Ik heb afgelopen zaterdag bij onze vereniging geschreven bij de selectie van het L1. Veel van opgestoken en leuk om te doen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cocktailtime schreef:Gefeliciteerd met de punten allemaal!
Ik heb zaterdag mijn eerste outdoor wedstrijd gehad en lig er voorlopig even uit. Mijn paard heeft op mijn tenen gestaan en alles is gehecht aan mijn teen. Ik baal super erg!!! Wil zo graag lekker trainen en op wedstrijd. Gelukkig wel niet gebroken maar wel inwendig letsel.. over 10 dagen mogen de hechtingen eruit. En ik ben nu al ongeduldig. Mag voor nu geen schoenen aan, niet auto rijden. Gewoon balen en echt even *#^*$
Charmaine schreef:Wauw, handig filmpje en wat een mooie knotten! Die van mij heeft ook van die mega dikke manen maar als ik het zo zie kan ik ze beter lang laten groeien...
Balen CT! Op de wedstrijd op je tenen gestaan? Of had je die nog wel kunnen rijden?
FleurSandro schreef:Aangezien het hier ook al eens is gevraagd, hoe ik bij mijn haflinger met lange manen dressuur knotten maak: ik heb op mijn instagram een reel geupload waarin ik de stappen laat zien hoe ik het maak!![]()
[ [url=m/8teEyC.jpg]Afbeelding[/url] ]
https://www.instagram.com/reel/CraY56lI ... MyMTA2M2Y=
cocktailtime schreef:Gefeliciteerd met de punten allemaal!
Ik heb zaterdag mijn eerste outdoor wedstrijd gehad en lig er voorlopig even uit. Mijn paard heeft op mijn tenen gestaan en alles is gehecht aan mijn teen. Ik baal super erg!!! Wil zo graag lekker trainen en op wedstrijd. Gelukkig wel niet gebroken maar wel inwendig letsel.. over 10 dagen mogen de hechtingen eruit. En ik ben nu al ongeduldig. Mag voor nu geen schoenen aan, niet auto rijden. Gewoon balen en echt even *#^*$
RedRoses schreef:Hoihoi, ik kom weer even dit topic binnenvallen. Ik ben een stille meelezer en vind jullie verhalen leuk om te lezen.Nu heb ik een vraag. Mijn paard bouwt zoveel spanning op in de ring, dat we eigenlijk laatste tijd geen fatsoenlijke proeven meer kunnen rijden. Durft niet langs de zijkanten van de ring, juryhok gaat soms nog wel. Het is dan echt kop in de lucht en hard wegdragen. Eerst was het ook veel steigeren, dat is er gelukkig nu een beetje uit. Maar het is echt een 'dressuurpaard' zoals we ze tegenwoordig kennen, snel bang. Nu kreeg ik de tip van onze instructeur om verenigingen te mailen of we voor of na een wedstrijd in de ring mogen komen rijden tegen betaling. Heeft iemand wel eens zoiets gedaan, is jullie ervaring dat dit wel mag of juist niet? Ik hoop zo dat we op die manier de spanning wat kunnen minderen.
snorkel1986 schreef:Idd bij ons ook wel eens bak verhuur. Vooraf aan een wedstrijd dus incl aankleding maar voorlopig niet helaas voor jou.. maar zou idd gewoon de organisatie mailen en vragen of je dag er voor mag rijden ... en tijdens verkennen van de baan er naast ipv er op... Voor vertrouwen voor hem