ik las de titel en wist al dat t over Z ruiters ging..
ik kan t snappen.. ik zie t ook weleens maar ze zijn natuurlijk niet allemaal t zelfde, ik ben zelf ook Z ruiter, maar ga gewoon aan de kant, voor ponytjes paarden enz.. maar er zijn er ook tal die gewoon stug rechtsom voorrang nemen en dat zijn niet allemaal Z ruiters..
aangezien mn paard wat angstig en heet is, ga ik zelf maar aan de kant om stress te voorkomen..
maakt niet uit welke klasse dat is, er zijn ook genoeg B ruiters die denken het uitgevonden te hebben.
denk dat het ook te maken heeft hoe je zelf bent.
TolineS schreef:misschien ligt het aan mij maar ik moet het toch even kwijt!
Wat is dat toch met die Z amazones??
Gisteren Almelose ruiterdagen gehad, en ze rijden je gewoon domweg omver!
Rij je je paardje lekker los op het grasterrein,zijn ze daar aan het rijden en gewoon op hun paard aan het letten ,niet op wat er om hun heen rijd..Dus ik moest mijn paard telkens op de rem trekken om een botsing te voorkomen,krijg je nog commentaar ook!!
Daarna moest je op een nog kleiner veldje bij de ringen verder rijden ,voordat je de ring inmoest,nou daar kon je helemaal niks..Erg handig..Echt zooo jammer dat deze dames, ja er reed ook een heer,maar die was echt een heer, het voor de rest verpesten!
En hoe zat het nou? Je moest elkaar bij passeren toch de linkerhand moeten kunnen geven? Nou ook die regel verviel herhaaldelijk,wat ook weer tot domme onnodige situaties lijdden... Ook hun zijn toch ooit in de B begonnen?
Metmijn vorige paard heb ik M gereden, en ik weet zeker dat ik wel rekening met anderen houdt!!
Nu niet allemaal boos reageren,want ik heb het natuurlijk niet over alle Z ruiters/amazones!