Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kleinvosje schreef:Nee Karin, anders zouden ze het toch ook niet op de site zetten? Ik denk dat de coupons wel degelijk zullen verdwijnen per 1-1, alleen dat de verwerking na de wedstrijden flinke vertraging zal oplopen omdat ze systeemproblemen zullen krijgen of zo.
Janine1990 schreef:SemperFi schreef:Anderhalve week heeft mn vader nog met iemand van de knhs gesproken. Ze zijn er druk mee bezig maar volgens hem ging het nog wel even duren... Ik heb dus ook gewoon weer een setje nieuwe coupons besteld.
Op zich lijkt het inschrijven ed me wel handig, zo digitaal. Vraag me alleen af hoe ze het gaan doen met de punten invoeren en commentaar opschrijven. Als je én moet invoeren op een laptop/ipad én moet schrijven op een protocol gaan de schrijvers het nog druk krijgen. Daarnaast, als je een groot ch hebt is het nogal een investering om voor elke baan een laptop aan te schaffen.
Het het programma van equiscore.nl valt het best mee. Ik heb het een aantal keren gedaan als schrijfster.
Het is wel even wennen, maar valt heel goed te handelen.
ponyparadijs schreef:Janine1990 schreef:Het het programma van equiscore.nl valt het best mee. Ik heb het een aantal keren gedaan als schrijfster.
Wij zijn blij dat het nog handmatig gaat hoor. Hebben een aantal 'vaste' schrijfsters die al wat op leeftijd zijn. En denk dat die er niet op zitten te wachten dat ze met een computer moeten gaan zitten in het jury hok!
SemperFi schreef:Janine1990 schreef:Het het programma van equiscore.nl valt het best mee. Ik heb het een aantal keren gedaan als schrijfster.
Ik ben benieuwd. Hebben ze nog wel een probleempje... Equiscore heeft (vooralsnog) op sommige locaties geen goede sattelietverbinding (hoorde afgelopen weekend dat het in Ermelo ponyhippiade ook niet vlekkeloos ging). Is het wel handig dat ze dat verbeteren.
KarinvdM schreef:kleinvosje schreef:Nee Karin, anders zouden ze het toch ook niet op de site zetten? Ik denk dat de coupons wel degelijk zullen verdwijnen per 1-1, alleen dat de verwerking na de wedstrijden flinke vertraging zal oplopen omdat ze systeemproblemen zullen krijgen of zo.
Er staat toch duidelijk dat het een MOGELIJK besluit is per 1/1/12.
Er zal eerst een goed alternatief moeten zijn en dat is er blijkbaar nog niet.
Dat de coupons gaan verdwijnen, dat geloof ik wel, maar per 1/1???
Janine1990 schreef:ponyparadijs schreef:Wij zijn blij dat het nog handmatig gaat hoor. Hebben een aantal 'vaste' schrijfsters die al wat op leeftijd zijn. En denk dat die er niet op zitten te wachten dat ze met een computer moeten gaan zitten in het jury hok!
Ik denk ook niet dat die op elektronica zitten te wachten, en ja, van je vrijwilligers moet je het hebben.
Maar uiteindelijk moet je ook als sportbond met de tijd meegaan. Wat weegt dan zwaarder?
Janine1990 schreef:Het gaat allemaal via internetverbinding. In een iPad zit ook gewoon een simkaart met een tegoed of een abonnement.En ja, dat kan problemen opleveren.
Dat is gewoon het nadeel van elektronica en internet, het kan zo een storing opleveren, maar het kan ook gewoon dagen achter elkaar goed gaan.
ponyparadijs schreef:Ik ben blij met de digitalisatie hoor. Maar de jongere generatie heeft geen tijd of zin om vrijwiliger te zijn op een wedstrijd. Wij draaien hoofdzakelijk op vrijwiligers met een leeftijd boven de 45 jaar!