Kur Gal en Rath

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 12:41

Suzanne F. schreef:
Thomas schreef:
Dat zij nu net doen alsof ze er niks van af weten, maar eigenlijk er gewoon mee in zijn gegaan tegen wat geld. :j

Ach komop zeg. Als ze toestemming hadden gegeven om de kur te gebruiken dan zouden ze dat gewoon zeggen natuurlijk.

Ja ik weet het ook niet..
maar ik kan niet begrijpen dat die duitsers zoo dom zijn om die hele kur te kopieren.. :')

Embe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 12:42

Ik had het filmpje nog niet gezien... maar de muziek wel al gehoord en toen had ik al zoiets van ??? lijkt best wel op elkaar maar dacht dat dat aan mij lag ;-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 12:44

FlyAway schreef:
Ík vind het enorm lachwekkend dat alle Edward Gal-Totilas aanbidders hier dit filmpje nodig hadden om uberhaupt te zien dat ze dezelfde kur gebruikt hebben. Zonder dat filmpje had niemand het in de gaten gehad.

Hoe kijkt bokt nu aan tegen de discussie die onlangs liep over Anky vs Rath? Is Rath nu toch ineens een stuk slechter dan Anky? :D

Ik had zijn kur nog niet gezien, anders zou het me meteen zijn opgevallen, ken de lijnen van Gal dus tja..

FlyAway

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 12:46

Wuis schreef:
FlyAway schreef:
Ík vind het enorm lachwekkend dat alle Edward Gal-Totilas aanbidders hier dit filmpje nodig hadden om uberhaupt te zien dat ze dezelfde kur gebruikt hebben. Zonder dat filmpje had niemand het in de gaten gehad.

Hoe kijkt bokt nu aan tegen de discussie die onlangs liep over Anky vs Rath? Is Rath nu toch ineens een stuk slechter dan Anky? :D

Ik had zijn kur nog niet gezien, anders zou het me meteen zijn opgevallen, ken de lijnen van Gal dus tja..

Achteraf kijk je een koe onder de staart natuurlijk, dus je kunt nu makkelijk beweren dat je hem wel herkent zou hebben. Ik had ook de vorige lotto gewonnen, want ik had de winnende getallen, maar ja ik heb niet meegedaan ;) En als je de lijnen van Gal kent, dan hoe je de kur van Rath dus niet te herkennen als die van Gal, want hij rijd niet dezelfde lijnen, maar tegenovergesteld (als ik het goed begrijp in de hele discussie) :+

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 12:47

Embe schreef:
Lante schreef:
@Thomas: Wat voor actie doel je op? :)

Ik denk gerechtelijke acties? Het neigt naar plagiaat of schending van het auteursrecht, denk ik.

het antwoord is al gegeven door Thomas en heeft echt niks met jouw antwoord te maken... ;)
Ik denk dat niemand een poot heeft om op te staan als ik het eerlijk zeg, maar dat hij zoveel negatieve kritieken krijgt dat hij zelf nu wel bedenkt dat het niet echt handige actie is, haha! :+

mijnzoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 12:47

En toch zakt m'n broek er vanaf, kun je op dit niveau nu echt niet met wat anders / beters komen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 12:48

FlyAway schreef:
Achteraf kijk je een koe onder de staart natuurlijk, dus je kunt nu makkelijk beweren dat je hem wel herkent zou hebben. Ik had ook de vorige lotto gewonnen, want ik had de winnende getallen, maar ja ik heb niet meegedaan ;) En als je de lijnen van Gal kent, dan hoe je de kur van Rath dus niet te herkennen als die van Gal, want hij rijd niet dezelfde lijnen, maar tegenovergesteld (als ik het goed begrijp in de hele discussie) :+

Dan geloof je het toch niet? Moet je lekker zelf weten. ;)

Een kur is in spiegelbeeld net zo makkelijk te herkennen, though. :')

Die lijnen van Gal zijn heel simpel, daarvoor hoef je echt geen moeite te doen om ze uit je hoofd te kennen (en dus te herkennen bij een ander).
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 21-06-11 12:50, in het totaal 2 keer bewerkt

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 12:49

Fly away: Ik heb de kür van Gal en Totilas verschillende malen gezien, maar ik ga me echt niet bezig houden met hem van buiten te leren hoor. Maakt dat goed dat Rath die kür helemaal in spiegelbeeld rijdt?
Dat heeft er totaal niets mee te maken.. Of ik nu zou gezien hebben dat de kür het zelfde is of niet, het blijft not done!

Embe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 12:50

Tja, inderdaad een kur in spiegelbeeld herken je zo. Zeker als het in de zelfde gangen wordt gereden want dan moet de muziek ook min of meer in zelfde tempi zijn.

FlyAway

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 12:53

Embe schreef:
Tja, inderdaad een kur in spiegelbeeld herken je zo. Zeker als het in de zelfde gangen wordt gereden want dan moet de muziek ook min of meer in zelfde tempi zijn.

En toch herkende niemand hier die kur? Ook al zijn de lijnen zo "simpel"

Vind overigens wel dat Totilas veel mooier loopt onder Rath, op de foutjes na natuurlijk. Onder Gal vond ik het meer een circusact. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Laatst bijgewerkt door FlyAway op 21-06-11 12:55, in het totaal 1 keer bewerkt

sandraward

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 12:54

Ik zou me kapot schamen als ik Rath was door het op deze manier te doen. Die jongen krijgt een toppaard onder zijn kont en daarmee ook de kans te bewijzen wat voor een ruiter hij is en dan gaat hij het zo laag zoeken. Misschien dat de mensen om hem heen dit aanraden, maar het is diep triest.

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 12:54

Embe schreef:

Ik heb de kür niet gezien tot in het filmpje, maar ik betwijfel sterk dat ik m zou herkend hebben hoor..
Maar dat zal wel aan mij liggen..Ik let eigenlijk totaal niet op de lijnen, maar meer op het moment..

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 12:55

FlyAway schreef:
Embe schreef:

Vind overigens wel dat Totilas veel mooier loopt onder Rath. Onder Gal vond ik het meer een circusact. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Begrijp jouw doel in deze discussie niet zo goed eigenlijk!
Het lijkt haast wel alsof je de focus van Rath en zijn gejatte kur af wil halen en de fout in de schoenen van Bokkers wil schuiven. Beetje vreemd.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 12:56

FlyAway schreef:
Embe schreef:

Vind overigens wel dat Totilas veel mooier loopt onder Rath, op de foutjes na natuurlijk. Onder Gal vond ik het meer een circusact. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Je keek wel naar het goede schermpje? :')
Links Rath, rechts Edward

Embe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 12:57

Flyaway...vlieg op zeg :D , we hebben net gezegd dat sommige de hele kur nog niet gezien hadden! De rest van je post is off topic... het lijkt wel of je met opzet zit te rellen hier.

Edit: @ Flyaway: "Als je doet wat je deed, krijg je wat je al hebt"... waarschijnlijk gokt Rath hier op en hoopt dat dat voor de scores van Totilas ook geldt.
Laatst bijgewerkt door Embe op 21-06-11 12:59, in het totaal 1 keer bewerkt

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 12:57

The_Man911

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 12:58

[quote="FlyAway"]Ík vind het enorm lachwekkend dat alle Edward Gal-Totilas aanbidders hier dit filmp

Ik vind het enorm lachwekkend dat iemand het idee heeft dat Rath beter is dan Anky. Misschien Anky der cv even naast die van Rath leggen.
Komt niet erg slim over

byjou1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 12:59

Rose21

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 12:59

Ahhh wat ZUUR zeg om zo die filmpjes naast elkaar te zien!!!

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 13:00

Wat een drama ahum.....

Het is misschien niet handig en netjes, maar wat boeit het. B, L, M en Z ruiters rijden ook dezelfde proeven. Nu is dat natuurlijk met een reden, omdat het zo beter is om een vergelijking te maken, maar toch. Hier gaat het wel om een proef die speciaal gemaakt is, maar toch vind ik het geen groot drama. Ik heb een beetje een 'het-zal-wel-gevoel'.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 13:01

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 13:01

Hehe Paul van Dyk heeft met beelden van de kür van Edward zitten componeren? Wel tijd voor nieuwe muziek maar niet om op zijn minst een paar lijnen te veranderen?

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 13:02

8 Maanden te kort om een nieuwe kur te maken :? . Sorry, maar vind dit een smoes van niks.

Jasmijn76

Onali