Mijn paard klaarstomen voor de B, maar ik wil pas starten in 2012. Ik wil haar gewoon lekker nageeflijk en rechtgericht laten lopen, voordat ik officieel ga starten.
Nienke96
Geplaatst: 07-03-11 21:00
Ik ben nu begonnen met wedstrijden, en wil eerst een braaf en ontspannen paard op wedstrijd Als dat lukt, hoop ik dit jaar te eindigen in de L1..
Ik doe elk jaar aan een friesenwedstrijd mee rond januari. Mijn doel is om elk jaar een niveau hoger te kunnen starten. vorig jaar startte ik daar mijn eerste B wedstrijd, Dit jaar heb ik daar in het l1 gestart en volgend jaar hoop ik in het L2 te kunnen starten enz. Ik heb nu 8 winstpunten en het L1 dus dat moet lukken. nu gaat het natuurlijk nog redelijk makkelijk maar als vanaf het L2 wordt het natuurlijk wel veel moeilijker.
Wedstrijddoel voor dit jaar was vastgesteld op L2 met winst zijn, maar ik heb hem even bijgesteld: Met mijn 6jarige wil ik M1 met winst zijn en met mijn nieuwe paard hoop ik aan het eind van dit jaar de punten voor het Z1 binnen te hebben. Hoge verwachtingen maar ik hoop dan ook een fijn sportjaar te krijgen.
dropje_90
Geplaatst: 16-03-11 18:53
Ik had geen doel voor vorig jaar, maar t gaat nu zo goed dat ik toch wel hoop sowieso z1 startgerechtigd te zijn maar het liefst ook al gestart met winst Ook hoop ik dat we m springen startgerechtigd te zijn (geen doel maar een mooie bijkomstigheid als dit zo zou zijn )
Linn_S
Geplaatst: 17-03-11 09:44
Doel van vorig jaar helaas niet gehaald.. Z1 met winst.. helaas niet kunnen starten wegens blessure paard. Maargoed, paard weer op de been nu
Doelen voor 2011: Allereerst de paardjes gezond houden! Sonaldo wil ik graag Z2 + punten hebben en het jonkie L2 + punten.
KSB
Geplaatst: 17-03-11 11:36
Mijn doel is bereikt, Sportpredikaat voor de merrie (Z2 +1) na november niet meer gestart maar hoop deze lente weer lekker Z2 te kunnen rijden en te genieten van het paardrijden en niet alleen met het rijden van punten!
SGW: B starten springen: nog ff lekker B blijven dressuur: Z1 met winst (nog 2 puntjes in 't M2 halen, doortrainen en dan in het zomerseizoen ergens de overstap maken)
steinstein
Mijn doel van 2010 was, winst halen in het m1. Dit bereikte we gelijk bij de eerste m1 wedstrijd. Dus ja het doel bereikt.
Doel 2011, paard en ik gezond en blessure vrij blijven en Z1 plus winst.
piepelie
Geplaatst: 18-03-11 22:45
Mijn wedstrijddoel voor 2010 was M1 met winstpunten. Dit is zeker gelukt, ik heb zelfs winstpunten in de M2 gereden. Mijn doel voor dit jaar is om ergens tijdens het buitenseizoen Z te gaan starten en hopelijk een winstpunt te halen.