Hoorde ik allemaal mensen langs de kant schreeuwen 10
Laatste hindernis vergeten,,
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en een keer op mijn eerste wedstrijd zonder startkaart viel ik er net na de finishlijn af met springen want toen wou mijn verzorgpony nog een sprong springen en toen stuurde ik hem er langs en ze maakte toen een schijnbeweging en toen viel ik er af.
(maar ik was wel 1e geworden) HerAndHorse schreef:heb een keertje tijdens een B-dressuur wedstrijd een blunder gemaakt. ik weet niet meer precies hoe het zat, maar ik moet van E-B-E een volte maken ofzo en in galop aanspringen, daarna nog een halve volte maken volgensmij.. nou, het zat dus zo, ik sprong dus aan in de verkeerde galop, en doordat ik hem corrigeerde vergat ik in hoeveelste deel ik van de volte zat, heb toen een halve volte extra gereden, en heb daarna dus nog 3/4 rondje moeten draven
nadjajump schreef:HerAndHorse schreef:heb een keertje tijdens een B-dressuur wedstrijd een blunder gemaakt. ik weet niet meer precies hoe het zat, maar ik moet van E-B-E een volte maken ofzo en in galop aanspringen, daarna nog een halve volte maken volgensmij.. nou, het zat dus zo, ik sprong dus aan in de verkeerde galop, en doordat ik hem corrigeerde vergat ik in hoeveelste deel ik van de volte zat, heb toen een halve volte extra gereden, en heb daarna dus nog 3/4 rondje moeten draven
dat heb ik ook gehad! alleen toen hoefde ik niet eens in galop aan te springen... ik maakte gewoon iets van E-B-E-B ofzoiets...
en een keer op een onderlinge wedstrijd op de manege viel ik er nét na de finish af. mijn pony dus alleen verder, komt ie een hindernis tegen en denkt zoiets als: "waarom zou ik er omheen lopen als ik er ook overheen kan springen?'' en toen sprong ze dus zonder mij over de hindernis heen (jaja, ze heet niet voor niets Jumper!)
nadjajump schreef:dat heb ik ook gehad! alleen toen hoefde ik niet eens in galop aan te springen... ik maakte gewoon iets van E-B-E-B ofzoiets...
en nee, ik doe het niet expres. ik wil juist zo graag een winstpuntje halen...
Ik moest zo hard lachen en de jury ook. Hij bedoelde het zo goed
Jiss_ca schreef:Hihi al die hekjes incidenten komen we wel bekend voor![]()
Laatst had ik een indoor dressuurwedstrijd met een jong paard, was nog maar een keer eerder mee geweest op wedstrijd.
Nou lekker de proef aan het rijden, moest ik over de diagonaal van hand veranderen, begint de zon te schijnen...Wat als resultaat zo'n mooie lichtstraal op de grond van de manege geeft..
Paardlief sprong er heel charmant over heenIk moest zo hard lachen en de jury ook. Hij bedoelde het zo goed
lekker blond ik had al bijna afgegroet scheelde niet veel
ai_luf_u schreef:dit was eigenlijk een blunder terwijl de wedstrijd nog helemaal niet was begonnen. het was afgelopen zomer voor de drentse kampioenschappen. er stond, dat ik moest springen in staphorst. maar het concours was in de wijk. dus ik bellen naar het secretariaat, bleek het ring staphorst te zijn in de wijk xD
:P:P