Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hoffie777 schreef:met 4-tal controleerd de jury vaak ook al het tuig. Of je hebt gepoetst en inderdaad ook de onderkant van je beugelblokjes en geen roestvlekjes aan je stijgbeugels etc.. Voor die wedstrijden was ik echt aan het poetsen..
Want zo van afstand kan het er voor het oog wel ok uit zien, maar het is wel belangrijk dat harnarchement in orde is (dus singelstoten in goede staat, alles netjes gepoetst). Urielle schreef:Snoevie schreef:ik zorg ook op en top voor mijn pony,maar heb niet speciaal op elkaar afgestemde spullen ofzo.
Ik wel, ik rij mijn zwarte met zwart tuig met bling, zwarte laklaarzen met bijbehorende spoorriempjes, zwart met zilveren cap, zwart rijjasje met bling siersteentjes.
Voor de appaloosa heb ik aparte spullen gekocht: cognac laarzen met gouden gespen, een donkerbruin jasje met gouden sierspeld, koperen sporen met cognac sporenbandjes, een cap in de tinten van het jasje en de laarzen, een champagne dekje/handschoenen/plastron/rijbroek in exact dezelfde kleur en de bies van het sjabrak in dezelfde kleur als mijn rijjas.
En toch krijg ik geen negens, dus hou je centen gerust maar in je zak Snoevie
.
Citaat:Haha, ga dan voor een 10Dan heb je zeker een 9!
Ik heb maar één keer in de 12 jaar dat ik rijd (elk weekend wedstrijd) dat ik een 9 heb gehad (uiteraard voor verzorging)
, ik kreeg deze 9 met een palomino overo. Ik kan trouwens niet zeggen dat ik echt meer of minder mijn best had gedaan aan het uiterlijk dan andere keren. Ik denk dat een dosis geluk en smaak van de jury ook erg veel kan helpen.