Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
Gister stap ik op, hij maakt een gekke stap en een paar passen verder zakt hij door z'n achterhand. Daarna zie je zo z'n kogel opzwellen
Hij ging er ook meteen mee op rust staan. Meteen op stal gezet met een icepack en toen werd het wel dunner en minder warm. Vanmorgen voor mijn werk even gekeken en staat met en giga dik been. Hij stond nu wel gewoon op het been en stond met andere been op rust maar ben niet geheel gerust. Wat is dit nou weer

hopelijk is het niets ernstig een een lichte verzwikking oid waardoor hij snel weer beter is..
beetje te veel energie vrees ik. Het zal hem normaal echt een zorg zijn of er wat langs komt of niet.
Daarin vond ik het tempo toerijden en niet laten dubbel vouwen makkelijker.
Daar hadden we ook een haat liefde verhouding mee 

Lag dan altijd aan mij zelf, dat ik hem voor het inzetten te veel terug liet komen en hij te veel ging zitten.
die heeft laten opereren dat is in juli geweest en die zit er alweer op zelfs.
Keertwendingen zijn wij ook een ramp mee.. Thuis kan ze het prima, maar op wedstrijd bakken we er vaak niet veel van.
Wij starten vrijdagavond 1 proefje, en zaterdagochtend 1 proefje. Hoef ik maar 1 keer te vlechten, jeej.
(ander paard uiteraard)
(als ze een punt in de Z1 heeft mag ik dr ook meteen in de Z1 starten
)