijden begon hij al te pruttelen, maar deed toch alles correct. In de proef liet hij mij weer vallen als een baksteen. Binnenkomen in galop, X halthouden, en dan... gedaan. Hij loopt dan wel en doet al zijn oefeningen. Maar ik "draag" hem dan letterlijk door de proef. Hij wordt dan ook lang in zijn bovenlijn en de aanleuning is dan onstabieler. Komt er nog eens bij dat er juist tijdens de proef, de hond van de stal beslist om de jury uit te dagen om te voetballen. Dat is dan veel interessanter...
Het frustrerende is, dat het niet zo opvalt. Hij loopt en doet zijn oefeningen, maar ik heb een kl*tegevoel. De jury had er ook geen oplossing voor.
De eerste wissel was niet goed, de tweede was hij aan het mesten
Het enigste wat ik nog denk waaraan het zou kunnen liggen (ikzelf buiten beschouwing gelaten) dat is aan het feit dat hij hooi krijgt onderweg naar de wedstrijd. Dat dat aan het verteren is terwijl ik rij en hij daardoor zo "loom" wordt. 2 weken geleden stond hij de hele dag op stal en heeft hij geen hooi meer gehad vanaf een uur of 1 tot ik erop moet om 16u. En toen kon ik hem bijna niet bijhouden...
By the way, resultaat van gisteren : 1e plaats met 65,7%
Laatst bijgewerkt door webster543 op 22-04-13 15:42, in het totaal 1 keer bewerkt