Wedstrijd Bloopers

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

IsabellH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 22:21

Dacht dat ik klaar was met het parcours helemaal blij,, :D Hoorde ik allemaal mensen langs de kant schreeuwen 10 :o Laatste hindernis vergeten,, :P

rocksyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 22:28

MissEvil schreef:
Niemand had het gemerkt hoor, maar tijdens een dressuurwedstrijd, was mijn BH afgezakt tot aan mijn navel, en ik kon mijn armen dus niet meer fatsoenlijk bewegen.. De sluiting was op de één of andere manier opengegaan..
:+

:o Hahaha, dat is een goeie!! :o Oeps!!

Rocco_Love12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 23:34

niet echt een bloober.
maar duifjes die in de bak aan het fladderen waren. waardoor mijn paard steeds der van door ging.
en ik was die dag me jasje vergeten had allen die hoes in de auto liggen. :+

margriet94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 23:48

euhmm tjah.
ik had een stresvolle wedstrijd was eerst te dressuren gegaan ipv springen... :+
dus was lekker te laat voor springen :+ :+ :+
pony wou niet springe stond stijf van de zenuwen :+
wist het parcour ook nog niet... :+
zou ik gaan inspringen had ik nog geen peesbeschermers om niet heel erg maar wel een beetje dom :+
daarna ga ik naar de jury om te groeten zeg ik zo. haai, ik weet het parcour niet willen jullie mij die uitlegge :+
toen zijden ze van 1,2,3,4. en toen zij ik stop maar verder kom ik niet :+
en waar weigert mevrouw bij hindernis 4 :+
de jury heeft zich ziek gelachen en ik schaamde me dood :o

margriet94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 23:54

Valiant2002 schreef:
Niet echt bloopers geloof ik, alleen dat ik op wedstrijd aankwam en me zadel niet bij me had..

hahahaa _O-
het zal je maar gebeuren dan baal je wel kun je weer terug :')

ivankaDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 16:04

Een keer reed ik een verkeerd parcour want ik dacht aan de barage. :(:) en een keer op mijn eerste wedstrijd zonder startkaart viel ik er net na de finishlijn af met springen want toen wou mijn verzorgpony nog een sprong springen en toen stuurde ik hem er langs en ze maakte toen een schijnbeweging en toen viel ik er af. :o (maar ik was wel 1e geworden)

beetof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 16:40

Oef, komt ie:

ik vloog over de hindernis heen want de pony waar ik op reed maakte een noodstop die ik niet had voorzien.
Weet nog dat ik de teugels nog in mijn handen had en dat ik behoorlijk blauw was...

z0rr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 22:04

mijn paard heeft de tik te gaan rollen op wedstrijd
dus als je niet op haar let gaat ze met zadel en al liggen

Keeltje135

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 16:29

z0rr0 schreef:
mijn paard heeft de tik te gaan rollen op wedstrijd
dus als je niet op haar let gaat ze met zadel en al liggen

dat is wel erg vervelen :+

lautje93

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 17:39

Ik ben een paar keer in mijn dresuurproefje verkeerd gereden :+ alle mensen in de kantine moesten lachen

Firebug

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 21:40

HerAndHorse schreef:
heb een keertje tijdens een B-dressuur wedstrijd een blunder gemaakt. ik weet niet meer precies hoe het zat, maar ik moet van E-B-E een volte maken ofzo en in galop aanspringen, daarna nog een halve volte maken volgensmij.. nou, het zat dus zo, ik sprong dus aan in de verkeerde galop, en doordat ik hem corrigeerde vergat ik in hoeveelste deel ik van de volte zat, heb toen een halve volte extra gereden, en heb daarna dus nog 3/4 rondje moeten draven :P

dat heb ik ook gehad! alleen toen hoefde ik niet eens in galop aan te springen... ik maakte gewoon iets van E-B-E-B ofzoiets...

en een keer op een onderlinge wedstrijd op de manege viel ik er nét na de finish af. mijn pony dus alleen verder, komt ie een hindernis tegen en denkt zoiets als: "waarom zou ik er omheen lopen als ik er ook overheen kan springen?'' en toen sprong ze dus zonder mij over de hindernis heen (jaja, ze heet niet voor niets Jumper!) :+

Keeltje135

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 18:29

nadjajump schreef:
HerAndHorse schreef:
heb een keertje tijdens een B-dressuur wedstrijd een blunder gemaakt. ik weet niet meer precies hoe het zat, maar ik moet van E-B-E een volte maken ofzo en in galop aanspringen, daarna nog een halve volte maken volgensmij.. nou, het zat dus zo, ik sprong dus aan in de verkeerde galop, en doordat ik hem corrigeerde vergat ik in hoeveelste deel ik van de volte zat, heb toen een halve volte extra gereden, en heb daarna dus nog 3/4 rondje moeten draven :P

dat heb ik ook gehad! alleen toen hoefde ik niet eens in galop aan te springen... ik maakte gewoon iets van E-B-E-B ofzoiets...

en een keer op een onderlinge wedstrijd op de manege viel ik er nét na de finish af. mijn pony dus alleen verder, komt ie een hindernis tegen en denkt zoiets als: "waarom zou ik er omheen lopen als ik er ook overheen kan springen?'' en toen sprong ze dus zonder mij over de hindernis heen (jaja, ze heet niet voor niets Jumper!) :+

dan komt de naam perfect uit :9

Firebug

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 20:46

nadjajump schreef:

AAAARGH!!!!!!!! vandaag deed ik het weer in PRECIES dezelfde ring, bak, manege en op PRECIES hetzelfde onderdeel. en het ergste (nee, eigenlijk juist het fijnste) is dat ik dat dus nergens anders nog gedaan heb... :+ en nee, ik doe het niet expres. ik wil juist zo graag een winstpuntje halen...

friendly

Re: Wedstrijd Bloopers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 20:52

Niet meer daar starten dus? :P

Featherlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 21:01

Ik moest in de F5 over de a-c lijn rechtdoor rijden kom ik bij c weet ik niet meer of ik nou op de rechter/linkerhand moest ik reed dus half tegen de bakrand aan :+

Jiss_ca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 22:45

Hihi al die hekjes incidenten komen we wel bekend voor :Y)
Laatst had ik een indoor dressuurwedstrijd met een jong paard, was nog maar een keer eerder mee geweest op wedstrijd.
Nou lekker de proef aan het rijden, moest ik over de diagonaal van hand veranderen, begint de zon te schijnen...Wat als resultaat zo'n mooie lichtstraal op de grond van de manege geeft..
Paardlief sprong er heel charmant over heen :D Ik moest zo hard lachen en de jury ook. Hij bedoelde het zo goed :(:)

Keeltje135

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 22:58

Jiss_ca schreef:
Hihi al die hekjes incidenten komen we wel bekend voor :Y)
Laatst had ik een indoor dressuurwedstrijd met een jong paard, was nog maar een keer eerder mee geweest op wedstrijd.
Nou lekker de proef aan het rijden, moest ik over de diagonaal van hand veranderen, begint de zon te schijnen...Wat als resultaat zo'n mooie lichtstraal op de grond van de manege geeft..
Paardlief sprong er heel charmant over heen :D Ik moest zo hard lachen en de jury ook. Hij bedoelde het zo goed :(:)

hahaha jouw pony dacht dat het een spring wedstrijd was zeker :P

mariz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 23:01

E afwenden B rechterhand!

Ik... stopt paard.. denkt na... 'wat is links en wat is rechts?
owja rijd door.

staat op coupon bij het betreffende onderdeel paard is niet aan het been..

paard was juist super gehoorzaam, wachte juist heel geduldig op mijn richting die even duurde :o :+

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 23:05

Heb ook we eens een hindernis vergeten te nemen in een spring parcour voor me cross :+ lekker blond ik had al bijna afgegroet scheelde niet veel :+

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 00:25

Ik kon vandaag bij het groeten voor het springen de jury niet vinden. Die zat helemaal bovenaan, boven de kantine. Ik heb maar ergens in die richting gegroet, zag ze pas zitten toen ik klaar was! Zag er vast wel dom uit!

Firebug

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 16:32

friendly schreef:
Niet meer daar starten dus? :P

ja. zoiets :D zal alleen wel moeilijk worden want daar worden juist héél veel wedstrijden gehouden... }:0

ai_luf_u

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 16:26

dit was eigenlijk een blunder terwijl de wedstrijd nog helemaal niet was begonnen. het was afgelopen zomer voor de drentse kampioenschappen. er stond, dat ik moest springen in staphorst. maar het concours was in de wijk. dus ik bellen naar het secretariaat, bleek het ring staphorst te zijn in de wijk xD :P

jouke_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 16:39

ai_luf_u schreef:
dit was eigenlijk een blunder terwijl de wedstrijd nog helemaal niet was begonnen. het was afgelopen zomer voor de drentse kampioenschappen. er stond, dat ik moest springen in staphorst. maar het concours was in de wijk. dus ik bellen naar het secretariaat, bleek het ring staphorst te zijn in de wijk xD :P

Ook lekker verwarrend!!

Liez

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 19:39

De plastic varen die altijd op die witte letters staat opvreten als het ff kon, baasje trok het er gelukkig op tijd uit :+

lovelyd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 20:58

Zelf niet echt bloopers gehad geloof ik......

Maar ik heb afgelopen week in zuidbroek wel heel hard gelachen :9

Ik stond samen met wat vriendinnen te kijken bij het internationaal springen en we zijn allemaal groot fan van Jur Vrieling ...

In de barrage stond hij eerste(foutloos en snelste tijd) maar er moesten nog 4 combinaties ofzo.
1 combinatie(geen idee welke) was zo snel dat die wel eens kon gaan winnen en voor de laatste hindernis roept iemand heel hard JAAAAA!!!! (waarschijnlijk familie van die ruiter ofzoo) op het moment dat diegene nog maar amper JAA had gezegt riep een vriendin van mij van pure zenuwen heel hard NEEEEEEEEEEEE!!!!!!!(aan de andere kant van de hal was het nog te horen) en het mooie was dat die combinatie nog niet sneller was ook:D het scheelde 5 honderste ofzo...

Al die mensen om ons heen moesten wel heerd hard lachen:P:P Zo'n meisje van 12 die ineens Heel hard nee roept....:P:P:P