MyWishMax schreef:Ook met je Rhodium draflinger? Dan hebben we nog kans bij elkaar te komen
ja ook met mijn rhodium
dus idd als we tijden door geven tegen die tijd
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
bulck schreef:Hallo
ik ben een Belgische ruiter en zou graag willen deelnemen aan de Pavo cup met een 4 jarige Sandreo x Lauries crusador hengst.
weet er iemand, hoe ik dit snel in orde kan brengen. Internationale 'gast'licentie? welke documenten, lidmaatschap ed.
ik vernam dat voor 4 jarige het er echt op aan komt drie goede gangen te laten zien en de natuurlijke kwaliteiten van het paard beoordeeld wordt.

KarinvdM schreef:Ik doe niet mee met mijn 4-jarige, hij is daar echt nog lang niet aan toe. Ik zie hem in twee maanden nog niet zo vooruit gaan dat het wel kan. Misschien volgend jaar en anders maar niet.
smeetjoew schreef:Ik zie mijn Rhodium anders ook niet winnen hoor, maar vind het een hele leuke en goede ervaring. En altijd mooi meegenomen als je een ronde verder mag! Maar daar ga ik in eerste instantie niet voor. Het wordt mijn eerste keer dat ik aan de Pavo meedoe, maar weet nu al dat ik niet tegen de kwaliteitsbokken van de YoungRiders op kan.
Ik doe gewoon fanatiek mee en we zien het wel.

KarinvdM schreef:[
Als ik ga dan ik ga ook niet om te winnen, maar als ik bij voorbaat al zeker weet dat we geen 68 punten kunnen halen dan doe ik niet mee. Bovendien blijven de uitslagen lang op internet na te lezen, als ik hem ooit wil verkopen hoeven ze niet te kunnen zien dat het paard ooit 55 punten bij elkaar heeft gelopen tijdens de Pavo.![]()
Voor die 25,- start ik dan ook nog liever 2 proeven op een leuk concours met m'n schimmel.
Ik snap niet wat paarden van de YR hiermee te maken hebben?
KarinvdM schreef:Als ik ga dan ik ga ook niet om te winnen, maar als ik bij voorbaat al zeker weet dat we geen 68 punten kunnen halen dan doe ik niet mee. Bovendien blijven de uitslagen lang op internet na te lezen, als ik hem ooit wil verkopen hoeven ze niet te kunnen zien dat het paard ooit 55 punten bij elkaar heeft gelopen tijdens de Pavo.![]()
Voor die 25,- start ik dan ook nog liever 2 proeven op een leuk concours met m'n schimmel.
Ik snap niet wat paarden van de YR hiermee te maken hebben?
smeetjoew schreef:Maar of een pavo uitslag nou een maatstaaf moet zijn voor de aanschaf van een paard... Je kan dan altijd vertellen hoe het is gegaan als je erg weinig punten hebt gehaald.