Joslinn schreef:Mijn dame is behoorlijk op de voorhand gebouwd en moet van ver komen als ze de galopappymenten goed en gesloten wil doen. Maar wanneer ze volledig bij de les is en ontspannen lukken ze aardig. De wissels gaan thuis ene keer wel goed en de andere keer niet goed. Zit nog geen stabiele lijn in helaas. Maarja we zien het wel, begin november tijdens de onderlinge maar bekijken hoe ver we er mee zijn.
Wanted: Wat grappig om bekenden tegen te komen, alleen gaat er bij mij zo nog geen lampje branden wie jij bent..?
Spannend hoor! Voor je 't weet is het november 
Ik heb heerlijk gereden gisteren! Mijn volgende wedstrijd is in oktober, dus krijgen we de andere proeven weer. Daar vind ik veel leukere lijntjes in zitten! En travers weer lekker op de hoefslag ipv de AC-lijn. Dat ging wel goed, maar op de hoefslag doet ie het nog makkelijker.
Ik ben ook blij dat de eenvoudige wissels op kortere lijnen zitten ipv op de korte diagonaal. In de wending richting AC-lijn kan ik hem een stuk rustiger houden
En ik ben ook blij dat achterwaarts, voorwaarts in galop eruit is. Wel een leuke oefening, maar Vanquish vond hem iets te leuk
Afgelopen zondag had ik er wel een 7 voor, toen bleef ie ineens wel wachten op de hulp