Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nadir schreef:Ik vind het irritant dat de ruiters onder elkaar bijna niets tegen elkaar zeggen.
Ik wens iemand wel eens succes voordat ze de ring in gaat, of geef een complimentje over de gereden proef. Je zou het gezicht dan eens moeten zien... En dan hebben we het over de klasse B of L1. Kom op mensen...
Nadir schreef:Ik vind het irritant dat de ruiters onder elkaar bijna niets tegen elkaar zeggen.
Ik wens iemand wel eens succes voordat ze de ring in gaat, of geef een complimentje over de gereden proef. Je zou het gezicht dan eens moeten zien... En dan hebben we het over de klasse B of L1. Kom op mensen...
Verschrikkelijk... Memuska schreef:Nadir schreef:Ik vind het irritant dat de ruiters onder elkaar bijna niets tegen elkaar zeggen.
Oh ja, precies! Echt irritant! Mensen die ik persoonlijk ken of "van ziens" ken - je komt toch vaak dezelfde gezichten tegen - wens ik ook weleens succes voor ze binnen gaan, of dan vraag ik achteraf "hoe was het?" of als ik zie dat ze bij de prijzen zijn "proficiat" - wel wel, dat is blijkbaar ongelooflijk abnormaalVerschrikkelijk...
Gisteren was ik aan het inrijden en mijn paard deed ongelooflijk vervelend, steigeren, wringen, afijn, op zijn Willows. Werd ik nog steeds bijna van de baan gereden. Fijn.
) en ik
) en zei
Echt hoor, waar denken ze het recht

Lowara schreef:1: dat men op het inrijterrein gewoon les staat te krijgen van de instructeur, en je dus zig/zag ook nog instructeur moet ontwijken die midden in de bak staat