Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ambre schreef:Ik denk ook dat ze best een keertwending in het M1 er bij kunnen doen,de stap M1 naar M2 is nu erg groot.
Aan de andere kant,wat is er mis met thuis een tijdje doortrainen?Mensen willen nu aleen maar door kunnen stromen,maar je zult toch soms een tijdje thuis moeten blijven.
Scandicnr1 schreef:Persoonlijk vindt ik het flauwekul om te zeggen dat er veel sinterklaas ruiters zijn en ook dat iemand zijn punten niet verdiend zou hebben terwijl jijzelf geen punt gereden hebt, wees blij dat er mensen zijn die WILLEN jureren!
Zooist schreef:En als we toch met regels bezig zijn trouwens, dan zeg ik:
leuk die bloembakken maar zet ze net als bij de GP ruim van de baan af.
Maar dat is ook eigenbelang.
Er zitten zoveel kabouters in die bloemen.
themuisje schreef:Zooist schreef:En als we toch met regels bezig zijn trouwens, dan zeg ik:
allemaal goede punten
toch vind ik dit stukje een beetje overdreven. als je Z2 rijd mag ik toch hopen dat je paard langs een simpele bloembak krijgt?
themuisje schreef:Zooist schreef:En als we toch met regels bezig zijn trouwens, dan zeg ik:
allemaal goede punten
toch vind ik dit stukje een beetje overdreven. als je Z2 rijd mag ik toch hopen dat je paard langs een simpele bloembak krijgt?
Zooist schreef:themuisje schreef:
allemaal goede punten
Je mag het komen proberen.
En balk, een bloem, een blok, een lat om de bak te verkleinen, een scheve letter.....
Ik noem het sensibel. En gelukkig hebben veel paarden dat.....En als ze gaan, tonen ze veeeeeel knapper.
M_D_H schreef:als dat zou zou zijn,
waarom liggen er dan op alle concoursen papiertjes op de tafels tijdens de grand prix met of iedereen alsjeblieft absoluut stil wil zijn?
lijkt me dat je daar je proef niet door laat beinvloeden als je al grand prix rijdt
M_D_H schreef:is het ook,
vind dat zelfs doorslaan,
maar bij de grandprix hebben ze de bloembakken ver van de hoefslag afstaan,
terwijl ze er bij de z2 pal naast staan...
wel een beetje apart, vind je niet?