Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
angelalala schreef:ach liefe schatten jullie doen maar wat jullie willen.
mij krijg je er toch niet mee .
zielige mensjes.
*puck* schreef:heb het al eerder gezegd, afschaffen die verzorgingspunten,krijg je in de hogere klasses ook niet het probleem dat je bijna geen wp meer rijd omdat je na veel wedstrijden met je bij elkaar gescharrelde wp eindelijk m2 of z1 mag starten,kijk maar eens objectief op een willekeurige wedstrijd met veel deelnemers wat er in deze klasses rondhobbelt, de tranen springen je soms in de ogen.
zogauw je bijna standaard ruim 190 pt rijd kun je nadenken over het rijden van de volgende klasse en je zou dan je paard zo goed voor elkaar moeten hebben dat je daar ook weer makkelijk 180 of hoger kunt rijden maar voor veel ruiters is het kennelijk belangrijk om te kunnen zeggen ;ik ben Z, maar vermelden er niet bij hoelang ze er over gedaan hebben ,week in week uit.
natuurlijk heeft niet iedereen evenveel talent en even goede paarden,maar een gemiddelde ruiter met een gemiddeld paard kan echt wel wp rijden,het zijn in mijn ogen juist de mensen die een goed beest kopen voor veel geld en dan maar denken dat de Z gloort terwijl ze daar zelf vaak nog lang niet goed genoeg voor zijn, vaak zijn het ook deze ruiters waarbij de jury of het paard het altijd gedaan heeft en sluiten ze de ogen voor hun eigen tekortkomingen,helaas.
Ik was vandaag ook op een wedstrijd, en werd twee keer eerste,
Moet er trouwens wel bij zeggen dat ik vind dat er in sommige gevallen ook gewoon slecht wordt gejureerd, dat mensen die slordig rijden met een paard dat niet nageeflijk loopt, toch nog 187 punten e.d. kunnen rijden 

.