x_tico schreef:Mijn doel is om het winterseizoen M1 te kunnen starten!
En met aankomstige nieuwe pony waar ik het winterseizoen mee start L1 startgericht te zijn en me te selecteren voor de regio.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
corientjuhh schreef:_BlackPearl_ schreef:mijn doel is eind 2009 iig L2+5 te zijn![]()
zijn trouwens dit jaar voor het eerst gestartmaar moeten direct in de L1
dus je moest van de B direct naar de L1? was je zo goed?
Leonie_M schreef:Een blessure vrij jaar hopelijk. En we hopen een aantal puntjes in het M2 te scoren, misschien Z startgerechtigd en kijken of we ook eens een parcoursje kunnen springen. Maar vooral veel lol hebben.
Neonlight schreef:Helaas, niet gehaald. Doel was om met het oudje Michael dit seizoen te rijden en op de Hippiade wederom kampioen te worden met het tweespan. Eerste doel is gehaald, 2de doel niet, 2de geworden.
Doel voor komend jaar, toch maar weer Hippiade kampioen te worden (zou mooi zijn voor Michael, op 21-jarige leeftijd) en met Dancing Queen de damesrubriek te starten, Michael gaat daarvoor op pensioen. Met Dancing Queen hopelijk de Hippiade halen en een plaats bij de 1ste 5.
Verder Noble Dream tuigen, misschien Black King voorbrengen op de hengstenkeuring. Zo niet, hem wellicht in de competitie uitbrengen. Special Rose wat meer bevestigen en proberen toch prijs te rijden op wedstrijd met haar. Concorde in het tuig beleren, en een ruiter ervoor zoeken, hopelijk starten dit jaar in de B. Voor Devdan hoop ik dit jaar te beginnen met een kampioenschap op de hengstenkeuring, en dat hij in de sport uitgebracht gaat worden. Voorzichtige hoop (aangezien er nog maar een paar keer opgezeten is), L+ winst.
Verder hebben we besloten om Special Rose 2 wedstrijden te proberen, wordt het niets dan mag ze met een hengst spelen en wordt ze gedekt.