vraagje, wat doen jullie met je gewonnen rozetten???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Assenderp

Re: vraagje, wat doen jullie met je gewonnen rozetten???

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 12:11

ik heb ze een tijd op mijn kamer gehad, maar ze zijn er afgehaald toen ik ongeveer 17 werd.
heb de oudere nu in een doos liggen op zolder, en de nieuwe die ik gewonnen heb met mijn huidige paard hangen aan mijn zadelkast en nu ook 1 oranje op haar staldeur. staat wel leuk!

Valerie97

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 15:39

ik heb er heel veel rozetten in mijn kamer hangen, de bekers die staan op een plank, alleen dat worden er onderhand een beetje veel , dus die plank die valt bijna naar beneden, haha. En mn medailles en kampioenslinten die hangen. We hebben ook 3x zo'n kampioensbordje gewonnen en die hangen bij mijn paardje op stal. :)

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 15:41

Ik heb er pas eentje dus ik heb nog niet zo'n grote voorraad. Ik had er ooit meer maar die ben ik kwijt ;(.

Tazziexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 15:50

Wow.. jullie hebben er wel veel..
Ik heb er denk ik 15 ofzo maarja ik heb ook geen eigen paard! :o

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 15:56

DaraBariton schreef:
Ze hangen bij mij thuis aan een lint. Het is zo langzamerhand een verzameling aan het worden. Je één verzameld postzegels en de ander weer wat anders haha. Op sommige Rozetten staat ook de vereniging dus dat is wel leuk. :P

Helemaal mee eens, ze hangen alle 163 in mijn kamer :D

luca_t

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 11:00

de rosetten van de manege liggen ergens op een laag vitrinekastje in mijn kamer, ik heb 1 beker :o die staat erin , en die van mijn eigen pony hang ik op bij zijn stal :D

Cremoris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 15:03

Ik heb er eentje aan mijn muur hangen. :o

Jodyy93

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 15:08

al mijn rozetten zonder naam doneer ik aan mijn vereniging of stal voor wanneer er daar onderling wat wedstrijdjes georganiseerd worden, en andere geef ik wel eens weg.. heb nou nog geen gouden medailles die ik graag wil bewaren hihi! al ga ik al mijn opvolgende rozetten denk ik wel op een aparte manier in mijn zadelkamer van mijn toekomstige trailer hangen, mijn prijzen overigens staan gewoon mooi opgsteld op een plank in mijn kamer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 15:10

Ik heb 23 bekers, en bij elke hoort een rozet. Die hang ik er lekker aan en ze staan allemaal op een mooie hoge plank ergens in huis.