Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en wat lief dat je het vraagt! Helaas gaat het niet goed met Raika. Er zit een diepe infectie waardoor de inwendige buiklagen niet elkaar hechten. Ze hebben de wond nu weer op twee plaatsen een behoorlijk stuk opnieuw open gesneden en een soort “tunneltje” gecreëerd welke ik nu dagelijks moet spoelen met water. Haar lijf moet het nu wel écht zelf gaan bestrijden, ze krijgt geen medicatie meer...
 en wat lief dat je het vraagt! Helaas gaat het niet goed met Raika. Er zit een diepe infectie waardoor de inwendige buiklagen niet elkaar hechten. Ze hebben de wond nu weer op twee plaatsen een behoorlijk stuk opnieuw open gesneden en een soort “tunneltje” gecreëerd welke ik nu dagelijks moet spoelen met water. Haar lijf moet het nu wel écht zelf gaan bestrijden, ze krijgt geen medicatie meer...  

Waarom krijgt ze dan geen antibiotica meer? Wordt ze daar anders immuun voor ofzo?
 Waarom krijgt ze dan geen antibiotica meer? Wordt ze daar anders immuun voor ofzo?                                                         
SparkYY_8 schreef:Oei Linda, dat klinkt inderdaad niet zo positiefWaarom krijgt ze dan geen antibiotica meer? Wordt ze daar anders immuun voor ofzo?
 )
 )                                                          
  Heeft het zin als ze betreft voer wat extra vitaminen of mineralen krijgt die herstel bevorderen? (Evan uitgaande dat dat niet al lang is overwogen natuurlijk, ik weet natuurlijk niks..) Hopelijk trekt Raika het een beetje. Het is niet niks.. Hoe hou jij jezelf in deze situatie? Alles goed met jou?
 Heeft het zin als ze betreft voer wat extra vitaminen of mineralen krijgt die herstel bevorderen? (Evan uitgaande dat dat niet al lang is overwogen natuurlijk, ik weet natuurlijk niks..) Hopelijk trekt Raika het een beetje. Het is niet niks.. Hoe hou jij jezelf in deze situatie? Alles goed met jou? Dat is echt niet best!
 Dat is echt niet best!
 Paard was de week dat ik terug was een beetje een zielig meisje.. Ze was wat doffer in vacht en wat voorzichtiger, gewoon niet helemaal haarzelf. (Ik ben er dan ook écht twee maanden niet geweest omdat ik niets kon..) Inmiddels is ze meer dan haar vrolijke zelf en was ze afgelopen week ook gewoon mega actief en enthousiast. Goede timing, want onze eerste cross-les heb ik daardoor kunnen doorzetten en dat heeft ze met veel plezier beleefd. We hebben een nieuwe roeping gevonden!
 Paard was de week dat ik terug was een beetje een zielig meisje.. Ze was wat doffer in vacht en wat voorzichtiger, gewoon niet helemaal haarzelf. (Ik ben er dan ook écht twee maanden niet geweest omdat ik niets kon..) Inmiddels is ze meer dan haar vrolijke zelf en was ze afgelopen week ook gewoon mega actief en enthousiast. Goede timing, want onze eerste cross-les heb ik daardoor kunnen doorzetten en dat heeft ze met veel plezier beleefd. We hebben een nieuwe roeping gevonden! 
  (Tenminste, als alles weer open gaat..)
 (Tenminste, als alles weer open gaat..) 

maar dat maakt allemaal niks uit. Het is vooral “tussen je oren” zwaar om je paard dagelijks pijn te moeten doen, na 5 minuten wandelen weer op stal te moeten zetten, en in je achterhoofd te hebben dat het misschien geen rooskleurige afloop zal hebben....
 maar dat maakt allemaal niks uit. Het is vooral “tussen je oren” zwaar om je paard dagelijks pijn te moeten doen, na 5 minuten wandelen weer op stal te moeten zetten, en in je achterhoofd te hebben dat het misschien geen rooskleurige afloop zal hebben....  maar ik wil goede moed houden dus ik probeer zo veel mogelijk mijn verstand op 0 te zetten
 maar ik wil goede moed houden dus ik probeer zo veel mogelijk mijn verstand op 0 te zetten  

Achteraf dus wel heel blij dat ik de 10 heb aangetikt net voor de crisis haha!
 Achteraf dus wel heel blij dat ik de 10 heb aangetikt net voor de crisis haha! 

wendy1987 schreef:Ik wil het wel gaan doen, maar is best een gedoe ook. Je moet bepaalde dingen filmen, op 2 meter afstand staan van de c, letters in de bak hebben. Buiten lukt dat qua afstand wel, maar is het met letters niet te doen. Binnen kan ik niet 2 meter voorbij de c iemand laten filmen. Dus of mij dat gaat lukken? Zitten nog best wat haken en ogen aan. T is niet simpel filmpje klaar.

Wat dat betreft wel weer zin om op concours te gaan
 Wat dat betreft wel weer zin om op concours te gaan  

Ik heb me voor 28 april ingeschreven, meer mensen al ingeschreven? Ik heb heel hard getraind maar absoluut niet proefgericht dus eerst nog even oefenen.
 Ik heb me voor 28 april ingeschreven, meer mensen al ingeschreven? Ik heb heel hard getraind maar absoluut niet proefgericht dus eerst nog even oefenen.                                                         

Super jammer!
 Super jammer!