B-debuut, wie oh wie nog meer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 12:36

Zo,
ik heb net gereden. Hij was met het losrijden afschuwelijk, ookal had ik hem van te voren gelongeerd.
In de proef was hij wat rustiger, er zaten een aantal kleine foutjes in en hij lette meer op de andere paardjes dan op mij, maar ik ben erg tevreden. De punten weet ik nog niet ;)

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Re: B-debuut, wie oh wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 14:03

zo vandaag ook gereden, met het losrijden liep hij onderin wel redelijk, maar boven in was hij net wat te lang, en ook een klein beetje sterk. toen mocht ik de bak in en duurde het nog 10 min voor dat de jury eens kwam, ik moest na de pauze starten. dus toen was hij redelijk op. ondertussen was hij wel korter en liet heel fijn los. in mijn proef was hij niet echt aan mijn been, en somige dingen kunnen wat beter maar ja dat heb je altijd. ik was 1e met 213 en 194 pn dus daar was ik wel weer blij mee

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 14:08

super debuut nicky_rialana! gefeliciteerd *\o/*

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 14:15

dankje, maar was niet mijn debuut he ;)

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 14:24

oeps :+
nouja asnog goed gereden :D

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 15:48

Wauw, dat zijn superpunten.

Andryske kan volgende week eerst nog even een paar uurtjes naar buiten voordat we op wedstrijd gaan. Begint nu toch wel een beetje te kriebelen. Ook al ga ik er niks van verwachten. Ben al tevreden als ze in de baan blijft.

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 18:51

Zo ik ry al paar x b gereden maar de punten zyn echt bar slegt hij is super zenuwachtig !! en totaal niet by myn terwijl als ik by ons rij loopt die goed weet dus niet of ik wel door ga !!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 19:15

Ladypronk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 21:47

Vandaag onderlinge wedstrijd, mooi om mee te starten nadat ik lang niet heb kunnen rijden. Ik vond het niet mijn mooiste proef, maar toch 1e met 198 punten. Kan ik met een gerust hart buiten starten. En dat wordt denk ik juni in Sneek! Kijken of ik haar tussen de bordjes hou en niet het gehele wedstrijd veld meeneem tijdens de proeven :D !

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 22:55

ik heb mijn punten binnen, bij de ene jury 166 en bij de andere 171,
niet erg goed natuurlijk, maar ik was allang blij dat ik zonder problemen tussen de hekjes bleef.
Tijdens het losrijden had ik even de neiging om af te stappen, hij stond zo enorm te springen en zich op te fokken :D
Maar, ik ben niet ontevreden, even een hoop wedstrijdjes starten om al die spanning van een andere omgeving eruit te halen, en dan gaat het vast goed.

@Nicky_rilana,
Netjes gereden, om hoe laat moest je?

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 22:57

ik moest na de pauze om 10,25 maar het liep iets uit, hoezo?

Manny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 04:45

Knap dat je hebt doorgezet Ilse! Weet je al wanneer je weer gaat starten ?

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 08:41

idd goed gedaan hoor Ilse, zoals je zegt: je bent tussen de hekjes gebleven en je hebt je proef uit kunnen rijden. goed gedaan hoor! *\o/*

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 10:18

nicky_rilana schreef:
ik moest na de pauze om 10,25 maar het liep iets uit, hoezo?

Ik ben nadat ik geweest was nog even blijven kijken, dus ik dacht misschien heb ik je wel gezien, maar ik moest om 11 uur, dus ik was toen druk aan het losrijden :D

Ik zit te denken om 17 mei in Udenhout of 22 mei in Vught te starten, of allebei, ik ben nu even van plan om voor de vakantie een hoop wedstrijden te starten om wat meer ervaring op te doen, en dan ga ik zelf een paar weken naar Spanje, dus dan heeft hij zijn wel verdiende rust in een zonovergoten (hoop ik dan) weiland.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 10:49

Netjes begin, hoor.

@ Ladypronk Dan komen we elkaar misschien wel tegen. Wil ook graag in Sneek starten. Zal me deze week even met beide paarden opgeven. Zit alleen nog even te twijfelen of ik de donderdag of de vrijdag met Andryske ga starten.

Nodime

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 16:12

Wauw wat gaat het super hier!
Paard liep zaterdag weer goed, geen dikke kogel meer en weer zo gek als een deur. Toen toch maar besloten om ons debuut te maken de volgende dag.

Dus na bijna een week niet rijden en met een super gestresst baasje toch de ring in gegaan. Eerste proef was gewoonweg slecht. Wilde niet nageven, sneed hoeken af en ik zat er als een zoutzak op. Dit resulteerde in 172 punten.

De tweede proef ging al iets beter en werd beloond met 175 punten.

Vandaag maar meteen weer gestart (jaja, twee dagen achter elkaar in de stress). Liep veel fijner. Nog veel puntjes die op de i gezet moeten worden, maar de eerste winstpunt is toch echt binnen!!!
De eerste proef had ik 176 punten en de tweede proef 185. Super blij nu :)

Op naar volgende week zondag, dan mogen we al weer!

Nog meer mensen die vandaag moesten starten?

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 16:17

Netjes Nodime.

Ik mag zaterdag voor het eerst met Andryske starten.

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 16:57

Nodime schreef:
Wauw wat gaat het super hier!
Paard liep zaterdag weer goed, geen dikke kogel meer en weer zo gek als een deur. Toen toch maar besloten om ons debuut te maken de volgende dag.

Dus na bijna een week niet rijden en met een super gestresst baasje toch de ring in gegaan. Eerste proef was gewoonweg slecht. Wilde niet nageven, sneed hoeken af en ik zat er als een zoutzak op. Dit resulteerde in 172 punten.

De tweede proef ging al iets beter en werd beloond met 175 punten.

Vandaag maar meteen weer gestart (jaja, twee dagen achter elkaar in de stress). Liep veel fijner. Nog veel puntjes die op de i gezet moeten worden, maar de eerste winstpunt is toch echt binnen!!!
De eerste proef had ik 176 punten en de tweede proef 185. Super blij nu :)

Op naar volgende week zondag, dan mogen we al weer!

Nog meer mensen die vandaag moesten starten?

Goed gedaan! ik snap dat je blij bent :D

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 18:28

super nodime, fijn dat je paard snel opgeknapt is en je gewoon kon rijden! *\o/*

Science90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 18:44

Wat een superpunten hier allemaal bij de 1e keer zeg! <<)

Ik ben halverwege maart voor het eerst gestart in de B. Het inrijden ging heel goed en paard liep lekker ontspannen, maar in de ring kon ze de andere paarden niet meer zien en was alles eengggg... Resultaat: 174 punten. En binnen is nog wel het makkelijkst voor haar!
Nou oké, voor een eerste wedstrijd ging het niet rampzalig. Maar dan hebben we het nog niet over de trailer gehad. Mevrouw had namelijk bedacht dat ze daar mooi niet meer in wilde. ~~}> Dus na een uur lief vragen, trekken, duwen en smeken hebben we haar er uiteindelijk in geslagen. Niet de manier natuurlijk..

Op 18 mei gaan we een herkansing wagen. Voor het eerst buiten. Ben benieuwd hoe dat gaat. Voordeel: ze kan de andere paarden zien. Nadeel: bomen zijn enggg..

Iedereen die snel gaat starten: veel succes!

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 19:59

Haay allemaal...

Ik ga binnenkort als weer zo blij anders is niet te doen proberen weer westrijd te rijde is heel snel afgeleid erg zenuwachtig vind het nogal spannend allemaal!! Tot nu toe ben nog met moeite achter de hekjes gebleven en niet overheen gesprongen de laaste x was die weer zo aan Zenuwlijer heel erg liep te zoeken na alles waar die van kon schrikken enz.. toen dag ik bij mezelf Weetje ik rij zelf gewoon goed hoe me paard loop zie eht wel als de we proef maar uit rijden!!;) en hij liep sterre te kijken enz maar hij is elke x wel netjes door gereden!! waardoor ik trost op hem was dat die toch ff voor me deed;)

Xx

Sjeintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 20:01

Het heeft even geduurd maar hier is de video van mijn eerste proefje.
Ik ben ontzettend trots op haar! (ondanks haar spanning en de mijne :D )

http://youtu.be/2pyT4V5w53o

Mochten jullie tips hebben graag!

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 20:06

je video is prive, zo kunnen we hem niet zien

Sjeintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 20:11

Nu doet hij het wel, was vergeten op save te drukken.
O ja, vriend heeft gefilmd, volgende keer doen we dat anders of in ieder geval de telefoon draaien!
http://youtu.be/2pyT4V5w53o

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 20:13

@ Moonforever Ik vind je berichtjes een beetje moeilijk te lezen
@ Sjeintje Zal je filmpje zo even bekijken.